رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

عضو جدید!


اعضای عزیز ما که سر نوبتشون مطلب نمیدن٬ من باید تند تند مطلب پابلیش کنم!

عرض کنم که عضو شدن در تیم وبلاگ نویسی ترنج الکی نیست که ! کلی اگر و اما داره -  شرط و شروط داره  - موافقت اعضا رو میخواد - امیر باید check کنه . یاسر به عنوان نایب رئیس(!) باید باهاش interview داشته باشه ! و خیلی چیزای دیگه...
اگه یادتون باشه ٬ اوایل کار وبلاگ ٬ در راستای جهانی شدن(!) میخواستیم عضوی هم از افریقای جنوبی داشته باشیم ٬ یکی از دوستان به نام صادق که به وبلاگ ما لطف داره و نظراتش رو حتما دیدید٬ نمونه کار فرستاده ! من هم میذارم شما بخونین... تا ببینم چی کار میشه کرد براش! (البته صادق خودش اهل شوخیه حتما میدونه این چیزا جدی نیست!)

اگه صادق هم Add بشه از چهار قاره نماینده داریم تو وبلاگ . امیر از قاره امریکا می نویسه٬‌یاسر از قاره اروپا (هر چند تا حالا ننوشته هر چی هم میگیم چون ملی گراست گوش نمیده!)
و صادق هم از افریقا ٬ من و رضا (که در غیبت به سر میبره!) از آسیا .معجونی میشه.
تو سیدنی هم دو تا دوست بسیار عزیز دارم که یکیشون دکترای مخابرات میخونه و دیگری پزشکی و سرشون حسابی شلوغه . بعید میدونم بتونن با وبلاگ ما همکاری کنن.
برای کامل شدن کلکسیون از قاره قطب جنوب همکار فعال میپذیریم!!!

اینم مطلب صادق از افریقای جنوبی(عینا نقل میشود):

سلام به همه

شاید، نه حتما اولین متنی باشه که از من میاد تو وبلاگ. بالاخره واجد شرایط وبلاگی شدم. من در این راه از موانعی سخت گذشتم تا نهایتا به این کوه استوار ترنج رسیدم.

 خوب بگذریم. من اسمم صادقه و دارم امتحان میدم تا وبلاگی باشم. الان دلهره سراسر وجودم را فرا گرفته. دستم می لرزه. مثکه می خوام کنکور بدم. راستی کنکور را دو در کردم. اما شنیدم که نسبتا سخت بوده. از اینم که بگذریم دیگه تهش میمونه یه چند تا خبر.

 اول اینکه یکی از اشخاص نسبتا مهم داره میاد اینجا که پرتوریا باشه. خبرهاش را میشنوید به زودی.

دوم اینکه دیروز اینجا 85 سالمین تولد ماندلا بود. می خواستند رکورد تعداد تلفون ها و اس.ام.اس هایی که به یه نفر میشه تو 24 ساعت را بهبود بدند. تا دیشب که شد 40000 تا. اما دیگه خبری نشد. فکر کنم کارشون نگرفته.

سوم اینکه یواش یواش 1 ساعت وصلم به اینترنت. بنده خدا اونی کار واجب داره.

چهارم اینکه تو یاهو مسنجر این یوزر را اگه اد کنید قول دادند که بشه به مبایل ها تو ایران اس.ام.اس فرستاد و البته به صورت مجانی که من هر چی زور زدم نتونستم به آقای رئیس از اینجا اس.ام.اس بزنم. اون یوزر هست:
                                                   parssms 
اول شماری مبایل. بعد علامت کاما . آخر هم پیام  مبارک.

 یه خواهش: نظرات را خوب خوب بنویسید قبول شم:

مثال: خیلی حال کردم.
یا

توپ توپ بود.
یا

بهترین نوشته تا حالا
یا

...... .

 پیشاپیش از نظرات + شما تشکر میکنم.

خداحافظ
صادق

 منصور

نظرات 5 + ارسال نظر
مرد تنها(نگاه) یکشنبه 29 تیر 1382 ساعت 01:05 http://shouka.blogsky.com

چه خبره؟!!

یاسر یکشنبه 29 تیر 1382 ساعت 04:34

salam agha sadegh, khoshbakhtam az ashnaeeton omidwaram ke mowafagh bashi .khile khob menewise wa fekr konam poshteh karet ham khob basheh.albateh medonam ke man zeyad khob nistam to weblog wa shayad beineh azaa paeentar az hameh basham, wa hala bayad ded shoma metoned in weblog ro be darajat bala be komakeh dostan berestoned ya na. mamnon

یاسر جان عزیز
دیگه از این حرفا نزنی ها!
من زیادخوب نیستم تو وبلاگ یعنی چه؟!!! وبلاگ رو ورمیدارم می کوبم تو سرم ها !
تو خوبی ٬هم توی وبلاگ و هم خارج وبلاگ .
مگه کار خوب تو وبلاگ با حجمش سنجیده میشه؟
این حرفا کدومه؟من هم که میبینی زیاد می نویسم علاف هستم!
اونجاشم که گفتی به درجات بالا برسونین نفهمیدم شوخیه یا جدی؟!!!!
یاسر جان ! دوست داریم ما ...

Amir یکشنبه 29 تیر 1382 ساعت 09:55 http://toranj.blogsky.com

‌Agha yasser shekaste nafsii mikone. Baba khode yasser ye sotoone webloge. Agha Toranj ham ke khob Raisol Roasaa hastano Ye donyaa Tarif. Agha Sadeghe aziz oomaanto tabriik migam, va omidvaraam khabrahaaye khoobi az oon kore be maa bediii. Baaz Ommadanate tabriik migam, omidvaaram ke por shoor benevisii.

ترنج یکشنبه 29 تیر 1382 ساعت 22:48 http://toranj.blogsky.com/

بله
حرفای امیر حرفای منم هست.

علیـــــــرضا دوشنبه 30 تیر 1382 ساعت 12:51

such a beutiful text!!!!I . راستی خوب نظراتتون رو زیاد می کنید ها! تو رو خدا یه نگاهی بندازین...(البته ایرادی هم نداره).آقا یاسر خیلی ارادت داریم ها.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد