رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

جشنواره فیلم ایران

بالاخره امتحانامون شروع شد و بازم دانشگاه ما در دادن برنامه گل کاشت. امتحان معادلات دیفرانسیل داشتیم امروز از 18 تا 21.  بگذریم، (الان ساعت 21:43 دقیقه است دقیق). فردا مدار(2) داریم از ساعت 12. آخه بای ذنب قتلت.

 

یک هفته جشنواره فیلم ایران هم تمام شد. فیلم هایی که امسال اومده بود:

 

  • پدر
  • مریم مقدس
  • روبان قرمز
  • پرده آخر
  • روز واقعه
  • بودن یا نبودن

 

پدر را اگه ندیدید نبینید. داستانش برک نبود، اما به کسانی که تو باغ معنا نیستند (مثل من) خیلی نچسبید. بدتر اینکه اکثر فیلم تو مناطق خیلی فقیرنشین گرفته شده بود که جلوه جالبی نداشت. شاید مناسبترین فیلم مریم مقدس بود.

 

اینم تحلیل من بیسواد در زمینه تئاتر، فیلم، موسیقی و ... .

 

قراره بعد از پرتوریا فیلم ها تو سینماهای Cape Town پخش شوند. وضعیت سینما : نسبتا پر میشد. (شاید دلیل اصلیش این بود که مجانی بود.) من به شخصه خیلی حالم گرفته شد که مارمولک پخش نشد. البته اگه هم میشد اینها نمی فهمیدند. مشکل اصلی فیلم ها؛ همه زیر نویسی شده بودند نه ترجمه، البته ترجمه کردن مشکله و گرون اما فیلم زیر نویس دار دیدن هم دهن سرویسی.

 

عید همه مبارک. داریم برا عید میریم یه رستوران ایرانی تو آفریقا جنوبی. بهتون میگم نتیجش رو.

 

صادق

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 28 اسفند 1383 ساعت 23:17

سلام
۱.نوکرتم هنوز به عید ۱.۵ روز مونده شما چرا عجله دارین ؟
۲.ظاهران بقیه همه مسافرتن و از خواننده ها من موندم و از نویسنده ها فقط تو آقا جلال
۳.آقا من الان تو ایران کلی دوست دارم ولی قدر هیچ کدوم رو نمی دونم و حتما باید برین اون ور آب تا قدرتون رو بدونیم و دلمون براتون تنگ شه ... ای آقا
خیلی چیز های دیگه می خواستم بنویسم اما این ۳ رو که نوشتم دلم گرفت . فعلا - چاکر همه ی دوستان ترنجی علی الخصوص آقا جلال

آره مهندس همه رفتن فقط منم و تو و رویای نیمه کاره. منم فردا عموم میام اینجا دارم میرم مرخصی

الهه مهر جمعه 28 اسفند 1383 ساعت 23:49

فکر کنم دلت برای بودن تو ایران موقع تحویل سال و... 7 سین و ... له له میزنه....

دلم برا یکی از چیزایی که تنگ شده اونه.

ممنون از نظرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد