رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

سال نو مبارک


سلام
از اونجایی که به نظر میاد رئیس مسافرت تشریف دارند من به خودم واجب دیدم که فرارسیدن سال ۱۳۸۴ رو به همه خوانندگان محترم وبلاگ تبریک بگم.
نوروز به خاطر اینکه همزمان با شروع بهار هست و لحظه سال تحویل لحظه عبور کره زمین از یه نقطه خاص و شروع دور تازه‌ای از گردشش به دور خورشید؛ همیشه جذابیت خاصی داره.
برای من همیشه لحظه تحویل سال خیلی هیجان انگیز و مقدسه. اگه تونستید این لحظه سر نماز باشید و در سجده؛ خیلی خوبه! نمی‌گم تو این سال چه اتفاقی براتون میوفته؛ اما مطمئن باشید اتفاق خوبیه!

رنگ سبز براق این روزها که باغچه‌ها رو پوشونده واقعا چشم نوازه.
اگه از دید منفی بخوای نگاه کنی نوروز هیچ چیز جالبی نیست و آغاز یه دور باطل دیگه است. اما این جوونه‌های تازه به ما می‌فهمونند که نه! آغاز یه زندگی تازه‌است. حکایت همین ضرب‌المثل ایرانیه که دو جور می‌شه گفتش:
۱- ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه‌است.
۲-ماهی رو هر وقت از آب بگیری مرده‌است.

حالا خودتون انتخاب کنید دیگه.

از ته قلبم آرزو می‌کنم که سال ۸۴ سال صلح و آرامش برای همه مردم کره زمین باشه. و سال سخت‌کوشی و تلاش برای مردم ایران؛ تا ایرانی را به واقع آباد بسازیم.

هر روزتان نوروز    نوروزتان پیروز

آوای من
نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا یکشنبه 30 اسفند 1383 ساعت 11:50

سال نو مبارک

الهه مهر یکشنبه 30 اسفند 1383 ساعت 12:28

از ته قلبم آرزو می‌کنم که سال ۸۴ سال صلح و آرامش برای همه مردم کره زمین باشه. و سال سخت‌کوشی و تلاش برای مردم ایران؛ تا ایرانی را به واقع آباد بسازیم.!!!!

باران یکشنبه 30 اسفند 1383 ساعت 18:08

*روحیه تون خوبه که به جای رییستون مینویسید !!!!!!!!!!
**-ماهی رو هر وقت از آب بگیری مرده‌است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی چی این ؟
ضرب المثله ؟ ایرانی ؟؟!!!
*** جای رییستون جدا خالی !!!!!!!!!!!

شایان دوشنبه 1 فروردین 1384 ساعت 00:13

سلام
خوش بگذره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد