رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رضا از برادفورد !

راستش نمی خوام این بار خودم پست بدم ! داشتم یه سری به صفحه اصلی بلاگ اسکای برای تائید احیانا نظری که مونده باشه میزدم که به آخرین نظر پست قبل رسیدم و خیلی حال کردم که رییس سابق رییس ( رییس الروسا ! ) به ترنج ما سر زده و ... !

این بار جای اینکه من پست بدم ، وبلاگ آقا افشار رو به عنوان یه مطلب و یه تجدید خاطره می دم ( برای بعضیا که خبر از ایشون ندارند ! )

هرچند که حقه رییس ( منصور ! ) از رییس و حکایتهای باز هم ایشون بگند ولی خب ... ، جدی که جای آقا افشار تو همایش فارغ التحصیلای عید غدیر خالی بود !

یه قسمتی از آخرین پست ایشون رو هم میدم ، در ضمن یه سری هم به آرشیو ایشون بزنید خالی از لطف نیست !

   به نام خدا

یکی از گناهانی که در خارج زندگی کردن گریبان گیر آدم میشود نگاه به نامحرم است. در ماه مبارک رمضان که دوری از گناهان بهترین عمل محسوب میشه مراقبت از چشمان ضروری تره.

در ماه مبارک رمضان گذشته دچار این وسواس فکری شده بودم که نگاه هایم شبه ناک هستند یا خیر؟

البته باید عرض کنم که دیگه این حرفا از ما گذشته اما برای عقب نموندن از قافله ناچاریم از این ژست ها به خودمون بگیریم!!!! خلاصه داشتم از این موضوع حسابی کلافه میشدم چون تو محیط کاری و غیر کاری اینجا دائما این مساله آزارم میداد تا اینکه با این آیه آروم شدم که

                           ...  یعلم خائنه الاعین و ما تخفی الصدور...

                                                                                                                                 غافر ۱۹بدیهی ی که  بعد از مدتی در خارج زندگی کردن این موضوع برای ما کاملا امری عادی میشه امابه نظر میرسه داستان مبارزه با نفس تمومی نداره و در تمام مراحل زندگی با آدمی همراه خواهد بود.

 :: دسته بندی : عمومی

::  رضا افشار مقدم | جمعه ۱۵ دی ۱۳۸۵ | 13:17

 

اینم آدرس وبلاگ ایشون : وبلاگ آقا افشارینا !

در آخر به قول خود ایشون تو نظرشون : یاد باد آن روزگاران یاد باد!!!!!

علیرضا

پی نوشت : این مطلب نظر خاصی نمیشه واسش نوشت ولی به خاطر اینکه دوباره برخی عزیزان نگند که تو چرا اجازه نظردهی به کاربران رو می بندی و جهت تکریم شخصیت مخاصب و آزادی ابراز نظر و بیان عقیده !!! سیستم رو آباز گذاشتیم ! ! !

نظرات 4 + ارسال نظر
فرهاد.آیینه شنبه 23 دی 1385 ساعت 12:44 http://mirror.blogsky.com

فکر می کنم به یک باره همه چیز رو از دست دادم... منتظر نظرت راجع به پست آخرم هستم... همونطور که خودت گفتی راجع به این پست چیز زیادی نمیشه گفت...

kk12 شنبه 23 دی 1385 ساعت 13:10 http://kk12.blogfa.com

علیرضا سلام > می خواستم بگم اگه نمایشنامه ای چیزی هست در خدمتیم > به بلاگ ما هم سر بزن خالی از لطف نیست . >

مریم جمعه 29 دی 1385 ساعت 11:19 http://asal1344.parsiblog.com

سلام علی آل یاسین
سلام دوستان
وبلاگ بسیارزیبایی دارید راستش دنبال یه مطلب درباره
آقای علیرضا پناهیان بودم درگوگل سرچ کردم وبه وبلاگ شما
رسیدم . واون چیزی که میخواستم روپیدانکردم اگه لطف کنید
لینک مطالبی راکه ازآقای پناهیان نوشته اید برام بفرستید
ممنون میشم.
التماس دعا
یاعلی

[ بدون نام ] جمعه 29 دی 1385 ساعت 18:55

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد