رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

۲۴-۲۵


بعضی آدم ها این قدر سرشان شلوغ است که 24 ساعت برای شان کم است. می بایست شبانه روز بیش از 24 می بود و...

می گویند اگر می خواهی به همه ی کارهایت برسی، صبح یک ساعت زودتر بیدار شو. نمی دانم درست است یا نه؟    العهدة علی الراوی

 اما به این حرف اعتقاد دارم که  از 24 یا 25 ساعت مهمتر، مساله برکت است.


برکت که باشد همه چیز است اما بی برکت هیچ چیز نیست.

                     آقا که رفت برکت هم رفت

 

           اوقات خوش آن بود که با دوست به سر رفت

                                 باقی همه بی حاصلی و بی خبری بود

 

    نصیر

دلم پیش دلت مونده تو زندون رفاقت

 

 مطلب اول :


 
همونطور که عرض شد ، اکسپلورر من خراب شده. باید یه بار دیگه
install کنم و ie6setup.exe رو ندارم.همچنین service pack  های مربوطه رو.

n  نفر از دوستان فهمیدند که مشکل من اینه. به دو سه تاشون هم گفتم که این فایل ها رو به من بدین. تا حالا هیچ کس هیچ کاری نکرده! همش گفتن میدیم میدیم ولی خبری نیست. همش وعده، همش وعید!

دلمون خوشه که رفیق داریم!

باز گلی به جمال رفقای خارج کشور! یاسر امشب یه لینک داد و یک browser دان لود کردم که کارش هم خوبه. میتونید اینجا پیداش کنید.کم حجم هم هست.

 

مطلب دوم:


من می گم با یکی که خیلی رفیق شدی و نزدیک، همه چیز رو به اون نگو! یه وقت رفاقتتون بهم میخوره یا شکرآب می شه اونوقت دستت کاملا براش رو هست! شما چی می گین؟!

یا اگه هنوز باهاش دوستی، زیاد اطلاعات نده!

 

مطلب سوم:


یه چیز دیدم که قابل گفتن نیست! چون بلاگ اسکای تهدید کرده که وبلاگهای شامل موارد غیر اخلاقی و توهین به اشخاص رو
 banمیکنه!!

 

منصور

 

آفریقای جنوبی یک شب نخوابید

شنبه شب‌ آفریقای جنوبی خواب نداشت. از کجا بگم. از کجا شروع کنم نمی دونم. از شنبه ای شروع کنم که پیر و جوان ؛ زن و مرد ؛‌فقیر و غنی شب را تو خیابان به داد و بیداد گذروندند یا از یک شنبه ای که هیچ کس یادش نمیره. یا می خواید از دوشنبه ای که استاد فیزیکمون پروفوسور ... با توپ فوتبال اومد سر کلاس. یا میخواید از دوشنبه بگم که خیلی ها با لباس تیم ملی آفریقای جنوبی اومده بودند دانشگاه. هفته عجیبی. هیجان . همه از جام جهانی میگند. همه مردم سیاه و سفید جمع شدند تا کشور را زیر و رو کنند. همین الان برنامه ساخت چندین ورزشگاه را اعلام کردند. کاشکی میشد یه جام جهانی هم تو ایران برپا بشه. اما نه هیچ وقت این اتفاق نمی افته. احتمالا اگه بشه یه گروه یه چیزهایی گیرشون میاد. احتمالا کلی پول این وسط نا پدید میشه. ممکنه یکی از اون ور بلند شه بگه: تو ورزشگاه فقط مردها میتونند بیایند. طبق قانون .... .

همه اینجا از خوشحالی قلبشون اومده تو دهنشون. بجز سودی که برا اقتصاد و اینا داره کلی هم حال میده. البته تا آمادگی برا انجام اون بازیها راه درازی در پیش هست اما ... .

یا علی

صادق 

رطب خورده منع رطب کی کند...


ببین عزیز من. اینکه می گن رطب خورده منع رطب کی کند و اینا یه اصل اخلاقیه و فقط هم بر میگرده به اونی که داره یه حرفی رو میزنه.اوکی؟
پس دلیلی نداره که هرکی هر حرفی میزنه بهش گیر بدی که خودت چرا این کار رو نمی کنی...
گفتم که گفته باشم.
همین.

رضا.

پ. ن.

رضا سال پیش از اعضای وبلاگ ما بود ولی ۹ ماه بود که چیزی ننوشته بود . حالا یکهو هوس کرده که بنویسه! این رو جهت اطلاع دوستانی نوشتم که از دیدن فرد جدید تعجب کرده اند.
اکسپلوررم اینقدر خرابه که هیچ لینکی رو نمی تونم باز کنم. یعنی نه میتونم در قسمت نظرات بنویسم نه در قسمت پاسخها. این بود که اینجا نوشتم.

منصور

قتل در روز روشن!


بعد از چند مطلب طولانی٬‌یه مطلب کوتاه بنویسم.
مخصوصا اینکه اعضاء هم فعال شدند ومطلب دادن.

امروز در روز روشن ٬ ساعت ۲ بعد از ظهر٬ توی کوچه پایینی خونه ما یک نفر رو با چاقو زدن و وسط کوچه سر طرف رو به طور کامل بریدن و از تنش جدا کردن! این صحنه رو یک زن و دو بچه ناظر بودن...
قاتل هم هنوز دستگیر نشده!

در ضمن٬ از دوستان عذر خواهی میکنم که چند وقته توی وبلاگشون کامنت نذاشتم . اکسپلورر من خراب شده و نمی تونم صفحه نظرات رو باز کنم. ان شاءالله درست که شد جبران میکنم.

منصور