رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

آپ دیت میکنیم!

1-دوستان زیاد گفتن این آپ دیت کردنت دولت مستعجل بود و بعدی رفت دوسال دیگه و این حرفا. منم با تمام بی وقتی های این روزام، آپ دیت میکنم که مشت محکمی زده باشم بر دهان یاوه گویان شرق و غرب!  

2-آخه پست بعدی ، هزارمین پست وبلاگ میشه و مجبورم برای اون خیلی وقت بذارم. از ترس این موضوع ، پست 999 رو نگه داشته بودم برای رواداری! علی ایحال رفتیم وشد.  

3-فوتبال دیشب بارسا جیگرم رو خنک کرد. بعد مدتها.به زور خودم رو بیدار نگه داشتم تا ساعت 1:15 . نظیر این کار رو فقط تو شبای قدر از خودم سراغ دارم!  

4-دو شب پشت سر هم رفتیم مرکز تجاری الماس ایران . طزفای لویزانه. همه لباسهای مارک دار حراج شده بود. یه تی شرت خریدم از Gapیه دونه شلوار هم از Benetton . می خوام یواش یواش بپوشم که هر کس دید پس نیفته! حراج کرده بودن شده بود دو برابر قیمت یه جایی مثل تجریش! امامزاده حسن یک چهارم قیمت. منتها مارکتینگ یعنی این. کسی که به قصد گردوندن بچه ش رفته سه تا چیز می خره میاد بیرون.

 

-امان از رانندگی در ایران. حدیث تکراری است ولی می گم باز. طرف ورود ممنوع میاد، راه نمی ده ، لج میکنه ، عقب نمی ره. حرف هم نمیشه بهش زد. تو هم راه نداری بری عقب. هیچی ، وامیسی خسته بشه بره!

 

6-از دوستانی که هی آمار ناتالی پورتمن رو میدن ممنونم. کاملا شناختمش دیگه!  حالا نوبت مگی گریسه!

 

7-روزهای پایانی سال رو داریم طی میکنیم و شلاق کش درسارو داریم جلو میبریم تا تموم بشه. با این برنامه های مزخرف مدارس مختلف! هیچ دو مدرسه ای یه جور تقویم ندارن. Order  های جور واجور هم میدن. سرویسیم!

 

8-(به نقل از آرشیو)خسته شدم ، کلافه ام. زندگی سخت شده. اینو نگو. چرا اونجوری شد. به اون برنخوره. فلانی ناراحت شد . برخورد بهش. چرا اینو گفتی. چرا این کار رو کردی. قهر کرد. چرا چپ رفت. چرا راست رفت. اونجوری نگاه کردی. اینجوری خندیدی. به این توجه نکردی. به اون زیاد دقت کردی. رفتی. نرفتی. لبخند زدی. بلند حرف زدی. ساکت بودی. اینو انجام ندادی. اونو ندیدی. این تکمیل نشده. جواب این کو. این درست نشده٬محل نمی دی٬ چپ نگاه کردی٬ چرا وانیسادی٬ دیر اومدی٬ زود رفتی٬اخم کردی چرا٬ بی حوصله ای٬ عصبانی هستی انگار٬ سرت شلوغه همیشه٬دائم دور و برت شلوغه٬چرا به قضایا اینجوری نگاه میکنی ...... اوووووه. خسته ام. دوست دارم فارغ از این ماجراها یه گوشه ای بخزم . یا اینکه بمیریم و راحت شیم ! حالا توی این موقعیت که حالت گرفته ست و کلافه ای، کمکی که بهت نمیشه هیچ ، نمک هم به زخمت پاشیده میشه.

 

9-یه عکس العملی نشون بده که من بفهمم لامصب!