رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

Last time I failed

 

من هیچ حرفی ندارم. 

اینقدر دیر آپ دیت کردم که وبلاگ تعطیله. 

حتی روم نمیشه تو فیس بوک اطلاع بدم که اینجا به روز شده. 

یادش بخیر وبلاگ برو بیایی داشت. 

روزگاری بود. 

۱۱ تا عضو داشتیم. 

بدجور بی انگیزه شدم. 

 تو همه چیز ٬  

یه ذره هم که انگیزه داشتم توی فیس بوک ارضا می شد. 

نه خورجینی نه اسبی نه فانوسی... 

هیچ چیز سرجای خودش نیست. 

دو سه تا از دوستان خیلی تشویقم کردند و اصرار به نوشتن. 

وگرنه همین هم نمی نوشتم. 

 

شب از مهتاب سر میره
تمام ماه تو آبه
شبیه عکسه یک رویاست
تو خوابیدی جهان خوابه
زمین دور تو می گرده
زمان دست تو افتاده
تماشا کن سکوت تو
عجب عمقی به شب داده 

 

منصور

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضام چهارشنبه 29 دی 1389 ساعت 22:19

دمت گرم و سرت خوش باد.

ZOLLLL دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 12:53

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!NAZAR
VASE INK BEDUNIN KHUNDIMESH
BAHAL BUD!!!!!!!!!!D

ممنونم هنی هنی!

letch سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 18:07

شاید الان خیلی سوت و کور بب نظر برسه ولی مطمئنا اگه دوباره راه بیافته از قبل هم پر خواننده تر میشه .فقط یه انرژی اولیه کوچیک لازم داره ;)

ممنونم. به مرحمت شما.

[ بدون نام ] جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 20:57

سلام امیدوارم دوباره شروع به نوشتن کنید و از نوشتن لذت ببرید.
من که خودم عاشق نوشتن هستم!!!
درکل خیلی قشنگ بود.....واقعا لذت بردم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد