رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

زنده ام!

1.      در قسمت نظرات بعضا گفته شده: اه چه قدر انتقاد و چقدر غر زدن. راست می گن! دلمون پره. کاری که از دستمون بر نمیاد . باید اینجا بنویسیم دیگه.بلکم تاثیر کرد! طبق نظریه کیاس پرزدن یک پشه تو هند می تونه موجب بروز طوفان تو آریزونا بشه، اونوقت نوشتن من تو وبلاگ به اندازه یه وزوز پشه نمی تونه موثر باشه؟!!! در ضمن ، هر کدام از خوانندگان محترم که از این مطالب ناراحت می شن، راه حلش راحته. قبلن هم گفتم. به اینجا سر نزنند! نمی دونم اگه تا این حد مطالب برای بعض دوستان ناراحت کننده و تهول(!) آوره، خوب چرا میان می خوننش؟

2.      پرسپولیس می تازد ، استقلال می ماند...!

3.      شبکه 3 جمعه شبا فیلمای نسبتا قدیمی ایرانی می زاره. این دفه "اتوبوس" بود با بازی هادی اسلامی که تو فیلم انگار 40 ساله شوفر بوده . اون دفه "ساز دهنی " . ای زنده زنده روحت شاد امیر نادری! عجب فیلمی ساخته. در زمان خودش تحسین دوست و دشمن رو برانگیخت. امیرو فوق العاده بود. حیف که دو سه جا سانسور داشت. بارزترینش قسمتی بود که میمون نمایش دهنده  و به تبعش امیرو، جای دوست رو بالای چشم و جای دشمن رو سوراخ دودکش همراه با اشاره به مواضعش نشان داد! چیزی هم نبود که سانسور بشه. سریالهای امروزی صد برابر توش بیشتر حرف زشت می زنن! یادمه این فیلم در زمان خودش فرهنگساز شد. اصطلاحاتش بین بچه های مدرسه ای شایع شد. همچنین رقص "چوبانی"

4.      چیزی به هزارمین پست نمانده. این نهصد و هشتاد و چهارمین پست است. قصد دارم به شرط حیات هزارمیش تاریخچه ای از تمام ایام فعالیت وبلاگ باشد. با تمام تلخ وشیرین ها. نام بردن از تمامی افرادی که در این وبلاگ فعالیت کرده اند و یا نکرده اند(مثل نصیر!) از برند(!) وبلاگ استفاده می کنه و راست راست می چرخه و پست نمی ده.

5.      همه چیز خوبه ، عالیست! زندگی ، گرما، مشکلات ، گرانی ، بنزین. همه چیز خوبه! مشکلی نیست.

6.      این هم از شعر آخری. برای تو می نویسم. متوجهی ؟ تو!

نشد از یاد برم خاطره دوری را      بازهرچند رسیدیم به هم ،دلتنگم

منصور