رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رو میکنم به آینه ٬ رو به خودم داد میزنم


۱) بلاگ اسکای یه دستی به سر و روش کشیده و چند تا قابلیت خوب به سرویس هاش اضافه کرده ٬ یک سیستم خیلی کارا برای دسترسی به آرشیو راه انداخته (البته فعلا برای وبلاگ نویسها) که کار مارو خیلی راحت کرده ... امیدوارم سیستم آرشیو برای خوانندگان هم به زودی راه بیفته. به طور کلی بلاگ اسکای رو از پرشین و بلاگ اسپات بهتر یافتم و امکانات و سرویس هاشون رو خیلی مناسب تر دیدم. از مدیر بلاگ اسکای (که البته نمیشناسیم کیه!) تشکر میکنیم و ممنونیم که سقف اعضا را در حدی که بتونن خوب سرویس بدن نگه داشته و کیفیت را فدای کمیت نکرده...

۲) تشکر میکنم از همه دوستان که با نظراتشون مارو مورد لطف و محبت  قرار میدن و عذر میخوام اگر در این هفته نتونستم که جواب نظرات رو بدم.

۳) مجبورم در نوشته هام توی وبلاگ یکسری ملاحظاتی را به کار ببرم و متاسفانه نمیتونم هرچی که میخوام بنویسم . چون آدرس وبلاگ ما برای یک سری از دانش آموزانم مشخص شده و قسمتی از خوانندگان و نظر دهندگان رو اینها تشکیل میدهند. و میدونید که دانش آموزها اگر یک چیزهایی از آدم بفهمند با سیستم پخش اخباری که اینها دارند ٬ کلی مسائل و حواشی برای آدم درست میشه! که تا همین الآ نشم شده...
خلاصه اینجوریه....
الغرض ٬ قبلا هم گفته بودم : یا معلم نشین ! یا اگه شدین وبلاگ نزنین یا اگه زدین مراقب باشین که رئیستون آدرس وبلاگتون رو به دانش آموزاتون لو نده !! یا اگه لو داد دیگه دعا کنید که خوانندگان دانش آموزی وبلاگتون  افرادی با معرفت و (با عرض معذرت) یه کمی مرد باشند که لااقل اگر حرمت معلمشون رو نگه نمیدارن حرمت خودشون و همکلاسهاشون رو نگه دارند...

۴)زیاده عرضی نیست... 

منصور

جوشن کبیر


یا عماد من لا عماد له ...

دیشب کلی مهمون داشتیم برای افطار.
 یکی از فامیلا اسمم به حروف ابجد رو حساب کرد ( ۳۸۶ ) . بعد از روی یه دفترچه که اسمای الهی موجود در دعای جوشن کبیر توش نوشته شده بود اسم معادل ۳۸۶ رو پیدا کرد که بود (عماد من لا عماد له)
و گفت شما باید این اسم رو بگی برای گرفتن حاجات.
من هم که سازمانا به این جور چیزا اعتقاد ندارم خیلی جدی نگرفتم...
بعد در مراسم احیای شب بیست و سوم داشتیم جوشن کبیر می خوندیم  که رسیدیم به اون فراز دعا که با این عبارت شروع میشه و دیدم که عجب به حال و روز من می خوره و...

منصور

یاداشت

سلام بر همه...

نمی دونید روی احسان مطلب دادن چه کیفی داره..برا آدم هزارتا انگیزه و سوژه و ... می آره!!؟!؟

هر چه به پایان ترم نزدیک می شم فشار  و حجم کارها زیاد می شه البته من یک جورهایی خوشم میاد..مثل بلدزر باید کار کنی تا از برنامه ها عقب نیفتی...هیجانش خیلی عالیه!! بالاخره سال آخره دیگه باید یک فرقایی داشته باشه!!
A female protester stands up on the gates at Buckingham Palace as she holds a United States flag upside down,  in London,  Monday Nov. 17, 2003.  President Bush is due to start a State visit to Britain Tuesday, when he will stay with Britain's Queen Elizabeth II at Buckingham Palace. (AP Photo /John D Mchugh)
در طول این هفته قراره مستر بوش از انگلیس دیدن کنه... حدود یک میلیون نفر هم قراره بر علیهش هنگام ورود تظاهرات کنند.
تظاهر کننده ها قراره که مسیر عبورش را سد کنند تا آقا بیاد و در مورد عملکردش توضیح بده. البته بوش گفته که خیلی خوشحاله که در بین مخالفانش باییسته و آنها رو قانع کنه.
۱۴۰۰۰ پلیس قراره که امنیت را بر قرار کنند که یک عدد بی سابقه ایی در انگلیسه.
این برنامه ۵ میلیون پوند برا مالیات دهنده ها آب میخوره که این هم خودش یکی دیگه از علتهای ناراضی بودن مردمه. یک سری هم قراره به صورت برهنه کف خیابان به نشانه اعتراض به شکل  

NO WAR بخوابند که اون هم به نوع خودش جالبه البته به دلایل متعدد عکسش را نمی تونم روی وبلاگ بزارم که پیشا پیش معذرت می خوام!!

یاسر

ده هزار

- حواستون به اون کانتر سمت راست مونیتور هست؟ الان که من دارم میبینم ده تا از ده هزار رد شده. راستی ده هزارمین نفر کی بوده بهش جایزه بدیم؟ البته از کیسهء خلیفه.
- قابل توجه بعضیها که انگلیس داره بدجور خرابکاری میکنه. ۳ تا از دانمارک. منچستر هم که وضعش خرابه. فقط چلسی و آبراهاموویچ.
- میگن اون یارو که ترقه انداخته وسط زمین میخواسته دایی رو بزنه. بابا نشونه گیری. اون یکی هم که میگفت توطئهء ضدانقلاب بوده. بابا توهم توطئه.
- حیف که گفتن اینجا رو سیاسی نکنین و گرنه .........

چه بگویم سخنی نیست
می وزد بر سر امید نسیمی
لیک تا زمزمه ای ساز کند
بر رهش نارونی نیست
چه بگویم سخنی نیست     ( شادروان احمد شاملو )

احسان

السلام علیک یا امیرالمومنین


لیله القدر خیر من الف شهر...

شب قدر از هزار ماه بهتر است. خوب ٬ این هزار ماه حدود ۸۳ تا ماه رمضان دارند و به همین تعداد شب قدر. چه جور میشه؟ یعنی شب قدر از ۸۳ تا شب قدر بهتره که هر کدوم اونها هم از همین تعداد بهترند و...
recursive شد نه؟! شما چی می گین؟

منصور