رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رضا از برادفورد !

راستش نمی خوام این بار خودم پست بدم ! داشتم یه سری به صفحه اصلی بلاگ اسکای برای تائید احیانا نظری که مونده باشه میزدم که به آخرین نظر پست قبل رسیدم و خیلی حال کردم که رییس سابق رییس ( رییس الروسا ! ) به ترنج ما سر زده و ... !

این بار جای اینکه من پست بدم ، وبلاگ آقا افشار رو به عنوان یه مطلب و یه تجدید خاطره می دم ( برای بعضیا که خبر از ایشون ندارند ! )

هرچند که حقه رییس ( منصور ! ) از رییس و حکایتهای باز هم ایشون بگند ولی خب ... ، جدی که جای آقا افشار تو همایش فارغ التحصیلای عید غدیر خالی بود !

یه قسمتی از آخرین پست ایشون رو هم میدم ، در ضمن یه سری هم به آرشیو ایشون بزنید خالی از لطف نیست !

   به نام خدا

یکی از گناهانی که در خارج زندگی کردن گریبان گیر آدم میشود نگاه به نامحرم است. در ماه مبارک رمضان که دوری از گناهان بهترین عمل محسوب میشه مراقبت از چشمان ضروری تره.

در ماه مبارک رمضان گذشته دچار این وسواس فکری شده بودم که نگاه هایم شبه ناک هستند یا خیر؟

البته باید عرض کنم که دیگه این حرفا از ما گذشته اما برای عقب نموندن از قافله ناچاریم از این ژست ها به خودمون بگیریم!!!! خلاصه داشتم از این موضوع حسابی کلافه میشدم چون تو محیط کاری و غیر کاری اینجا دائما این مساله آزارم میداد تا اینکه با این آیه آروم شدم که

                           ...  یعلم خائنه الاعین و ما تخفی الصدور...

                                                                                                                                 غافر ۱۹بدیهی ی که  بعد از مدتی در خارج زندگی کردن این موضوع برای ما کاملا امری عادی میشه امابه نظر میرسه داستان مبارزه با نفس تمومی نداره و در تمام مراحل زندگی با آدمی همراه خواهد بود.

 :: دسته بندی : عمومی

::  رضا افشار مقدم | جمعه ۱۵ دی ۱۳۸۵ | 13:17

 

اینم آدرس وبلاگ ایشون : وبلاگ آقا افشارینا !

در آخر به قول خود ایشون تو نظرشون : یاد باد آن روزگاران یاد باد!!!!!

علیرضا

پی نوشت : این مطلب نظر خاصی نمیشه واسش نوشت ولی به خاطر اینکه دوباره برخی عزیزان نگند که تو چرا اجازه نظردهی به کاربران رو می بندی و جهت تکریم شخصیت مخاصب و آزادی ابراز نظر و بیان عقیده !!! سیستم رو آباز گذاشتیم ! ! !

عیدتون مبارک !

 

 

1- عید سعید قربان بر همه مسلمانان مبارک.

 

2- در لحاف فلک افتاده شکاف            پنبه می بارد از این کهنه لحاف

برف هم نیامد! آسمان تهران هم بر زمین بخیل شده...

 

3- در شهریور 1376 ، وقتی مجلس تصویب کرد که شروع مدارس از روز اول مهر باشد و رای شورای عالی آموزش و پرورش که شروع در روز 22 شهریور بود را لغو کرد ، مصداق دخالت در امور اجرایی نبود؟ آن موقع امور تقنینی و اجرایی قاطی نشد؟

 

4- صدام احتمالا مرد! یه آشغال از روی آشغالهای زمین کمتر ! حیف آشغال. نمی دانم الآن و در این شرایط دل خانواده شهدا و جانبازان و رزمندگان شاد شد یا نه ؟  من که دیگه حسی در مورد این سگ نداشتم. یه فیلم پیدا کردم از یه زاویه دیگه نسبت به اونی که تلویزیون ایران پخش کرد. کمی بیشتر است . لحظه اعدام را نشون میده و البته شهادتین گفتن صدام .  اگر اینترنت پرسرعت دارید اینجا می تونید فیلم رو ببینید. اول با هیچ برابر شد ، بعدا اعدام شد که اسطوره نشه. کتاب 1984 رو بخونید. همه اینها توی اون کتاب هست. همش بازی قدرتهای بزرگ و تمدن اروسیه و شرقاسیه ست.همش کارهای Big Brother  است!

 

5- و سریال هم نفس . تنها کار فخیم زاده که من خوشم اومده! البته خواب و بیدار هم بد نبود. سوژه بکر و پرداخت عالی . و صد البته بازی فوق العاده و بی نقص رویا نونهالی.

 

 

6- از آنجا که ما پول مفت نداریم به کسی بدهیم، علی الحساب اسم حامد را از کنار وبلاگ برداشتیم تا بعد کنکور  86! نصیر هم حواسش جمع باشه ها ! هرچند وبلاگ مال خودش است.  از قرار معلوم سر علیرضا هم به خاطر نزدیکی به امتحانات پایان ترم شلوغ شده و خبری ازش نیست.

 

7- و داریم به بازدید کننده دویست هزارم نزدیک می شویم . جایزه نفیس دارد! صدهزارم که به احسان رسید. در خدمتیم.

 

منصور