رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

عشق بدون تردید

عشق است ، باز این ترانه ها را عشق است

رخش سرخ بادپا را عشق است

عشق درگیر غروب درد است

باز هم طلوع ما را عشق است

آی از آب و هوای بی عشق

بادبان ناخدا را عشق است

اهل بی مرزترین دریا باش

آی اهل همه جا را عشق است

از غزل باختگان میترسم

شعرهای بی هوا را عشق است  

وبلاگ من – رویای تازه – که تغییر نام داد به "رویای دیگر" احیا شد! چند تا خواننده جدید پیدا کرده و اونها خیلی تشویقم کردند و روحیه بهم دادند و من هم بخاطر اینکه خیلی دوسشون دارم، بعد از مدتها برگشتم و تصمیم دارم بنویسم. دوباره بنویسم. و سخته.

خوانندگان دائمی ام رو از دست دادم. از کنار وبلاگ اسم نصیر را بر دارید و دو سال بذارید روی سنم. سر فرصت درستشون می کنم. برام جالبه در این مدت که وبلاگ هیچ خبری نبود، روزی 60-70 تا هیت داشت. و من شرمنده خوانندگان هستم.

در این مدت که نبودم، یکی از عزیزترینهایم آمد . دخترم. و من خوشحالم!

فقط بگم آتیه بیمارستان مزخرفیه! همه رقمه. اونجا نرید.

یه مدت نبودم از خودم بگم ببینید عوض شدم یا نه؟!!! 

 اینکه همه چی خوبه و گله به صحراست و ملالی نیست و یارانه نفدی تو حساب بانکیمه و ایران به کره باخت زیاد ناراحت نشدم چون حقش بود و اینکه بالاخره معجزه ی خاموش داریوش را از توی ضبط بعد دو سال و نیم درآوردم و به گوش کردن به رادیو پیام اشتغال دارم!   

دوز کریس دی برگم رفته بالا(البته در راستای بهتر شدن لیسنینگ!) هنوزم هر وقت فیلم لئون رو میبینم صحنه آخر که ماتیلدا گلدون رو توی زمین میکاره ٬ بی اختیار اشکام جاری میشه.شنیدم ماتیلدا بزرگ که شده دو سه تا فیلم بازی کرده کسی میدونه اونا چین؟ به نظرم بزرگیش بدمالی نباشه! 

و اینکه تقلب و دروغگویی که دو خصوصیت جامعه ما بود یکی بهش اضافه شده با عنوان بی جنبگی! 

نکات(!) گزارش جواد خیابانی در بازی ایران عراق رو نوشتم٬ دستم خسته شد و جا موندم و از دقیقه ۶۰ ولش کردم! یه باری منتشرش می کنم!

دخترم اصلا نمی زاره هیچ کاری تو خونه بکنم و میرم و از سرو کولم رفته بالا!

 رفتیم اردو اومدیم. کمر درد شدم حسابی. اسپاسم عضلات. بچه ها روز به روز سخت تر میشن. 

دوستت دارم. تو که شاید اصلا فکر نکنی منظورم تو هستی ولی تورو میگم...

منصور

نظرات 8 + ارسال نظر
sahar zeinali چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 22:21

سلام
خیلی خیلی خوشحال شدم که نوشتید! باورم نمیشد 2-3 بار تاریخ رو چک کردم تا باورم شد مطلب جدیده!!:)
1- امیدوارم که جز اون افرادی که تشویقتون کردن واسه نوشتن ما هم بوده باشیم...چون به نظرم کار مهمی بوده.
2-لئون! عاشقشم!
ماتیلدا( ناتالی پورتمن) نزدیک به 10 تا فیلم از اون موقع بازی کرده که 2 تاش که بیشتر جایزه گرفته بودن فیلم نزدیک تر واسه ساله 2004 و قوی سیاه واسه ساله 2010 هست. البته فیلم your highness اش 2011 اکران میشه. البته من هیچ کدوم از فیلم هاشو ندیدم ( فقط لئون!!!) فقط اسم هاشو شنیده بودم .... اگه موردی داشت یا جالب نبود!
3- مطمئنم تو کلاس ما تقلب و دروغگویی ندیدید...اما فکر کنم جو زدگی رو چرا! حتی خوده من! ولی امیوارم (تقلب و دروغگویی که دو خصوصیت جامعه ما بود یکی بهش اضافه شده با عنوان بی جنبگی! ) رو با ما نبوده باشید! :( :(
امیدوارم بازم بنویسید ...
قول میدم از دفعه دیگه هم نظرام کوتاه تر باشه!
perfect........:)

به به سحر!
فکر نمی کردم اینقدر فیلمی باشی.
پس تو هم لئونی هستی!
ممنونم از نظری که دادی

احسان شکوه بخش پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 12:15

سلام
جالب بود از اول امروز یه حسی بهم میگفت که بعد از مدتها آپ کردید . خوشحالم که هنوز حسم کار می کنه . البته یه آچارکشی می خواد بابت 3-4 روز دیرکرد

به به آقا احسان. مشتاق دیدار حضوری مفصل و رفتن به کنسرتهای متعدد!

رسول پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 15:24

سلام
بنویس آقا منصور
بلکه ما مثل قدیم بیایم بخونیم حال کنیم راه بیفتیم و شروع کنیم به نوشتن دوباره.
جدیدا دارم توی اداره دولتی کار میکنم و خوراک سوژه واسه نوشتنه
واقعا این که خاطرات و اتفاقات و تراوشات ذهنی هر روز رو نمی نویسم حسرت می خورم
این فکر که دوباره وبلاگ راه بندازم مثل آلو داره گوشه مغزم آب می خوره.

کدوم رسولی؟ رسول خودمون؟
راه نندازُ بیا همین جا بنویس. مارم از تنهایی در بیار.

[ بدون نام ] جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 20:46

سلام چقدر خوشحالم دوباره به روز شد این وبلاگ وامیدوارم به روز های اولش برگرده
قدم نو رسیده مبارک باشه

ندا یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 18:49

"بچه ها روز به روز سخت تر میشن"!!!!!!!!!!
سخت تر یا عجیب تر یا نادرتر ؟ :)
کریس دی برگو خیلی باهاتون موافقم آهنگاش واسه لیسنینگ فوق العادس البته جورج مایکل و برایان آدامز هم در این زمینه خیلی خوبه آهنگاشون.
با سحر خیلی موافقم اگر 1 % از اونایی که تشویقتون کردن ما باشیم من واقعا خوشحال میشم که تونستیم این کارو بکنیم چون ارزشمنده. :)
منتظر پست بعدی هستم که قولشو دادین.

شما نقشتون ۹۰ درصدی بوده.
دهانم باز موند! شما و کریس دی برگ و مایکل و ....؟!!!! فکرشم نمی کردم. پس آرشیوم رو برید بخونید. دیگه نگران نیستم!

آرش 28 دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 00:09

سلام
دلم براتون تنگ شده !
باز هم با یه گیگ نا امیدی اومدم تا بلکه آپ کرده باشین و اینبار با یک و نیم گیگ امید کامنت می ذارم.
یکی دیگه از فیلم هایی که مال در آن تشریف دارن !!!
Brothers

ممنونم- سلام
ایشالا امیدت دیگه ناامید نشه!
نه بابا! بزرگ شده از ریخت وقیافه افتاده!

امیرحسین دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 14:13

"یارو دستشویی داره" همینجوری اومدم دیدم نوشتی. خیلی خوشحال شدم. میبینیمت.انشالله

چاکریم

ملیکا چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 19:36

سلام!
منم با اینکه سر کلاس حرفی نزدم ولی خیلی خوشحال شدم که مطلب جدید نوشتین:)
راستی برای تقویت لیسنیگ چرا آهنگ گوش می کنید؟
ما هستیم، با بچه ها انقدر براتون اینگلیش حرف می زنیم که لیسنیگتون تقویت شه D:
please do write more,your posts compel me 2 read till the end

به امید دیدن مطلب بعدی!

tanx a lot
sure!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد