رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

تیم ما چی میشه؟

دارم اعضای تیم رو جمع میکنم! تصمیم دارم همه از خارج کشور باشن!!! امشب با بعضی از دوستان در انگلیس ٬ کانادا ٬ و آفریقای جنوبی چت داشتم و باهاشون مطرح کردم که با من تیم بشن برای این وبلاگ و اونا هم استقبال کردن. فکر کنم اگه راه بیفته شاید در نوع خودش بی نظیر باشه !!...منتها هماهنگی طول میکشه و ایام امتحانات اوناست و ...
امروز هوا عالی بود و زدیم به دشت و دمن- امامزاده قاسم و ظهیرالدوله. عجب جائیه این ظهیرالدوله. ۱۰۰ بار رفتم باز هم دوست دارم برم . قبرستان هنرمندان و شعرای قدیم. فروغ-ایرج میرزا- رهی معیری- قمرالملوک - رفیعی - ملک الشعرا - لقمان الدوله - شاهزاده های قاجار و ... احساس خاصی دارم اونجا مخصوصا سر مقبره رهی . عشاق جوان هم معمولا هستن و سر قبر فروغ شمع روشن میکنن !
به هر صورت به امید خدا و با لطف ومساعدت شما دوستان ما این وبلاگ رو ادامه میدیم ٬ تا  چی پیش بیاد...دو تا یار هم از داخل کشور پیدا کردم و جالب  اینه که اعضای تیم احتمالی هیچکدوم همدیگر رو  نمیشناسن !!!
نظرات 6 + ارسال نظر
سعید شنبه 30 فروردین 1382 ساعت 00:53 http://sh7228.blogspot.com

سلام .. آقا اجازه ؟! آقا مبارکه ... آقا ان شا ا... این وبلاگتون کارش میگیره ... آقا اجازه میشه بریم دیگه ؟ آقا با اجازه ((:

امیرحسین شنبه 30 فروردین 1382 ساعت 01:10 http://www.asrareazal.persianblog.com

خوب اقا منصور شما رو هم بالاخره زیارت کردیم البته قیافه شما برای من خیلی اشنا بود و در ضمن اگه کمکی از دست من بر میاد بگو هرچند IQ من کمتر از شماست./

گوشه گیر شنبه 30 فروردین 1382 ساعت 14:52 http://www.gooshegir.blogspot.com

بابا وبلاگ ! بابا تیم ! بازم مبارکه .

[ بدون نام ] شنبه 30 فروردین 1382 ساعت 21:22

منصور جون سلام منتظر نظرات ... من باش

[ بدون نام ] شنبه 30 فروردین 1382 ساعت 23:40

مد بمبر من ۳۳
منم سلام آقا...
آقا ما هم بازی؟

با اجازه
مد بمبر من ۳۳ ات یاهو دات کام

امیر شنبه 30 فروردین 1382 ساعت 23:44 http://amireghlimi.blogsky.com

بابا تییییییییییییییییییم!!!!!۱

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد