رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

روز دوم وبلاگ

امروز روز دوم وبلاگ منه... هنوز تیم ردیف نشده . از اظهار لطف همه دوستان تشکر میکنم که کامنت گذاشتن و وبلاگ رو دیدن . گوشه گیر - مد بمبرمن! - امیر - هلمز - سعید - بارانه - علیرضا- امیرحسین . امیدوارم بتونیم مطالبی بدیم که دوستان سر زدنشون دائمی بشه .

امروز روز شلوغی بود. فقط از ساعت ۶عصر به بعد رو میگم که رفتیم سیستم یکی از دوستان رو جمع کردیم اومدیم ! پنتیوم فور  1.7 celeron با هارد ۶۰ پلاس و رم ۵۱۲ Kingstone ومادر بورد shuttle که همه چیزش آن بورد و سی دی رام و writer و یه مقدار مخلفات شد ۵۴۳ هزار چوق !! ناقابل! صاحبش بیچاره شد ! کلی هم علاف شدیم . کنارش هم ۵۰ تا سی دی خام برای خودم گرفتم دونه ای ۲۲۵ تومن ... حال داد چون این مارک سی دی بیرون ۳۰۰ تومنه . خلاصه سیستم میستم کسی خواست در خدمتیم ! یادم رفت بگم که کیس هم از این فضایی ها بود ! خلاصه بعد هم حال گرفتگی از ۲-۱ بردن یونتوس و یه چت طولانی و...
مدتها بود که کامپیوتر بازی نکرده بودم ٬ جیگرم جلال پیدا کرد ! بعد هم شب مهمون داشتیم و غذای مورد علاقه من (فسنجون) وباقی قضایا...
نظرات 7 + ارسال نظر
سعید یکشنبه 31 فروردین 1382 ساعت 00:51 http://sh7228.blogspot.com

شما هم که آره (: ‌بازی کامپیوتری؟ (:‌ یازی کامپیوتری هم فقط فکری هاش .. آی بشینی فکر کنی و وقت بگذره .. من اینقدر که رو این بازی فکری ها , فکر کردم رو درسام فکر میکردم تاحالا شده بودم پسر خاله انیشتین (:

سجاد یکشنبه 31 فروردین 1382 ساعت 01:09 http://safirnoor.blogspot.com

تبریک می گم ورود به دنیای وبلاگ نویسی رو امیدوارم موفق باشید...

امیرحسین یکشنبه 31 فروردین 1382 ساعت 02:36 http://www.asrareazal.persianblog.com

گفتی فسنجون دلم اب افتاد اقا منصور راستی لینک به ما دادی ما رو شرمنده کردی در ضمن شما متخصص سخت افزاری یا نرم افزار

بارانه یکشنبه 31 فروردین 1382 ساعت 11:04

خوب ... حالا بعد از همه این حرف ها این تیم کی بالاخره کارش رو شروع می کنه؟

[ بدون نام ] یکشنبه 31 فروردین 1382 ساعت 23:39

رضا
مد بمبر من ۳۳ ات یاهو دات کام
سلام
گفتم امروز بیام شروع کنم اما جرات نکردم....
راستی بابا چقدر گرون...
از بازار دزدا - ببخشید رضا - خریدین؟ بابا میومدین از شرکت ما می خریدین هوار تا ارزون تر ( چه پررو)!!!

در هر صورت مبارک باشه و اینا
منم ایشاللا....
فعلا
رضا

هلمز دوشنبه 1 اردیبهشت 1382 ساعت 00:40 http://holmes.blogspot.com

یوونتوس هم سروره....آخ چه حالی داد

حسین سه‌شنبه 17 خرداد 1384 ساعت 20:48 http://iranie.persianblog.com/

سلام من از وبلاگم حاظرم با وبلاگت تبادل اطلاعات(تبادل لینک) کنیم
در ضمن وبلاگت خیلی باحاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد