رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

شروع مجدد

سلام به همه دوستان.
رضا هستم.
اومدم چند کلمه کوچولو بگم و برم.توی نوشته قبلی که یه ذره زیاد نوشتم کل بلاگ اسکای ترکید. پس ترجیح میدم این سری کمتر بنویسم که  از این مشکلات پیش نیاد:
- اول سلام.چون این تقریبا اولین نوشته منه(قبلیش که پرید)
- دویم اینکه خودم رو معرفی نمیکنم تا کارم متفاوت باشه (یکی نیست بگه کی از تو معرفی خواست بچه...!!!)
- سیم اینه که این تغییرات مسخره رو که اینجا میبینین کار منه. به بقیه فحش ندین!!! البته این امتحانی بود تا ببینم بلاگ اسکای چطوریه. ان‌شاءالله در آینده نزدیک(؟)قشنگ تر میشه...
- سه و نیم: لطفا از بیان نظرات اصلاحی تون دریغ نکنین.(نظر بدین٬ اگه به تصویب مجلس٬ شورای نگهبان و از همه مهم تر٬ خودم٬ برسه٬ اون موقع یه کاریش میکنیم...!!!)
- ولی جدا در مورد قالب جدید و ترکیب رنگ و اینا لطف کنین حتما نظراتتون رو بدین.
-آخریش هم اینکه از صبح سر این قالب جدید بودم٬ کلی خسته ام. آخه این بلاگ اسکای خیلی گیر میده. من دیگه برم بخوابم.
شب خوش.

پی نوشت   : این شمارنده (کانتر) قات زده.....
پی نوشت۲ : کانتر درست شد.دارم دوباره تمپلیت رو خوشگل میکنم .در مورد ای سیاه و سفیده نظر بدین.(۴:۳۷ بامداد)
تا ۲۰ دقیقه دیگه کارت اینترنت ۱۰ ساعته ای که صبح خودم رو خفه کردم٬ روز جمعه٬ یه مغازه باز گیرآوردم و ازش خریدم تموم میشه...(۴:۵۰ بامداد)
رضا
نظرات 6 + ارسال نظر
سلمان جمعه 26 اردیبهشت 1382 ساعت 23:22 http://salman22.persianblog.com

واااااااااه ! چه تیمی ! چند نفرید شما ؟ کیایید ؟ یه بار کامل میگید ؟ من آقای آقاخانی و امیر رو میدونم ولی بقیه رو نه !
ترکیبش هم خیلی قشنگه ولی اگه رنگش ملایم تر شه بهتر هم میشه .

سعید جمعه 26 اردیبهشت 1382 ساعت 23:37 http://sh7228.blogspot.com

خیلی قشنگه این کادره .. حالا یکم به بقیه جاهاش هم برسین دیگه خیلی خوب میشه

امير شنبه 27 اردیبهشت 1382 ساعت 00:16 http://amireghlimi.blogsky.com

سلام
چطوری اينو طراحی کردی؟؟؟؟

احسان(پسرایرونی) شنبه 27 اردیبهشت 1382 ساعت 02:20 http://pesarironi.persianblog.com

سلام وبلاگتون خیلی قشنگه. همه چیش اکی هست. خوش باشید. فعلا بای بای

علیرضا شنبه 27 اردیبهشت 1382 ساعت 09:52

سلام,
منم با نظر سلمان موافقم.خیلی زیبا شده.فقط بهتره رنگش ملایم تر بشه.
میدونم چقدر زحمت کشیدی تا اینو طراحی کردی.واقعا قابل تحسینه.
راستی یه اشتباهی توی متنت داشتی.مطمئن باش چیزی که به تصویب مجلس برسه,شورای نگهبان ردّش میکنه!(البته حتما به نظام آسیب میرسونده!!!).پس فقط امیدمون به تو e...
داشت یادم میرفت بگم,من یه سفر یه ماهه در پیش دارم.برام دعا کنین.................

صادق شنبه 27 اردیبهشت 1382 ساعت 14:18

سلام
خیلی قشنگه. به قول بعضی ها تیریپ خفن.
وقتی این را دیدم فکر کردم اشتپ زدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد