رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

بی سرزمین تر از باد

بی سرزمین تر از باد
.................

من کتک خورده ترین حنجره ام،با صدای پاره پاره توی باد
ذله از سکوت سایه های شب،دل شکار حرفای یکه زیاد

من کتک خورده ترین حنجره ام،خسته از ترانه های بی امید
پا به زنجیر یه خواب یا‌ئسه،خط قرمز روی کاغذ سفید

من نفس مرده ترین حنجره ام،بی نشون و سر به مهرم مثل راز
تو که از غریبه آشنا تری،من و این زخم شکفته رو بساز

.................

تن تشنه مثل خورشید،بی سرزمین تر از باد
کولی تر از ترانه،بی پرده مثل فریاد

هم سفره جنونم،پا بند شام آخر
یاغی ترین ستاره،در این شب شناور

................

منو تا جشن ستاره ها ببر،که توی سیاهی زندونی شدم
منو با خبر کن از رمز غزل،که اسیر حبس پنهونی شدم

پیش فانوس شب آیینه بگیر،تا چراغونی شه این سقف کبود
ننویس رو برگ اول کتاب،دوباره یکی بود و یکی نبود

بود من، بودن تو بوده و هست،ببرم تا خلوت امن یه دست
شونت رو یه تکیه گاه تازه کن،تا زمین نخورده این همیشه مست

...............

تن تشنه مثل خورشید،بی سرزمین تر از باد
کولی تر از ترانه،بی پرده مثل فریاد

تنها تر از سکوتم،روشن تر از ستاره
از غربتی رسیدم،تا غربتی دوباره
.
..............
نظرات 5 + ارسال نظر
امیرحسین چهارشنبه 31 اردیبهشت 1382 ساعت 23:52 http://asrareazal.blogsky.com

بابا این سیاوش هم سال به سال متن شعراش قشنگ تر میشه

ساسان پنج‌شنبه 1 خرداد 1382 ساعت 00:15 http://kaafour.blogsky.com

خوب

علی درویش پنج‌شنبه 1 خرداد 1382 ساعت 00:56 http://www.alirezaassar.com

من هم مثل بقیه منتظر کاست جدید هستم
در ضمن مطلبی در مورد دوستداران صدای عصار
کاست بعدیش به نام می خور تا اواخر مهر به بازار میاد با اشعاری از مولانا و حافظ و اعتصامی و .....
مولای عشق دیگر کاست آماده او محرم سال آینده میاد

ع.ش.ق شنبه 3 خرداد 1382 ساعت 14:48 http://einshinghaf.persianblog.com

کاش زیرش هم می نوشتید که قراره سیاوش قمیشی تو نوار بعدیش اینو بخونه..... راستی سلام!

پارسا ستوده یکشنبه 4 خرداد 1382 ساعت 12:10

من هم با ع.ش.ق موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد