رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

هر چه می خواهد دل تنگم میگم

 سلام

 امتحانا داره یواش یواش تموم میشه و تا حالا که راضیم. داشتم تو وبلاگهای blogsky  میگشتم که رسیدم به شهر شهید پرور رشت. کلی یاد جکا افتادم و خندیدم.( که به دلایل فرهنگی ، اخلاقی ، سیاسی ، اقتصادی ، ادب ، اجتماعی و ... اگه اجازه بدید هرکی به جکهای خودش بخنده)

 گفتم جک شاید بد نباشه یه دو کلمه ای هم درباره جک و اینا حرف بزنم. ید بنده در جک گفتن (جک یخ) ید طولایی است. تو ایران ترک ها، عرب ها و رشتی ها قربانی های اصلی من هستند. اینجا سفیدها بد جوری بر ضد سیاها جک میگند. بعضی هاش هم قشنگه . اما نکته اینجاس که جک خیلی به فرهنگ مردم ربط داره و تاثیر مستقیم میپذیره . برا همین یه زره طول کشید که به جکها بخندم. آره اما خوب اگه اجازه بدید جک ها را نگم بدلایل بالا + دو برابر دلیل ادب.

 قانون جدید آموزش پرورش (؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟) اینجا : امتحانا ساعت 8 شروع میشه. تو ایران که بودیم معلمها سفارش می کردند دقایقی به خوندن برگه اختصاص داده شود که هیچ کی نمی کرد. اما اینجا 15 دقیقه قبل از امتحان برگه ها توز یع میشه ولی کسی اجازه نداره دست به خودکار بزنه. این وقت برا دیدن برگه است. من که نمی دونم چه جوری باید استفاده کنم از این دقایق بعضی وقتا می خابم ، بعضی وقتا هم نگاه می زنم اما نمی دونم چرا. این یک ربع شاید خیلی به نظر بیاد اما وقتی بگم که امتحان مثلا ریاضی ما 12 صفحه سوال بود خیلی زیاد به نظر نمیاد. کمترین امتحانمون امروز کامپیوتر تئوری بود که 8 صفحه سوال بود و 195 نمره. امتحانا معمولا از 300 نمرس و 3 ساعت. ریاضی همه سوالاش اجباری بود.  شاید خوبی / بدی این سیستم این باشه که آدم نمیتونه بعضی بخشها را نخونه. از همشون میاد. اول یه سوال مینویسه : این سوال به بخش 6 ، Network  مربوط میشه.  راستی اول برگه ای که از آموزش پرورش اینجا اومده بود نوشته بود : منابع امتحان تنها به کتاب درسی محدود نمیشه و کتاب تنها یه  نوعی راهنمایی است. دانش آموز می تواند مطالب را از مجلات هم بخواند. وقتی توجه کنیم که کتاب ما 200 صفحه است اون وقت معلوم می شه چیه.(البته زره مفته چون امتحان همش از کتاب بود).

 خوب امیدوارم فهمیده باشید که من اینجا چی می کشم. راستی تو امتحانمون یه بخش بود که درباره کاربرد کامپیوتر بود که قرار نبود باشه ولی بود و من هم قصه نوشتم .(مثه امتحان دینی خودمون.)

 موفق و موید

 صادق

نظرات 3 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 18 شهریور 1382 ساعت 15:38

salam.khoshhalam ke avvalin naza ro midam.omidvaram agha mansour ham dobare bargarde va bishtar matlab publish kone
movaffagh bashid

امیر سه‌شنبه 18 شهریور 1382 ساعت 17:52 http://amireghlimi.blogsky.com

سلام
نظرخواهی هم درست شد به سلامتی

ترنج چهارشنبه 19 شهریور 1382 ساعت 02:23 http://toranj.blogsky.com/

صادق دارمت ... ادامه بده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد