رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

ما ایرانیها تو یه چیز از همه برتریم.

سلام به همه

 

ما ایرانیا تو هر چی کم بیاریم تو یه چیز کم نمی یاریم. تو یه چی از همه جهان برتریم و به نظر من هر کار کنند نمی تونند به ما برسند. آره ، تو هر چی 100 سال عقب باشیم تو اون 300 سال جلوییم. و خلاصه ازینن حرفا تو هر چی تار بزنیم و ول معطل باشیم تو این حرف اول را می زنیم. حالا این چیه که ایرانیا بهش می بالند و دنیا هم هرچی زور میزنه نمی تونه به گرد ما برسه. چی فکر میکنید. دین، شوخی می کنید ؛ فرهنگ ، ه ه ه ... خندیدم ؛ پشتکار ، بابا بی خیال ؛ نظم ، تو جایزه نوبل برو بگیر. پس چیه : خودم می گم شب امتحان درس خوندن و نمره گرفتن.  تو این ما حرف اول را می زنیم تو دنیا و بخاطر اینکه من هم یک ایرانی هستم این 12 سالم که دارم از این روش بهره می گیرم . شاید بی ربط نباشه اگه بگه من تاریخ ، جغرافی ، دینی ، ادبیات و ... را فقط ، فقط ، دوبار تو سال می خوندم. ( و الانم هیچیش یادم نیست. باور ندارید می خاید با قوس قزح  یه جمله بسازم : من معنی قوس قزح  را بلد نیستم یا در این کلمه دو تا ق هست. تاریخ و جغرافی را نپرس که از خواب سر کلاس خیلی خاطره دارم یا از انجام دادن تکالیف و نقطه بازی سر کلاس دینی) تو دبیرستان ....... حسابان و فیزیک و شیمی و این درس ها را نمیشد شب امتحان خوند. اما اینجا همه چی برا شب امتحان همه چی ، فقط نکات زیر باید مد نظر قرار بگیره :

          شب امتحان

  • به خودتون بگید من میرسم بخونم و به حجم کتاب نگاه نکنید.
  • اگه 10 تا مورد نوشته بودند نیاز به یاد گرفتن همه نیست، 3 تا بسه.
  • همه بخشها را نخونید از حدس استفاده کنید.( اگه حدس غلط  بود نکته آخر را بخونید).
  • با آرامش درس بخونید و وقت را تلف نکنید.
  • اگه خسته شدید به فردا شب فکر کنید که کتاب را پاره پوره می کنید.

صبح امتحان 

  • صبح مطمئن کنید برا پریدن خوابتون به یه آهنگ دیوونه کننده ( ترجیحا غیر مجاز
  • (صلوات دوم را بلندتر ختم کن)) با صدای زیاد گوش می دید تا خواب بپره.
  • توکل به خدا یادتون نره. فقط یه زره واستید خدا یادش یره چی گوش دادید.
  • سر امتحان یه چیزی مثل خودکار اضافه و حتما پرگار بیارید ، برا امتحان تاریخ هم پرگار یادتون نره. حتما پرگار را به جلوییتون نشون بدید و مطمئن شید از تیزی پرگارتون اطمینان داره. وقتی کمک خواستید اول از دست، بعد نوک خودکار اضافه و در نهایت بگید:" دفعه بعد پرگاره ها ! خود دانی." و یه اشاره ای با پرگار به جلویی بکنید. قول می دم بگه. اگه اشتباه گفت باید از روش های بعد امتحان استفاده کرد. ( که در این محتوا نمی گنجد) اما من اطمینان می دم اگه دروغ گفت امتحان را افتادید.
  • هیچ وقت بهش فحش ندید اگه نرسودن. لج می کنه پرگار هم کار نمیده.
  • راستی اگه سوسول یا فوفول بازی در آورد و گفت به مراقبا که این آقا من را اذیت میکنه اول بگید:" آقا ما نبودیم ، و بعد بگید : آخ ببخشید هی آرنجم می خورد به پرگار.

 

دلیل اینکه من سر موقع ننوشتم همین کارهای شب امتحان بود و من با این فن امتحان قبل از شاگرد برتر مدرسه شدم. (از داداشم که سال سوم راهنمایی کمتر درس می خوندم و این را مامان و بابا می گفتند.)

 

الان وقت کلاس کامل نیست. اما همیشه به خودتون اعتماد کنید. ( توجه : در این روش باید سر کلاس فعال باشید.)

 

راستی خانم آقای خاتمی (رئیس جمهور) اینجاست که دفعه بعد درباره این سفر مینویسم.


از اینکه بالاخره نظر و از این حرفا ۲رس شد خوشحالیم.
 

موفق و موید

 

صادق

نظرات 2 + ارسال نظر
صادق جمعه 21 شهریور 1382 ساعت 23:53

بابا نظر بدید. مثلا عالی بود. اگه می خاید با حال باشید بگید تریپ خفن خودم می گیرم

Amir شنبه 22 شهریور 1382 ساعت 03:12 http://toranj.blogsky.com

baba sadegh jan aziize delam in khabaraam ke migi nist baba intrafaa vase 1% dahane adamo service mikonan taa bedan.mardom allan fekr mikonan khabariiyehaa..

امیر عزیز از نظرت خیلی ممنون . خیلی وقتا حرفایی که من می زنم شوخی و جنبه مزاح داره تا جدی باشه. بازم از نظرت ممنون. اولین نظری که من گرفتم. یه ذره هیجانی شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد