رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

چند نکته!!

سلام....

امروز رفتم دانشگاه دیدم شوفاژ ها رو روشن کردند یک دفعه یاد چت دیشب با دوستم که  تو دبی اه افتادم که می گفت هوا ۴۴ درجه است و ۱۰۰٪ رطوبت!؟!؟! خیلی واقعا جالبه ....با ۴ ساعت پرواز یک دفعه همه چی زیر و رو می شه(۳۵ درجه اختلاف).

*************
هادی سلیمانپور، سفیر پیشین ایران در آرژانتین که در لندن در بازداشت بود با قرار وثیقه هفتصد و پنج هزار پوندی از زندان آزاد شد.

************
یک خبری هم شنیدم که از من نشنیده بگیرید...می گند تو وبلاگ قراره تغییر و تحولاتی اساسی از قبیل قالب جدیدو نیروی تازه نفس و....ایجاد بشه البته تو این مواقع شاگرد تنبلها (خودم بعنوان سر دسته) باید بیشتر مواظب کاره خودشون باشند.  خلاصه منتظر خبرهای خوش باشید.

************

یکی از مسولین کشور هم جدیدا فرموده اند که: الان آمریکا در محاصره ماست و همونجوری که بقیه دشمنان ما( مجاهدین و صدام) از بین رفتند آمریکا هم بزودی نابو می شه.
 
من اصلا نمیخوام که در مورد این چیزی بگم و اون را بر عهده خودتون می زارم ولی می خواستم یاد آوری کنم که چه کسی دشمنان ما را که مجاهدین و صدام بودند را از بین برد؟!!؟! 

************

تو سایت مایکروسافت خوندم که دوباره این بلستر لعنتی با ورژن جدید داره می آد و لازمه که
پد جدید را سریعا دانلود کنید و ویروسکشتون را هم اپدیت کنید. البته ویندوزهای نسخه ۹۵ و ام یی در امان هستند.
 اطلاعاته کامل را می تونید از خود سایت مایکرو سافت در یافت کنید.

************
یک شعر هم از فریدون مشیری:
من نمی دانم
و همین درد مرا سخت می آزارد
که چرا انسان ، این دانا
این پیغمبر
در تکاپوهایش چیزی از معجزه آن سو تر
ره نبرده است به اعجاز محبت
چه دلیلی دارد ؟

چه دلیلی دارد
که هنوز
مهربانی را نشناخته است ؟
و نمی داند در یک لبخند
چه شگفتی هایی پنهان است
من بر آنم که در این دنیا
خوب بودن به خدا سهل ترین کار است
و نمی دانم
که چرا انسان
تا این حد
با خوبی
بیگانه ست
و همین درد مرا سخت می آزارد

****************************
همین دیگه...تا بعد

یاسر

نظرات 2 + ارسال نظر
امیرحسین کلج یکشنبه 23 شهریور 1382 ساعت 10:33

باهات موافقم شدید...

صادق دوشنبه 24 شهریور 1382 ساعت 01:12

خبر آزادی این آقا یه جورایی پخش نشد نه غلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد