رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

من هم گرفتار شدم

سلام به همه

 

آره ، من هم بالاخره آلوده شدم. کی فکر می کرد ، من ، با این همه احتیاط که می کردم هم آلوده بشم. اما خوب خطر همیشه هست و همه را تهدید می کنه، در هر جا و هر سطح از فرهنگ و تحصیلات. آره، این  تیر زهردار بالاخره به من هم اصابت کرد و من را هم مورد تاثیر قرار داد. همش یک ساعت بود. کاشکی پام شکسته بود و اونجا نمی رفتم و حالا پشیمونم. یک جمعه آخر هفته . حالا آلوده به چی شدم. شما چی فکر می کنید؟(بقیه را بصورت حدس شما و جواب من می نویسم.)

  • ( شما) مواد مخدر : (  من :) اصلا اونجا نرو، اینقدر پولشو ندارم که بخرم این اشغالا رو.
  • سیگار : نه ، به نظر من تنها کار سیگار ضایع کردن سلامتی و هدر دادن پول و همین و هیچ سودی نداره .
  • قلیون : بابا ، دست از سر کچل اینا ور دار . من دودی نیستم.
  • ها لابد الکل : احمقانه ترین چیز ممکن . آدم جونشو بعضی وقتا هدر می ده برای خوردن الکل همین طور که اینجا خیلی ها به این خاطر میمیرند. خیلی از جنایت ها توسط آدم های مست انجام میشه. چون تا عقل همراه انسان باشه از بعضی کارا جلوگیری میکنه. پس اصلا  اونجا هم نرو.

 

بزا یه راهنمایی کنم. این چیز یه ویروس. حالا برو ببینم چی میکنی:

  • فهمیدم ایدز : صلوات دوم را بلندتر ختم کن.
  • لابد آبله مرغان : داداش بعد سن 16 سالگی آدم سخت میشه آبله مرغان بگیره، البته تا اونجا که من شنیدم.
  • سرماخوردگی : پرفوسور آدم برا سرماخوردگی اینقدر داد و بیداد راه می ندازه.
  • هپاتیت Z : هنوز اختراع نشده.
  • طاعون گاوی : گاو شوهر عمه صدامه .( شاید اگه بگه عمت به بعضی ها بر بخوره)
  • فلج اطفال : موفق باشی.
  • دیگه فهمیدم سارس : اولا من این بید نیستم که به این بادا بلرزم. دوما زبونتو گاز بگیر.

 

مثکه این یارو حسابی انیشتین. یه راهنمایی دیگه : کامپیوترم ویروسی شد. جمعه که وصل شدم به اینترنت میل و از این حرف( البته attach  اصلا نداشتم ) بعد چک کردن سایت iransports  بعد پابلیشه با تاخیر( که باعث شرمندگیه) داشتم با یکی از اقوام چت می کردم که یه شمارش معکوس اومد و بعد از 30 ثانیه ویندوز خاموش شد و بعد فهمیدیم که آره کامپیوتر ویروسی شده. بعد ضدویروس را update کردم و هیچی پیدا نکرد , بعدم یه ضدویروس جدید جدید از یکی گرفتم بازم کار نداد و گفتم که ویروس نبوده تا شنبه که فعال شد ویروسه و شروع کردم به Scan  و ازین حرفا. یکشنبه کامپیوتر را که روشن کردم مانیتور سیاه بود. 3 یا 4 بار reset  کردم نشد. سیمها را چک کردم نشد. Case را بردم یه جایی زدم به یه مانیتور دیگه کار کرد. اومدم خونه نصب کردم دوباره کار نکرد. با کمال نا امیدی شروع کردم با دکمه های مانیتور بازی کردن که دستم خورد به نور و همه چی برگشت به حال خودش. از هر کی می پرسیدم هیچ کی دست به نورش نزده بود. خلاصه بگذریم تنها سودی که داشت این بود که 3 ساعت از وقتم هدر رفت. اومدم خونه دیدم هنوز ویروس داره تو یه  folder  که فقط 4 تا file  داشت اما دورو بره 3000 file  توسط ضدویروس اسکن میشد.( Show hidden files  را زده بودم.) خلاصه هر کاری کردم file ها پاک نشد. کل  folder  را پاک کردم و دارم دوباره اسکن می کنم و هنوز هیچی پیدا نشده و امیدوارم نشه. خلاصه گذشت و زد و خورد و برد و من را گذاشت اینجا . ببینم چی میشه. اگه کامپیوتر دوباره قاط زد شاید یه ذره با تاخیر بزنم بعدیش را اما امیدوارم هیچی نشه.

 

راستی اینجا اعلام میکنم : نظرها درست شده و به همه نمیدونم تبریک باید گفت یا ..... اما ما  همه خوشیم از این مطلب.

 

موفق و موید

 

صادق (  خطش نمیدونم چرا اینجوریه)
نظرات 2 + ارسال نظر
یاسر دوشنبه 24 شهریور 1382 ساعت 02:18

کسی که نظر نمی ده بزار خودمون بدیم....

مطلبت هیجان انگیز بود..اصلا به فکرم نمی رسید که آلوده به ویروس شده باشی!!

علی دوشنبه 24 شهریور 1382 ساعت 15:57 http://ali1k.blogsky.com

سلام.خوشحالم که دوباره می نویسید
(پیشگیری بهتر از درمان است)
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد