رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

امتاحانا تموم شد. آخ جون

سلام به همه دوستان

آلودگی بعد از ۱۰ ساعت برطرف شد. دهنم سرویس شد. آخر کار مجبور شدم یه  فلدر  را پاک کنم. عجیب غریب بود. بگذریم.

بالاخره امتخانا تموم شد و الان من دارم خودم را برا امتحانات آخرسال که ۷۵٪ از نمره پایان سال را به خودش اختصاص میده. یعنی هر چی تا حالا زور زدیم همش برا ۲۵٪ بوده که یه جورایی سوختن داره.

می رسیم به ملاقات خانم خاتمی از اینجا که یه جورایی در عموم گفته نشد. ایشان اول با آقای ماندلا ملاقات کردند که اولین ملاقات بود.(جا داره بگم وقتی حدود ۲ ماه پیش بوش اومد اینجا آقای ماندلا کشور را ترک کرد.) بعد ایشان با آقای امبکی(رئیس جمهور وقت) و خانم امبکی ملاقاتی داشتند. همچنین ملاقاتی هم با اعضای سفارت ایران در آفریقای جنوبی اما نه همه ایرانیهای مقیم.

یه خواهشی هم دارم نظر بدید حتی اگه اینجوری باشه.

پیروزی استقلال را به همه تبریک میگم حتی به طرفداران پیروزی. بیایید امشب برا پیروزی منچستر دعا کنیم.

موفق و موید

صادق

نظرات 2 + ارسال نظر
مرد تنها سه‌شنبه 25 شهریور 1382 ساعت 23:54 http://shouka.blogsky.com

الو!
واقعا ببخشید
صداتون نمیاد

ترنج چهارشنبه 26 شهریور 1382 ساعت 10:08 http://toranj.blogsky.com/

والا مشکل از شما نیست! فعلا وبلاگ بدجور تو بحرانه!
باید یه دستی به یرو گوشش بکشیم اساسی
و خواننده هارو آشتی بدیم
شما ادامه بده و نگاه به من نکن که سکوت مقدس کرده ام!
ومطلب فعلا نمیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد