رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

فشل شدیم!


فشل میدونین چیه؟

یه عضو جدید جذب کردیم با نام احسان . منتظر مطالبش باشین .
امیر رفته گل بچینه ! امیر جان برگرد ٬ من هم اومدم...
صادق خوب مینویسه و منظمه - توضیحا اینکه تو کالجشون هم شاگرد اوله.
یاسر هم میگه تازه موتورش روشن شده٬ تا حالا بنده سر کار بودم ولی بادی اگه از لندن به سمت لیون بوزه یه مطلبی هم از یاسر میاره !
رضا هم هست ٬ محکمتر از قبل.

ولی فشل شدیم ! وبلاگ نصف وبلاگ ۲ ماه قبل هم نیست . از دوران اوج خیلی فاصله گرفتیم.
خواننده ها پریدن. اعلام دوران بحران میکنم به اعضا٬ باید بهتر و بیشتر کار کنن و دوباره فرض کنن که وبلاگ تازه راه افتاده و تبلیغ کنن و خواننده هارو برگردونن . به وبلاگهای دیگه سر بزنن و جواب مردم رو اونجا بدن.

ای دوستان! تلاش کنید تا وبلاگ از بحران در بیاد. من که از همین الان شروع میکنم.
در حال مذاکره با یه عضو فرهیخته هم هستیم ٬ تا جذب بشه. اگه بیاد وزن ادبیمون بالا میره.

منصور
نظرات 2 + ارسال نظر
لیست وبلاگهای فارسی بلاگ اسکای چهارشنبه 26 شهریور 1382 ساعت 21:56 http://user.blogsky.com

http://user.blogsky.com
دوست عزیز سلام
لطفا به وبلاگ (لیست وبلاگهای فارسی بلاگ اسکای ) رفته و وبلاگ خود را در گروه مناسب به ثبت برسانید.
لطفا این مطلب را به دوستان دیگر نیز اطلاع داده.
با تشکر.
(اطلاعات بیشتر : http://explorer.blogsky.com)

امیرحسین کلج جمعه 28 شهریور 1382 ساعت 07:38

منصور جون بهترینه ناراحت بازدید کننده ها هم نباش خودت باید راضی باشی چیکار داری نظر بدن یا ندن ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد