رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

۸۵۰۰




سلام...


بالای عضو جدید و فرهیخته مطلب نوشتن شاید لطفی نداشته باشه و با این قلم خوبی که دارند آدم واقعا خجالت می کشه.... بهر حال ورودشون را به وبلاگ به فال نیک می گیریم و امیدواریم که سبب خیر و بر کت برا وبلاگ بشوند.

آقای منصور و احسان هم که ظاهرا تو پشون خیلی پره و از نوشتهاشون بر میاد که حسابی شاکی هستند؟!؟!؟

الان داشتم به تعداده مراجعین  وبلاگ نگاه می کردم دیدم زده ۸۵۰۰ یک کم با خودم فکر کردم یاد حدوده ۱۰ ماه پیش افتادم که برای اولین بار به یک وبلاگ دعوت شدم برا مطلب نوشتن. اون موقع رفتم سراغ وبلاگهای دیگه ببینم که چه جوریهاست..؟!؟!؟ بعد به کانتر هاشون نگاه کردم و دیدم که بالاترینشون شش هزار و خرده ایی هستش..پیشه خودم فکر کردم عجب وبلاگ حرفه ایی هستش...اصلا تو خوابم هم نمی دیدم که حالا وبلاگ خودمون که با همکاری ۴ نفر که تقریبا تجربه آنچنانی هم در زمینه وبلاگ نداشتیم حالا به عدد ۸۵۰۰ برستیم. امیدوارم که این همکاری صمیمی ادامه پیدا کنه و من در مورد ۸۵۰۰۰ بازدید کننده صحبت کنم.

همین

یاسر

نظرات 2 + ارسال نظر
میر دوشنبه 28 مهر 1382 ساعت 08:29 http://toranj.blogsky.com

Khosh oomadid be teame maa, Omidvaram ke betoniim estefade konim az matalebeteoon.

علیـــــرضا دوشنبه 28 مهر 1382 ساعت 09:43

از این ۸۵۰۰ تا حداقل ۱۰۰۰ تاش منم!
یه سوال برام از دفعه پیش مونده.یاسر خان بی شوخی اون ۶ نفری که گفتید۵۴٪ثروت جهان رو دارن کیا بودن؟
راستی امیر ورود شما رو به تیم تبریک گفته!!!
منم تبریک می گم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد