رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

وبلاگ و دیگر هیچ !


۱)   
نصیر اومد بالاخره ، خوش آمد می گیم.

۲)    یه مطلب داده بودم مثل اینکه به بعضی از دوستان مدرسه م... برخورده ! من که فقط معلم اونجا نیستم . اگه از خنگی بچه ها صحبت کردم منظورم بچه های مدرسه دیگری بوده. وگرنه میمی ها که کارشون درسته! و بهره هوشیشون بالاست!

۳)    بهره هوشی 40 نمادینه! نه واقعی. علیرضا در این مورد توضیح داده. مگه وقتی می گیم 2 ساعته منو معطل کردی، واقعا منظورمون 2 ساعت(120 دقیقه ) است؟!

۴)    ای اعضای عزیز وبلاگ رویای نیمه کاره! آیا به اساسنامه توجه دارید؟ یه مدت هیچ مطلبی نمی دید یه دفه همه با هم پابلیش می کنین. آیا جواب نظردهنده هارو با مراجعه به وبلاگشون میدین؟ نه کاملا...

۵)    یاسر ببینم میتونی وبلاگ رو چشم کنی؟!!

۶)    امیر جان چه خبر؟ نیستی داداش ! (دیگه زدیم تو خط حال و احوال تو وبلاگ!) خوشحالم هر چند وقت مطلبی ازت میرسه. و میدونم که اونجا کارات زیاده . و همینقدر هم که با ما همکاری میکنی داری مرام کشی میکنی! موفق باشی.

۷)    ببینم آقای علیرضا ! بقیه ما فرهیخته نبودیم که نصیر اومد خلا رو پر کرد؟!

۸)    دالتون ها هم لینک دادن به ما . ممنونیم.

۹)    بعضی از دوستان دانش آموز در مدرسه م... مطالب اتفاق افتاده در مدرسه و نظرات خودشون در مورد کلاس رو اینجا مطرح میکنن که خواهش میکنم در قسمت نظرات وبلاگ نذارن. و به آدرس ای میل وبلاگ بفرستن. چون خارج از موضوع وبلاگ است.

 
فردا شب به امید خدا یکی دیگه از شعرام رو پابلیش میکنم. ولی اگه ایندفه هم مثل دفعه قبل هیچکس نظر نده٬ دیگه شعرنمی نویسم !


منصور

نظرات 12 + ارسال نظر
بارانه دوشنبه 28 مهر 1382 ساعت 23:17

خوب با هم دیگه گپ می زنین ها تو وبلاگتون !!
نظری هم که تو وبلاگم رو نوشته بودی رو قبول دارم ...

سجاد سه‌شنبه 29 مهر 1382 ساعت 01:59 http://safirnoor.blogspot.com

سلام. جناب منصور خان در امر وبلاگ پیروز باشید.

امیر سه‌شنبه 29 مهر 1382 ساعت 04:50 http://toranj.blogsky.com

Agha Mansour kheili Karetiiiiiiiiiim. Chashm, hatman.

علیـــــــرضا سه‌شنبه 29 مهر 1382 ساعت 09:04

سلام.
ترنج عزیز شوخی کردم بابا! به دل نگیر.
اصلا همتون فرهیخته اید.........
پی نوشت.فقط برای ترنج:
یکی اومده از طرف شما تو وبلاگ مفید نظر گذاشته که بعید می دونم شما باشید.البته این دفعه چون حرفی نزده زیاد مهم نیست ولی اگه دفه بعد اومدو... نمیدونم.بالاخره وبلاگی که معلوم نباشه اعضاش کی اند همینه دیگه.این وبلاگ مفید از اون جاهایی یه که باید حتما برای همه عضویت تعریف کرد.

فیروزه سه‌شنبه 29 مهر 1382 ساعت 10:05 http://firoozeh.blogsky.com

اول سلام
دوم:حالا هر چی من هیچی نمیگم،شما 7 تا هم سر سوزن به روی خودتون نیارین....چه معنی میده اسم وبلاگ دختر مردم رو میزارین به جای اسم 7 تا آقا.مگه شما ها دخترین که اسمتون رو گذاشتین ترنج...حالا فکر نکنین که من دارم از ناراحتی خقه میشم،اصلا!!!!من دارم برای خودتون میگم.بهتره یه اسم پسرونه روی وبتون بذارین...
امیدوارم که گول خورده باشین...
هر 7 تا تون موفق باشین

روبی پیره سه‌شنبه 29 مهر 1382 ساعت 10:35 http://roobipire.blogspot.com

منتظر تراوشات شاعرانه جنابعالی هستیم . بی‌صبرانه منتظریم :))))

بهزاد سه‌شنبه 29 مهر 1382 ساعت 12:44 http://gas.persianblog.com

البته بد و بیرا هم نگفتینا بچه های ما ازخر خونی آی کیوشون ته کشیده ما پارسال به شما لینک دادیم گفتیم شما هم بدین گفتی برو بچه بقول فروغ در سرزمین قرکوتاهامان معیارهای سنجش همواره بر مدار صفر سفر کرده اند! می فهمین که!؟

بچه مفیدی سه‌شنبه 29 مهر 1382 ساعت 17:20

اقای آقاخانی؛چتد تا مطلبو باید واسه تون شرح بدم
۱: من قصد هیچ گونه بی احترامی به شما را نداشتم.(....)
۲: من از ایمیل برای انتقاد کردن استفاده نمی کنم چون بر این اعتقادم که هر کس خربزه می خوره پای لرزشم می شینه(شما که وبلاگ زدین باید انتقاد ها رو هم تحمل کنین.)
۳:من برای عدم تکرار همچون ماجرایی در کلاس اون قضیه رو مطرح کردم چون احساس میکنم بچه ها از شما انتظار بیشتری دارند .
۴: لطفا به بهزاد هم لینک بدین( ): داره خودشو خفه میکنه)
۵:خیلی منتظرم شعراتونو ببینم.
۶: ..............(دفعه بعد)

قبول دوست من!
انتقاد رو می پذیریم ولی وبلاگ چه جای گفتن مطالب خصوصی کلاسه؟ چه ربطی به بقیه داره؟ به مطالب وبلاگ چه ربطی داره؟ پس اگه به درد من و شما میخوره ٬ خوب ای میل بزن...

پیمان سه‌شنبه 29 مهر 1382 ساعت 21:43 http://siavashreal.persianblog.com

سلام
باشه به شعرتون هم نظر می دیم.

نارنج رفیق ترنج سه‌شنبه 29 مهر 1382 ساعت 23:13 http://narenjak.persianblog.com

ببخشید آقا چرا ناراحت میشید
قول میدم اینکارو دیگه نکنم

بچه مفیدی چهارشنبه 30 مهر 1382 ساعت 17:18

بچه مفیدی چهارشنبه 30 مهر 1382 ساعت 17:28

معلم عزیز ؛(با کلی کلاس و ادب و .....)
چند نکته:
۱: من حرف شما رو قبول دارم ولی من فکر می کنم(به جز کلاس مدرسه هم میشه فکر کرد) چون بسیاری از بچه های مدرسه ....د وبلاگ شما رو میشناسن میشه به این طریق نظرات ردوبدل بشه........ چون وبلاگ اقا افشار به یه بچه بازی دوطرفه تبدیل شده و هیچ نکته ای نمی شود مطرح کرد
..:) اگر شما این طور می خاین باشه..........ولی یه کوچولو کهاشکال نداره......ok?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد