رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

ماه رمضان آمد و قولهای الکی من شروع شد

بسم الله الرحمن الرحیم  

انا انزلناه فی لیله القدر

و ما ادریک ما لیله القدر

لیله القدر خیر من الف شهر

تنزل الملئکه و الروح فیها باذن ربهم من کل امر

سلم هی حتی مطلع الفجر.

 

 

سلام به همه

 

اول از همه خیلی خیلی شرمندم که کم سر میزنم و جواب نظرات متن هام را منظم نمیدم. راستش را بخواید الان نشستم منتظرم افطار شه. آخه می دونید روده کوچکم روده بزرگم را خورد. بمونه برا بعد. داشتم پوزش می طلبیدم، آره می گفتم امتحانا و ... و ان شا الله که میبخشید.

 

اولش می خواستم درباره ماه مبارک حرف بزنم ، اما دیدم یه جورایی کلیشه یی میشه. فقط اول اول میگم که التماس دعای خیر شما را می خریم. منم برا همه دعا میکنم. لذا اگر فردا پاتون شکست ، دستتون اخ شد یا هر اتفاق بدی افتاد بدونید من براتون دعا کردم.

 

خوب بگزیم ، میشه بدبختی من اینجا ، ساعت 4 صبح اذان تا ساعت 18:30 بعد از ظهر که چه عرض کنم بعد از شب. منم امتحان دارم میدم و الان دیگه چیزی نمیمونه تهم. البته برا وزن کم کردن خوبه.( چشم نخورم رو فیل را کم کردم، در سن 19 سالگی تا حالا دو سه باری به 90 رسیدم که با از جان گذشتگی فراوان الان در 85 به سر میبرم.)

 

امتحانا هم داره میگذره و خوب شکر خدا بد نیست. امروز که نوشتم دیگه تا 2 هفته هیچی نمی نویسم = ول می گردم. یه عربی دارم که اگه خدا قبول کنه تنها نفری هستم که می خونم و همه هم تو مدرسه فکر میکنند تو ایران عربی حرف میزنند و ازین حرفا. من گفت:"ایران نه عرب ایران فارس حرف زد." جدیا، همه فکر میکنند ما عرب هستیم و ... .


یه توضیح کوچکی هم روی سر تیتر بدم: 
شاید تا حالا بارها شده که به خودمون یه قولی دادیم و ساعاتی بعد از این قول همه چی یادمون میره. خودم را میگم. فکر میکردم اگه من به تموم قولهایی که به خودم داده بودم عمل میکردم الان پروفوسور بالصادقزار بودم. من به این قولهای تو خالی قولهای احساسی میگم که هیچکس با این قولها به جایی نرسیده. دوباره ماه رمضان شروع شد و این  قولها هم اومد که البته میدونم همش پشمکه و انجام نمیشه.


امروز خیلی طولش نمیدم. فقط یادتون باشه محتاج دعای خیرتون هستم. سر افطار برا همه دعا کنید، برا مریض ها، برا فقیرها و خلاصه برا همه و همه.منم یادتون نره. محتاج دعای خیرتون هستم. همین الان یه صلوات برا سلامتی خودتون و مریضها و همه مسلمون ها و آدم ها بفرستید و یه فاتحه برای رفتگان که واقعا کسی که دستش از این دنیا کوتاه میشه به دعای ما احتیاج داره. بیایید این دعا را با هم زمزمه کنیم: خدایا! تو این ماه مبارک به همه ما کمک کن که خود را اصلاح کنیم و بعد جامعه خود را اصلاح کنیم تا بتوانیم به سوی ایرانی بهتر حرکت کنیم. آمین.

 

التماس دعا

 

صادق

نظرات 2 + ارسال نظر
ترنج سه‌شنبه 6 آبان 1382 ساعت 22:06 http://toranj.blogsky.com/

شما هم برای ما دعا کن هرچی باشه اونجا به خدا نزدیکتر هستید!

طاها یکشنبه 25 آبان 1382 ساعت 01:57

امشب شب قدر است از همه التماس دعا دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد