رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

السلام علیک یا امیرالمومنین


لیله القدر خیر من الف شهر...

شب قدر از هزار ماه بهتر است. خوب ٬ این هزار ماه حدود ۸۳ تا ماه رمضان دارند و به همین تعداد شب قدر. چه جور میشه؟ یعنی شب قدر از ۸۳ تا شب قدر بهتره که هر کدوم اونها هم از همین تعداد بهترند و...
recursive شد نه؟! شما چی می گین؟

منصور
نظرات 8 + ارسال نظر
مشمولک دوشنبه 26 آبان 1382 ساعت 00:21 http://mashmolak.blogsky.com

بابا عجب وبلاگی کلی حال کردم !!!!! دمت گرم !!!!!
امیدوارم که ادامه بدی !!! خوشحال میشم که تو وبلاگم ببینمت بای بای

بارانه دوشنبه 26 آبان 1382 ساعت 01:07 http://maaan.blogspot.com

میای یه سوال می پرسی و می ری دیگه ...

مسیح دوشنبه 26 آبان 1382 ساعت 02:23 http://aaddee.blogsky.com/

سلام دوست عزیز

recursive ... recursive ... recursive ...

بعضیا شهر ی رو که تو اون آیه هست به ماه معنی کردن .

و می گن فضیلت شب قدر از هزار ماه غیر رمضون بیشتره ...

ولی استاد الهی قمشه ای تعبیر جالبتری از شهر ارائه داده .

اون می گه شهر به معنی خورشیده ... ( ماه ، خورشید ) ...

چیزی که عیانه و عیان کنندس ... شهیره و مشهور کننده ...

یعنی تاریکی این شب از روشناییه هزار خورشید بیشتره .

نمی دونم ... نه مفسرم و نه با قرآن آشنایی دارم ... یه موجود عادی هستم ، درست مثل تو دوست عزیزی که این متنو نوشتی .

هر دو مون نمی دونیم ...

سربلند و ایرونی بمونی .

سلام دوست عزیز!
ممنونم از اظهار نظری که در این مورد داشتی...
برتری از هزار ماه غیر از رمضان که خیلی نباید تعبیر دقیقی باشد.
از این قسمت حرفت خیلی خیلی خوشم اومد که نوشتی: هردومون نمی دونیم.
واقعا هم همینطور است.

با تشکر مجدد

سروش دوشنبه 26 آبان 1382 ساعت 11:09

اگه آدم به جای این حساب کتابا یک لحظه عملش به اصل موضوع فکر می کرد دیگه دنبال آه و ناله کردن و ونگ زذن شب قدر نبود چون خدا نوره خدا شادیه و فقط کافیه پرده از جلوی رومون کنار بره.
آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است

روبی‌پیره دوشنبه 26 آبان 1382 ساعت 14:35 http://roobipire.blogspot.com

فک کنم اینجوری مد نظر بوده که از ۸۳ سال معمولی بدون شب قدر بهتره . در ضمن ۴ شنبه سعی میکنم برنامه اسنوکر رو ترتیب بدم .شاید هم با استخر : اگه بتونی

علی درویش دوشنبه 26 آبان 1382 ساعت 15:15

به این می گن تعبیر یک معلم ریاضی از فضیلت شب قدر .... راستی به ایت آقای روبی پیره بگید که آمار نده از شما و خودش آن هم اینقدر دقیق !!!! ....... یا حق

. دوشنبه 26 آبان 1382 ساعت 23:53

من همون اسمم هستم یه نقطه ناچیز شاید همون هم نباشم ...
خیلی دلم میخواد بفهم که بعد از شب قدر حال ما چطوریه ؟
آیا اگر یه نقطه بودیم مکان هندسیمون یه صفحه شده یا که تو همون یه نقطه مونده ... جالبه بگم بعضیا هستن که مکان هندسیشون میشه فضا ...
خدایا مناجات های مارو قبول کن و مارا ببخش ...
به ما توفیق معرفتت و شکر نعمت هایت را بده ...
من فکر میکنم اگه ماکن هندسیمون بعد از شب قدر یه نصفه خط هم بشه کافیه ...
خدا خیلی مهربونه

علی ابوالقاسمی چهارشنبه 27 مهر 1384 ساعت 15:00

سلام اقا منصور Recursive.
عزیزم وقتی میگی این ماشین سرعت و قدرتش به اندازه سه تا ماشین دیگه است، بطور ضمنی انرا با یک ماشین عرف ( پیکان یا پراید) که همه می شناسن مقایسه کی کنی .اگر بنا بر سفسطه باشه ، نمی توان برتری هیچ چیز را در مقایسه با بقیه بیان نمود.استنباط عقلی حقیر این است که اگر شخصی در شب قدر موفق به دعا شود ارزش آن معادل دعا در هزار شب عادی خواهد بود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد