رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رو میکنم به آینه ٬ رو به خودم داد میزنم


۱) بلاگ اسکای یه دستی به سر و روش کشیده و چند تا قابلیت خوب به سرویس هاش اضافه کرده ٬ یک سیستم خیلی کارا برای دسترسی به آرشیو راه انداخته (البته فعلا برای وبلاگ نویسها) که کار مارو خیلی راحت کرده ... امیدوارم سیستم آرشیو برای خوانندگان هم به زودی راه بیفته. به طور کلی بلاگ اسکای رو از پرشین و بلاگ اسپات بهتر یافتم و امکانات و سرویس هاشون رو خیلی مناسب تر دیدم. از مدیر بلاگ اسکای (که البته نمیشناسیم کیه!) تشکر میکنیم و ممنونیم که سقف اعضا را در حدی که بتونن خوب سرویس بدن نگه داشته و کیفیت را فدای کمیت نکرده...

۲) تشکر میکنم از همه دوستان که با نظراتشون مارو مورد لطف و محبت  قرار میدن و عذر میخوام اگر در این هفته نتونستم که جواب نظرات رو بدم.

۳) مجبورم در نوشته هام توی وبلاگ یکسری ملاحظاتی را به کار ببرم و متاسفانه نمیتونم هرچی که میخوام بنویسم . چون آدرس وبلاگ ما برای یک سری از دانش آموزانم مشخص شده و قسمتی از خوانندگان و نظر دهندگان رو اینها تشکیل میدهند. و میدونید که دانش آموزها اگر یک چیزهایی از آدم بفهمند با سیستم پخش اخباری که اینها دارند ٬ کلی مسائل و حواشی برای آدم درست میشه! که تا همین الآ نشم شده...
خلاصه اینجوریه....
الغرض ٬ قبلا هم گفته بودم : یا معلم نشین ! یا اگه شدین وبلاگ نزنین یا اگه زدین مراقب باشین که رئیستون آدرس وبلاگتون رو به دانش آموزاتون لو نده !! یا اگه لو داد دیگه دعا کنید که خوانندگان دانش آموزی وبلاگتون  افرادی با معرفت و (با عرض معذرت) یه کمی مرد باشند که لااقل اگر حرمت معلمشون رو نگه نمیدارن حرمت خودشون و همکلاسهاشون رو نگه دارند...

۴)زیاده عرضی نیست... 

منصور
نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 30 آبان 1382 ساعت 12:34

اولا میخواستین معلم نشین
دوما الانم دیر نشده میخاین ترک شغل شدین!
سوما بچه های مدذسه ما باحالن و نیازی به جوسازی برای شما ندارن!

روبی پیره جمعه 30 آبان 1382 ساعت 13:09 http://roobipire.blogspot.com

نظر قبلی رو بچسب که حتما یه دانش ‌اموز بوده. بعد از این همه ریسمون آسمون باز هم حرف خودش رو زده

علی درویش جمعه 30 آبان 1382 ساعت 13:43

من با روبی موافقم و یه پیشنهاد اکازیون در این مورد دارم .... یادم باشه اون شبی که قراره پیتزا بدید به من بهتون بگم ..... یا حق

فیروزه جمعه 30 آبان 1382 ساعت 14:44 http://firoozeh.blogsky.com

سلام
آخی....چقدر بد که یه ملت دانش آموز آشنا آدرس وبتون رو دارن....روشن بگم:دردسر هاتون شروع شد....
میبینم که اصلا قصد ندارید گول بخورید.اخه چه معنی میده؟؟/

امیرحسین-کوچ ماه جمعه 30 آبان 1382 ساعت 15:56 http://amireghlimi.blogsky.com

روزها و شبها رفت
من بجا ماندم در این سو
شسته دیگر دست از کارم
نه مرا حسرت به رگها می‌دوانید آرزویی خوش
نه خیالی رفته ‌ها می‌داد آزرم

غریبه جمعه 30 آبان 1382 ساعت 18:18 http://gharibeh.blogsky.com

قبلاً هم گفته بودم که دانش آموزای الان با قدیم فرق کردن. باور کن آدمایی رو میشناختم تو مدارس جنوب شهر که هیکل داشتن این هوا، فحش خوار مادر هم از لبشون جدا نمیشد اما حرمت معلم رو نگه میداشتن. نه مثل این ... بگذریم، حالا باید گفت مدی هم مدیرهای قدیم. بازم یادمه مدیر مدرسه میشناختم که با اینکه با بعضیها کارد و پنیر بود نمیذاشت یه ارزن از احوالات شخصی معلماش برا بچه ها رو بشه. از خود معلما هم مقید تر بود. حالا اما ظاهراً بعضیا از روی دوستی و محبت این جور کارا رو میکنن ...

بهزاد جمعه 30 آبان 1382 ساعت 23:04 http://gas.persianblog.com

عزیز جان حق داری خیلی هم حق داری یه عده خیلی بچه بازی در می یارن نمی دونم چرا ولی باورکن من حتی آدرس بلاگ رو هم به کسی ندادم ؟ ! من خودم قربانی شدید این قضیه ام ؟! یه بار به آقا افشار هم رسیده !بود باور کن آبروم رفت به خاطر همین یه بلاگ تو بلاگ اسکای گرفتم ادرسشو بهتون پی ام می زنم حتما چک کن اگه خواستی لینک بده حالا دیگه همسایه شدیم

علیـــــــــــرضا شنبه 1 آذر 1382 ساعت 12:16

سلام به همه.......
نمی دونم چی بگم.قضیه جای بحثی طولانی داره.
فقط یه چیز می تونم بگم:
ترنج عزیز چرا یه فروم نمیزنید؟براش یه subscribe هم که بذارید دیگه همه چی ردیفه.....می تونید هر کی رو خواستید عضو کنید.هر کی هم نخواستید عضو نشه.امکان خواندن و نظر دادن قسمتهای خصوصی هم فقط برای اعضا تعریف شده...
خیلی راحته.گمون کنم احسان از پسش برآد....

راستی علی درویش هنوز تو کف پیتزا مونده ها !!!! فکر کنم دو تا تیم ۱۲ تا بازی دیگه بعد از اون کرده باشن!!!

با بهترین آرزوها برای همه...(حتی شما دوست مفیدی!)

پیوست:جمعه رفتیم تو دهن استکبار مشت بزنیم...ولی جا خالی داد!...عوضش یه هوک چپ گذاشت زیر چونه مون!!! یخ زدیم بابا....!

بچه مفیدی شنبه 1 آذر 1382 ساعت 16:54

همه دوستان یه لحظه صبر کنین!
خوب می دونین که هر کسی میتونه تو این دنیای مجازی(به قول معلممون) هر چی میخاد بگه! ok?پس هر کسی میتونه هر چی بخواد با هر نامی بنویسه!من می تونم به جرءت بگم ۱۲ تا از دانش آموزان میتونن از این حرفا بنویسن!(نمونه اش خودم .بهزاد.نورهود.نارنجک.مفید۲۵.دکترکوالا .mrg.rvga
ومملی و...) ولی شما ۱الی۲ نفرو میدونین! پس زود قضاوت نکنین.
آهای بهزاد نفله!چرت و پرت نگو که حالم بهم میخوره !تو مدرسه یه جور دیگه میگی اینجا یهجور دیگه!واسه ات متاسفم!

علی درویش شنبه 1 آذر 1382 ساعت 17:01

جناب آقای آقاخانی ... جو اینجا داره خراب میشه ! یا شما یه فکری بکنید یا اینکه ..... خیلی جدی گفتم . رد پاهای همونایی که بلاگ آقای افشار رو به گند کشیدند دیدهخ می شه ..... مواظب باشید ..... یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد