رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

۲ تا سایت توپ

سلام به همه

 

خوب بالاخره یه چیز نوشتم که مورد علاقه خونندگان واقع شد و یه زره خندیدند که خیلی خوشحال شدم. از همه بیشتر از دیدن بخش نظرات خوشحال شدم. اگه نظرات به نوشته های من را خونده باشید می فهمید چی میگم. مطلب من مثلا درباره نقش  سرطان در تولید پیکان بوده ولی دوستان تو نظرات نوشتند :

 

  • به! آقا منصور مخلصیم.
  • ببینم شما همون معلم مدرسه ...  هستید، خیلی کارت درسته!
  • بازی استقلال را حتما ببینید.
  • وبلاگتون چه name داره. آدم یادش به orange میافته. شراره از California
  • مطلب را نخوندم به من هم سر بزنید، این آدرسمه .... .
  • ببخشید آقای آقاخانی مشق هندسه را فردا چک می کنید یا نه.
  • من پوست خیار هستم.
  • خیلی وبلاگتون جالبه.
  • بیکاریدا.

 

دوستانی هستند که نظرات درباره مطالب قبلی میدند که البته میتونه توجه شون را برسونه مثلا میگند: (فقط میتونه)

 

  • اون مطلبی که دو هفته و سه روز قبل نوشتید خیلی جالب بود.
  • با اون چیزی که یه روزی نوشتید موافقم.

 

و بالاخره صد سال یک بار هم بعضی دوستان نظر درباره مطلب میدند یا نویسنده آن مثلا

 

  • خیلی جالب بود
  • خیلی طولانی بود
  • موافقم
  • ای بابا!
  • نظری ندارم.
  • آقا (؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟) صادق! همش را خودت نوشتی یا یکی کمکت کرد.
  • به به ! یه میل به من بزن.
  • یه سوال دارم خیلی خصوصیه! نمیگم بسوزی.
  • من تا حالا شما را ندیدم! اما به مطالبت میاد یه آدم خپلی باشی.

 

و شاید تو عمرم چند تا نظر قشنگ ببینم که کمک میکنند تو نوشتن مطالبی بهتر.

 

خوب من بدبخت را تصور کنید که بعد از یه روز طولانی میام سر بزنم ببینم دوستان چی نوشتند خستگیم در بره و میبینم بعضی ها گفتند: نخوندم به من هم سر بزن یا چیزا این جوری. اولا کلی می خندیدم هنوزم همین طور اما خوب بالاخره یه چی نوشتم که توجه دوستان جمع بشه. از همه نظراتتون ممنونم(اشک شوق)، (رکورد شکست 6 نظر به مطالب من کلی حاله). دارم برا مالیخولیا فکر میکنم. اما خوب فعلا دو تا سایت معرفی میکنم که خیلی جالبند:

 

·        www.iryahoo.com این سایت جستجوی فارسیه. چون جدیده میتونید(اگه بجنبید) یه میل داشته باشید به اسم کوچکتون و دیگه از دست  میل هایی مثل javvad_poosemoz_20030304@.... .com خلاص شید. تازه 2 برابر yahoo میشه attach کرد. 100% فارسیه و برای بی سوادهایی مثل من که زور میزنند انگلیسی بخونند بدرد میخوره. اما خوب چون سایت خیلی جدیده یه سری مشکل داره که درس میشه.

·        دومین سایت، سایت نسبتا معروف www.roshd.ac.ir   هست که اخیرا امکان ترجمه متن انگلیسی را online و به صورت مجانی فراهم کرده. ترجمه هاش هم نسبتا دقیق و قشنگه. البته در ترجمه جملات ادبی انگلیسی مشکل داره که منطقی هست. اما خوب حتما چک کنید و نظرات را حتما بنویسید.

پیش بینی نظرات:  ببخشید خیلی نظر نمی دم. میدونی آقا(؟؟؟؟) صادق، بلندگوی کامپیوتر کار نمیکنه نمیشه نظر داد.

 

تو این نوشته اصلا منظورم مسخره نبود ، من مخلص همه خوننده ها هم هستم(خالی بستم تابلو) فقط می خواستم یه زره بخندیم. همش شوخی بود. اما این را یادتون باشه همیشه به نظرات مردم احترام بگذارید، انتقادپذیر باشید تا پیشرفت کنید .( این جمله را خودم گفتم شک نکنید). اینم یه جک برا آخر کار:

 

زمان انقلاب شروع می کنند اسم خیابان ها و کوچه ها را عوض کردن. مثلا خیابان شاه را میکنند امام خمینی. همین طوری اسم خیابان ها را عوض میکنند تا میرسند به خیابان سوسنگرد میکنندش فاطمه قلمبه.

 

قربون شما

 

صادق

 

نظرات 2 + ارسال نظر
منصور چهارشنبه 26 آذر 1382 ساعت 21:23 http://toranj.blogsky.com/

بابا ایول !
تو هم نویسنده شدیا !!!
خوبه ٬‌ادامه بده

پیر هرات چهارشنبه 26 آذر 1382 ساعت 21:27 http://pire-harat.blogsky.com

آقا صادق! خسته نباشید. خیلی جالب گفتید. آخه مثلا شما یه ساعت وقت می زارید و متن می نویسید بعد مثلا بعضی ها میان می گن " آقا منصور خیلی چاکریم! " (البته آقا منصور خیلی مخلصیم. راستی اون روزی که مجری بودید کلی خندیدیم. بغل دستیم می گفت هر کس جای شما بودش الان از کوره در می رفت. آخه تیکه هاش هم به شما باحال بود! ) خوب داشتیم چی می گفتیم؟ آهان ! آقا این جه وضعشه! چرا این قدر پراکنده نظر می دید؟ دهه... (راستی آقا منصور چرا این قدر گیر می دید می گید "رخ بنما؟" اگه خواستید بعدا خودم رو معرفی می کنم) خوب (ببخشید که این قدر پرانتزها زیاد شدند)ولی ( آقا صادق به نظر من شما چاق نیستید حدس می زنم لاغر باشید) (قول می دم این آخرین پرانتزم باشه)

با تشکر
پیر هرات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد