رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

اذا جاء اجلهم...

 

اون پسر فامیل که در یادداشت قبل گفته بودم سرطان خون دارد، امروز فوت کرد. یعنی حدود 23 ساعت بعد از اینکه رفتم ملاقاتش . خبرش رو که شنیدم شوکه شدم. اون آدمی که من دیده بودم بهش نمی خورد که تا کمتر از یک شبانه روز دیگر بمیرد. مقاومت بدن خیلی کم شده بود ، و حرف هم نمی تونست بزنه چون اکسیژن بهش وصل بود ولی با سر جواب حرفای منو میداد. در وضعیت ناجوری هم خبرش رو شنیدم. سر شام لقمه تو دهنم بود که پرسیدم راستی حال مسعود چطوره که مادرم گفت هیچی ، مرد!!! لقمه تو گلوم گیر کرد ! نزدیک بود بهش ملحق بشم!!


الغرض، امروز دفنش کردن. خدایش بیامرزاد. الفاتحه...

 ببینی برای پدر و مادرش چقدر سخته وقتی برای من مرگ یه جوون 18 ساله اینجور سنگینه...

بازار این حرفا داغ بود : " قسمت این بوده"، "خدا خواسته" ، "تقدیر این بوده" ، "خواست خدا بوده" ، "چرا خدا اینکارو کرد!"  و...

همیشه یه جوون که بمیره یه جورایی پای خدا میاد وسط ! ولی یه پیر که می میره خودش مرده ! کسی را که جوون و سرحاله و یه دفه میمیره که انتظارش نمیرفت ، کار خدا بوده !  خدای ما گاهی وقتا " خدای جانشین علل مجهوله " است !!!

 

منصور

نظرات 6 + ارسال نظر
سجاد ج... پنج‌شنبه 27 آذر 1382 ساعت 00:40 http://safirnoor.blogspot.com

سلام. برای این عزیز آرزوی غفران می کنم.

بهزاد پنج‌شنبه 27 آذر 1382 ساعت 22:51 http://www.nimakt.tk

وقتی من مردم نگین جوون مرگ شد بگین ....
ولی خودتون بدونید که کار خداست هم اون پیررو خدا می کشه هم اون جوونه رو

پیر هرات پنج‌شنبه 27 آذر 1382 ساعت 22:57 http://pire-harat.blogsky.com

انا لله و انا الیه راجعون
تا بحال به معنی این آیه توجه کرده اید ما همه از خداییم و درآخر هم به او ملحق می شویم!

اتفاقا امروز در م... یه فیلم جالبی دیدم. در باره یکی از شهدای م... بود. اول یه مصاحبه کوتاه قبل از شهادتش رو نشون دادند بعدش هم روز شهادتش. از مراسم تشییع جنازه فیلم برداری شده بود. اول غسل (خودمم نمی دونم برای چی غسلش دادند؟) بعدش هم وقتی کفن تنش کردند مادرش اومد. اومد تا با عزیز خودش خداحافظی کنه. مادر در حالیکه چادر سیاهش غرق در اشک بود جلو آمد و پیشانی و دست شهید را بوسید. شهادت بر تو مبارک باشد. بعدش هم قسمتی از مراسم تلقین رو نشون داد. و اذا جاء الملکان المقربان ... لا تخف و هنگامیکه دو فرشته گرامی نکیر و منکر بر تو ظاهر می شود نترس! و اگر آنها پرسیدند خدا و پیغمبر تو کیست دین تو چیست و قبله تو کجاست قل:الله الهی الاسلام دینی و محمد رسولی و العلی و الحسنین امامی ...

خوب بله دیگه دنیا این جوریه! یکی می یاد یکی هم می ره! برای آن جوان هم از خداوند مسالت می کنم. یادمون باشه فقط عاقبت به خیری مهمه. الان هم حرفامو با این آیه تموم می کنم.

خدایا تمام مرضای اسلام را شفا بده: (مخصوصا سرطانی ها)
پس هر کجا هستید این ایه را پنج مرتبه زمزمه کنید:
امن یجیب المستر و اذا دعا و یکشف السو ء

با تشکر
پیر هرات

زیگیل جمعه 28 آذر 1382 ساعت 01:46 http://zigilll.blogsky.com

خدا بیامرزه...
اینرو قبول دارم که مرگ حقه. اینرو هم قبول دارم که آدم گاهی باید بهش فکر کنه و اونرو تو بعضی تصمیمات و کارهاش به عنوان یه محدودیت بگنجونه تا سرنوشت خفنی مثل صدام پیدا نکنه. ولی با فیلمبرداری از جسد بطرز فخیعی مخالفم. یعنی چی؟! اولا آیا شما خودتون راضی هستین یکی اینکارو با خودتون بکنه؟ ثانیا آیا تا بحال فکر کردین دیدن فیلم مرده چه فایده ای داره؟! میخواین چی رو ثابت کنین؟!
متاسفانه - مثل خیلی محصولات تمدن جدید - ما فرهنگ استفاده درست از دوربین فیلمبرداری رو نیاموختیم.

بهزاد(۲۵) جمعه 28 آذر 1382 ساعت 18:11 http://www.nimakt.tk

و خاک خاک پذیرنده اشارتیست یه.......

روبی پیره جمعه 28 آذر 1382 ساعت 18:57 http://roobipire.blogspot.com

یعنی ما اگه ببریم اکشال نداره چون پیریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد