رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

گوگوش + کوه !!!


الف ) امروز یکی از دوستان گفت در نظر سنجی موسسه گالوپ (همون موسسه که قضیه عباس عبدی مربوط به اون بود) که در ایران انجام داد ٬ محبوب ترین شخصیت در نظر ایرانی ها ( رتبه یک) گوگوش بوده !
حالا سوال من اینه:
۱) آیا این خبر صحت دارد؟
۲) به فرض صحت خبر نظر شما در این مورد چیه؟

ب ) قصد داریم برنامه هفتگی کوهنوردی ترتیب بدیم . ( البته به صورت تفریحی نه قهرمانی!) دوستان عزیزی که علاقمند به شرکت هستند ٬ زمان پیشنهادیشون رو اعلام کنند تا هماهنگ کنیم .
زمان پیشنهادی من : بعد از ظهر یه روز وسط هفته  ساعت ۵:۳۰ تا ۸.
مکان پیشنهادی : مسیر ولنجک - ایستگاه یک.

منصور
نظرات 5 + ارسال نظر
صادق شنبه 29 آذر 1382 ساعت 22:44

گوگوش عمرا
من به بلک کت رای میدم به خوننده مو بلنده.
(خنده)
منم میام کوه

علی درویش یکشنبه 30 آذر 1382 ساعت 16:48

محبوب ترین فرد ایران شخص ترنجه !!! شک نکنید ولی جدا از شوخی فکر کنم که این آمار از ایرنی های اونور آب باشه ... این طور نیست ؟ البته پیش بینی این مطلب خیلی سادست که اگر گوگوش در ایران کنسرت بگزارد استادیم ۱۰۰ هزار نفری پر می شود .... ولی من نمی رم ... من فقط کنسرت عصار میرم ... اون هم فقط با ترنج عزیز .... هر چند که اون اسمی از من نبرده !!!!! ...... یا حق

امیرحسین کلج دوشنبه 1 دی 1382 ساعت 17:46

رفتنی شدی مارو هم خبر کن

مرحوم پیام کنکوری سه‌شنبه 1 آذر 1384 ساعت 14:07 http://بود insunset قبلا

۱.سلام....
۲.منو یادتون میاد
بقول شاعر...
This is ten percent luck, twenty percent skill
Fifteen percent concentrated power of will
Five percent pleasure, fifty percent pain
And a hundred percent reason to remember the name
معنیش رو فهمیدید...
۳.می بینم که وبلاگتون سرو سامون گرفته...
۴.دلم برا وبلاگ نویسی تنگ شده...

mahsa سه‌شنبه 2 اسفند 1384 ساعت 20:46

اقا صادق و اقا علی خر خیلی دلتون بخواد که گوگوش اول شده بعدش هم گوگوش همیشه اوله حالیتون شد با اون عصار مو گوسفندی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد