رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

گوگوش کوش + آخرین گلایه

سلام به همه

 

خوب بالاخره فهمیدم دوستان تو وبلاگ چی می خواند و چی مطالبی را می خونند. نوشته اگه انتقادی باشه خیلیها نگاشم نمی کنند، اگه توصیفی باشه هم کسی کاری به کارش نداره. مردم می خواند بخندند، طوری نیست یه زره آدم جدی میشه نظراتی که به نوشتش میاد یک سوم میشه، گله نمی کنم اما یادتون باشه که همیشه کسانی که انتقاد پذیرند پیشرفت بیشتری دارند.(اینجا باید از آقای آقاخانی تشکر کنم که در هر صورت مطلب را میخونند و نظر می دند، کاری ندارند به موضوعش، پیر هرات هم که دفعه قبل شرمنده کردند) دلیلش اینه که خیلیها به وبلاگ به عنوان یه سرگرمی نگاه می کنند که بعد از یک روز پر کار یه زره بخندند و بخوابند نه به عنوان یه وسیله برای تبادل نظر، برای رشد و لابد ما را هم به عنوان آدم هایی که وظیفه داریم اون ها را بخندونیم. (=دلقک) من با این مشکل ندارم، بزا مردم هر اسمی می خواند بزارند انتخاب کنند. شایدم درست بگند. آخه یکی بعد از اون همه کار دیگه حال خوندن نداره. خسته و کوفته دیگه حال گلایه، نظر  و از این حرفها را نداره. مردم خنده کم دارند. خیلی ها تا دو  خط اول متن را می خونند دیگه حوصلشون سر میره.  تازه میفهمم نوشتن هم یه هنره. راستش را بخاید چند وقت پیش داشتم تو وبلاگ ها می گشتم یه وبلاگ بود که حدود 70 تا نظر فقط به یه مطلبش داشت. برام جالب شد مطلب را خوندم از بس خندیدم اشکم در اومد. بعد گفتم یه چیز خنده دار بنویسم و این سادیسم اومد تو ذهنم و نظرات دو برابر شد. چند وقت پیش کلی گشتم تا اون وبلاگه را دوباره پیدا کردم و بازم خندیدم. اگر این جوری می خواهید باشه منم زور میزنم خنده دار بنویسم. دیگه انتقاد بی انقاد.(خودم را دارم لوس میکنم؛ حالا پس فردا دوباره از زمین و زمان مینالم).

 

راستی تو تعطیلی ها بیکار شدم. چند وقت پیش فیلم پر پرواز را دیدم خیلی مسخره بود بعد "آواز قو". یه پیشنهاد، اگه حوصلتون کشیده تا اینجا خوندید حتما یه تک پی برید این فیلم را بگرید و دو سه باری ببینید. ارزش داره. آخر فیلم از خودتون بپرسید: "آخه چرا؟" منم پرسیدم اما جواب پیدا نکردم. با شرایط اینجا مقایسه کردم. چرا بزرگتر شد. راستی اگه فیلم را دیدید شما جواب بدید. چرا؟ اگه نمیدونید تو بخش نظرات بنویسید نمیدونم تا بفهمم فقط من نیستم که دلیل این کار را نمی فهمم. یه سوال دیگه بپرسم، چند نفر بعد از دیدن فیلم آن را فراموش کردند؟ چرا؟ چون فیلم را هم به عنوان یه وسیله بازی بهش نگاه میکنند غافل از اینکه هر کسی مینویسه یه دنیا پشت این خط مخفی میکنه تا خود خوننده بهش پی ببره که ارزشش خیلی بیشتره. (دارم مثله یه نویسنده حرفه ای حرف میزنم، راستش را بخاید قصه این دیدگاه طولانیه). خوب سوال بزرگ یادتون نره. حتی نمیدونم شما کلی ارزش داره.

 

قربون شما

 

صادق

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
منصور شنبه 29 آذر 1382 ساعت 23:05 http://toranj.blogsky.com/

نه آقا صادق!
اینجوری هم نیست که فقط به مطلب خنده دار توجه بشه.
خیلی ملاک داره.
خیلی هاش بده بستون وبلاگیه...
بعدشم اینکه تو وبلاگ ما خواهی نخواهی مخاطبین بیشتر به مطالب من نگاه میکنن. شما هم برای خودت خواننده هایی دست و پا کن.

بهزاد یکشنبه 30 آذر 1382 ساعت 13:06 http://www.nimkat.tk

چه عجب حضرت علیه مطلبای کپی پیست شده تحویل ملت علاف ندادند ایول بابا مگه تایپ کردنم بلدی ؟!
و اما جذاب
اگر می خوای ملت تو این سرمای زمستون که سگم از خونش بیرون نمی یاد بیاد بلاگتونو بخونه یه لینک به من بدین تا اینجا جذاب بشه گل من گلیش هم بکنید تا جوون پسند بشه

علی درویش یکشنبه 30 آذر 1382 ساعت 16:45

حرف آقای ترنج رو قبول دارم … من به شخصه وقتی میام تو وبلاگ اول میرم سراغ مطلب آقا منصور و بعد مطالب دیگه …. البته حرف تو کاملا درسته … وبلاگ هایی که توش چرت و پرت می نویسن تعداد نظراتش بالاست … مثلا گزارش روزانه یا فلان کار رو کردم یا از فلانی خوشم نیومد … ببین برای این مطالب چه قدر نظر میاد خاصه آنکه دختر باشی و 100 البته دانشجو که افراد زیادی در جهت زدن مخت دارای همت تام باشند … ببین تعداد نظرات به 70-80 هم می رسه … امتحانش مجانیه … زیاد حرف زدم ببخشید … یا حق

علیـــــــــــرضا دوشنبه 1 دی 1382 ساعت 09:18

بقیه رو نمی دونم ولی من اینجوری نیستم که به خاطر نوشته های یه نفر به اینجا سر بزنم...من میام اینجا چون شما یه تیم هستین! یه تیم از اقصی نقاط جهان...
آقا صادق انصافن دوست دارم نوشته های شما رو درباره آفریقای جنوبی بخونم.مردمش.خودش.آب و هواش...اصلن به نظر من وجه تمایز اصلی نوشته های شما باید همین باشه...ولی نمی دونم چرا از این نکته استفاده نمی کنید.چرا یاسر از انگلیس کم مطلب میده..خوب هر جور خودتون راحتین.
راستی من فیلم آواز قو رو ندیدم.یعنی اصلن فیلم ایرانی نمی بینم! الانم که وقت امتحاناته و اصلن وقت ندارم.پس فعلن نمی تونم نظر بدم . ولی ۲۲ دی که امتحانام تموم شد حتمن باید ۷-۸ تایی فیلم از کلوپ بگیرم.یادم باشه آواز قو رو هم ببینم...اشکالی نداره اون موقع نظرم رو بگم؟!!

نقل قول از خودتون:
اگر این جوری می خواهید باشه منم زور میزنم خنده دار بنویسم. دیگه انتقاد بی انقاد...

آقا صادق...منم یه سوال از شما داشتم.شما مطلب رو برای حال کردن مردم مینویسین؟یا برای بیان افکار و عقاید خودتون؟ من که اینطور فکر نمی کنم...

ممنون از نظرتون سعی کردم تو مطلب جدید سوالتون را جواب بدم

[ بدون نام ] دوشنبه 1 دی 1382 ساعت 20:28

آقا صادق شما درست میگید ولی فکر می کنم یه چیزی توی فرهنگ وبلاگ نویسیمون جا نیفتاده. اونم اینه که هدف از وبلگ نویسی معلوم نیست! منظورم اینه که اگه وبلاگ در یک راستا و جهت نباشد فایده ندارد. نمی دونم منظورم رو فهمیدید یا نه! ببینید یه نفر میاد یه وبلاگ میزنه بدون هیچ هدفی. ولی یه نفر دیگه میاد وبلاگ میزنه موضوعش رو هم همون اول مشخص می کنه مثلا سیاسی یا اجتماعی و داستان یا طنزه!
من و پیر صبا هم هدفمون الکی نیست که. ما می خواهیم افکارمون رو با بقیه قسمت کنیم. حالا اون ما بینش هم یه چیزایی رو تو قالب طنز گفتیم. مثل همون یادداشتی که درباره پروتکل گذاشتیم. حالا شما میاید می گید ...
ولی شما هم درست می گیدا. آخه باباجون کی میاد یه یادداشت جدی رو بخونه بعدش هم نظر بده؟ وبلاگ نویس ها باید قشر مخاطبینشون رو هم در نظر بگیرند! شما هم بهتر از من میدونید وضعیت چی خوریه.

خوب درهر حال ازتون تشکر می کنم.
پیر هرات

....۲ پنج‌شنبه 18 خرداد 1385 ساعت 17:42

سلام آقای آقاخانی
می خواستم نظرتون رو درباره دانش آموزان گوشت و سفید دوره 29بپرسم .
لطفا آنها را به ما معرفی کامل نمایید
(سایز کون و میزان گشادیشان توسط شماو...)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد