رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

این کارا برای چیه؟


( این مطلب تکراریه یعنی قبلا هم گفتم ولی چی کنم که داره بیخ گلوم رو فشار میده)


بابا ! صدا و سیما ! هادی ساعی مردم رو به انتخابات دعوت میکنه، مجید مظفری هم همینطور ، رضا زاده با آن هیکل تنومند و صورت معصوم ، نیکبخت واحدی که توی سه تا مصاحبه ش یه جمله بندی درست نتونست سر هم کنه ، از شهدا مایه گذاشتن، جانبازهای قطع نخاع ،هنرمندان ، مراجع ، صحنه های دلخراش واقعی از جنگ و شهید شدن رزمنده ها، توی برنامه خردسالان صندوق رای گذاشتن ، فردوسی پور وسط گزارش بازی ایران قطر پنج دفه سفارش کنه...مزدک میرزایی! امریکا گفته شرکت نکنین ! دنیا جمع شدن که ما رای ندیم ! هنرمندان مقیم اطریش ،علی پروین ! مهدوی کیا ، ...
 آخه بابا ! برای اینکه مردم رو کشوند پای صندوقها به چه ابزاری باید متوسل شد؟ هرکی میخواد بره رای بده می ره میده دیگه ... این کارا برای چی تونه؟
این صدا و سیما کراماتش زیاده . اگه لازم باشه رقص هم نشون میدن برای جلب مشارکت مردم! خبر قطار منفجر شده نیشابور چی شد؟ مسوولیتش با کیه؟ کی استعفا میده؟ کی محاکمه میشه؟

منصور

نظرات 13 + ارسال نظر
نارنجک پنج‌شنبه 30 بهمن 1382 ساعت 22:29 http://narenjak.blogsky.com

سلام
قبول دارم
تشکر از بازدید
من فقط به ۳ نفر رای میدهم
شما چه طور ؟ ( البته با این متن به نظر میرسه که رای نمی دهید )

لطفا بگویید برای لینک دادن چند روز باید منتظر باشم ...
گفته اید که ضابطه داره دوست دارم ضابطه ها را هم تا حدی بگویید

سجاد پنج‌شنبه 30 بهمن 1382 ساعت 23:10 http://safirnoor.blogspot.com

سلام. اینجا که تقریبا حرفی برای گفتن نیست. دیروز یک آلمانی آمده بود دانشگاه سر صحبت باز شد وسط صحبتها گفت از Guard Council چه خبر؟ مخلصیم

محمد حسین جمعه 1 اسفند 1382 ساعت 00:45

سلام
این قافله تا به حشر لنگ است.

[ بدون نام ] جمعه 1 اسفند 1382 ساعت 01:26

علی درویش جمعه 1 اسفند 1382 ساعت 02:25

امروز با ۲ تا از دوستان شما آقای ترنج صحبت کردم ... افتخار هم کلامی با شما را که نداشتیم .... این ۲ بزروار که در دوران دبیرستان همکلاس شما بودند حرفای جالبی می زدند در مرد رای دادن یا رای ندادن !!! ..... آقایان ر.د و غ.ر.ق
من که پسندیدم و فردا هم عمل می کنم !
یا حق

حسین جمعه 1 اسفند 1382 ساعت 07:36

آقای ترنج(!)
امروز اول اسفنده. و روزی که به قول آقای حجاریان کودتای سفیده.
کودتای ۱۳۳۲ + ۲۵ برابره با ۱۳۵۷
۱۳۵۷ +۲۵ برابره با ۱۳۸۲
۱۳۸۲ +۲۵ برابره با ۱۴۰۷ و اون اعتقاد داره که یه انقلابی صورت میگیره.

امیر جمعه 1 اسفند 1382 ساعت 07:47 http://toranj.blogsky.com

Rayyyyyyy? Na baba Entesaabate. Ray kilo chande

بهزاد جمعه 1 اسفند 1382 ساعت 13:50 http://www.nimkat.tk

و آنگاه خورشید سرد شد
و برکت از زمین ها رفت
سالگرد پرواز فروغ رو تبریک می گم

امیر جمعه 1 اسفند 1382 ساعت 18:02 http://amireghlimi.blogsky.com

من هک شدم
ID جدید من اینه:
ah_eghlimi@yahoo.com

پیر هرات جمعه 1 اسفند 1382 ساعت 19:11 http://pire-harat.blogsky.com

دیروز یه سری فیلم هایی از انقلاب و شاه و امام گذاشته بودند که تا حالا در تلویزیون ما اون صحنه ها رو نشون نداده بودند! برای من و اطرافیانم که داشتیم اون فیلم رو می دیدیم خیلی جالب بود !! ... اینا رو نگه داشته بودند برای روزهایی که به دردشون بخوره! بالاخره شبکه های ضد انقلاب ایرانی هم خیلی تبلیغ می کنند این وری ها هم می خواهند تبلیغ کنند دیگه!

صادق شنبه 2 اسفند 1382 ساعت 00:16

سلام تا وقتی یک نفر قانع نشه یه کار درسته انجامش نمیده. هر کار می خواید بکنید بکنید.

پژمان شنبه 2 اسفند 1382 ساعت 01:04

خواستم بگم بنا به گزارش شاهدان عینی امروز در شهر نیشابور(شهر آبا و اجدادی بنده) تشییع جنازه ۱۰۰۰ نفر بود نه ۲۰۰نفر !!! که تلویزیون اعلام کرده.

رهگذر چهارشنبه 2 اسفند 1385 ساعت 20:23

سلام و درود
من به دنبال سایتی مربوط به پیرهرات بودم که به وبلاگ شما رسیدم. .
ظاهرا قسمت در این شب آشنایی با شما و خانه وبلاگتون بود
میتونید بیشتر از این موفق باشید
امیدوارم هر روز بیش ازپیش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد