رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

شرمسارم

سلام به همه

 

اول از همه سال نو همه مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشید. از تاخیر هم پوزش می طلبم.

 

نمی دونم راجع به چی بنویسم، راستش را می خواید بعضی وقتا هست که سر آدم اینقدر شلوغ میشه که نمی دونه چی کار کنه، دارم با دبیرستان مقایسه می کنم. پنجشنبه ها که فارق التحصیل ها می یومدند بازی بعضی وقتا نگاه می کردم می گفتم کاش دبیرستان منم تموم میشد، فکر می کردم فقط دبیرستان اون جوریه. اما خوب، خوبی دانشگاه اینه که لااقل همه چیز بسته به خود آدمه، اگه خواستی بخون اگه نخواستی برو تار بزن.

 

یه خبر داغ، دانشگاه برنامه داره خرید یک لپ تاپ را اجباری کنه و کلاسها قابلیت شبکه بدون سیم را پیدا کنند (Blue Tooth, Wireless Network)  فکر کنم جالب شه. اگرچه شاید خیلی طرح موفقی نباشه. همین الان هم یه سری از بچه ها کامپیوتر می آورند که 50% هارد موزیک بقیش هم بازی بازم خوبیش اینه که حوصله شون سر کلاس سر نمیره. اما جالبه. الان دانشگاه در حال صحبت با شرکت های تولید لپ تاپ هست که با تخفیف ؛ سیستم توپ بگیرند این طور که معلم ما می گفت همه دانشگاه قراره این طوری بشه که چیز توپی میشه.

 

اینم از خبر داغ. تا حالا معلمی با مشکل خانوادگی داشتید؟  فردا به مناسبت آخرین روز ترم تموم کلاسامون تعطیل شده بجز یکی از 16:30 تا 17:30. ما هم قرار گذاشتیم هیچکی نره. یعنی نا مرده اگه کسی بره. یک ماه پیش هم این کلاس افتاد پشت امتحان ریاضی. همه کلاسا بهم خورد بجز این. هیچ کی هم نرفت. بعد از امتحان نیم ترم اول معلوم شد به 3 نفر درس داده بود از کلاس 60 نفری و درس را هم تکرار نکرد. فردا هم درس میده . معلم بدبخت.

 

خوب، موفق و موید باشید.

 

قربون شما

 

صادق

نظرات 4 + ارسال نظر
محسن جمعه 14 فروردین 1383 ساعت 13:20 http://www.shabetarik.tk

سلام
کاره خوبیه کاش ما هم میتونستیم نریم سر کلاس.
سر بزن به ما

حسین جمعه 14 فروردین 1383 ساعت 17:38 http://www.msn.com

نوشتت خنده دار بود.

آوای من شنبه 15 فروردین 1383 ساعت 19:51 http://avayeman.blogsky.com

عجب دانشگاهی داری شما بابا!! من اصلا فکر نمی‌کردم که آفریقای جنوبی این قدر پبشرفت کرده باشه. قدر بدانید که ما در یکی از به نام ترین دانشگاه‌های پایتخت . . .

منصور شنبه 15 فروردین 1383 ساعت 22:35 http://toranj.blogsky.com/

من برگشتم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد