رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

آخر بد شانسی



سلام به همه

می خوام همین طوری بپرم بی مقدمه سر اصل مطلب ؛‌ چند وقت پیش یه رعد و برق زد آسمان که من تا حالا تو عمرم مثلش را ندیده بودم. گوشام رفت تو دهنم. بعد رفتم سر کامپیوتر روشن نمیشد. بعد فهمیدم power  و modem سوخته . جفتش را عوض کردم و بعد فهمیدم port LPT  هم خرابه و اگه به خای عوض کنی همه هیکل mother board باید عوض کنی خلاصه از پیرینتر استفاده نمی کنیم. البته تو این مدت خیلی زور زدم یه کاری بکنم. تبدیل LPT به com و ازین حرفا . بعد از یه مدتی یه دونه از هاردام سوخت که windows روش بود و خلاصه مجبور شدم windows را از اول بریزم و البته Norton Antivirus  وصل شدم به اینترنت که up date کنمش که کامپیوتر ویروسی شد و(از همونا که به اینترنت وصل میشی قطع میکنه) و خلاصه دستم  یه مدتی بهش بند بود و اصلا به اینترنت نمی تونسم وصل شم. خلاصه خودمم نفهمیدم ویروسه کجا رفت چون آخر که موفق شدم نورتون را update کنم میگفت ویروس نداره و دوباره که به اینترنت وصل میشدم قطعم میکرد. خلاصه بگذریم . دو نه دونه برنامه ها را دارم دوباره میریزم رو دستگاه.

حتما اسم سی دی king را شنیدید. دیروز رسید به دستم. آخر خفنه. شماره ۱۳ که ۷ تا سی دی و همه چی توش پیدا میشه.

خوب یا حق

صادق
نظرات 3 + ارسال نظر
پیر صبا یکشنبه 30 فروردین 1383 ساعت 16:48 http://pire-harat.blgsky.com

من شدیدا با شما ابراز همدردی میکنم

من واقها درک میکنم که اون چند روزه چی کشیدید!!!

پیر هرات یکشنبه 30 فروردین 1383 ساعت 17:23 http://pire-harat.blogsky.com

یادمه یه بار که پیر صبا به همچین مشکلی برخورد همه ما برای عرض تسلیت و غم آخرتون باشه و از این حرف ها تا دو روز اذیتش می کردیم!!!

مهربانو دوشنبه 31 فروردین 1383 ساعت 11:31 http://alittlenotebook.persianblog.com

وقتی بخواد بیاد... همه چی باهم میاد که خوشی کامل بشه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد