رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

همه تنهاییا با من رفیقن

 

دو مطلب دارم، نه... سه تا !


1) فردا شب سوالات پابلیش میشود ! ما هم دلمون خوشه که....!

 

2) امان از این رئیس جماعت! امروز ظهر یکی از دوستانم مهمون ما بود . معاون یکی از سازمانهای مهم دولتی است. وسط حرفاش گفت : مدیرکل که شدم.... بعد یکهو حرفش رو قطع کرد و گفت : نه من مدیرکل نمی شم! چون مدیرکل  باید احمق باشه و من نیستم!


حالا صرفنظر از اینکه حرفش درسته یا نه ، ولی راست می گه! هرچی مدیر هست احمق و هر چی احمق هست مدیره! قضیه دو شرطیه!(یکی از سوالات امتحان شنبه!!)


علتشم واضحه . آدم باهوش میفهمه و به بالا دستیاش گیر میده و اونا از همچین آدمی خوششون نمیاد پس آدم با قابلیت را نمی گذارند رئیس یک جا. در مقابل کسی را مدیرکل و امثال آن میگذارند که خیلی حالیش نباشه . که اولا به طور کامل حرف گوش کن باشه و ثانیا گیر ندهد! کارا هم که پیش میره چون اصلا تابعی از افراد که نیست! هر کس رئیس باشه کارا همون جور که باید پیش میره!

 

3)امروز دقت که کردم دیدم که از تنهایی متنفرم! همش دوست دارم در جاهای شلوغ باشم، حرف بزنم ، بشنوم، این ور اونور برم. تاموقعی که کسی توی ماشین هست با او حرف میزنم ، به محض اینکه پیاده میشه بی اختیار دستم میره به طرف ضبط ماشین و روشنش میکنم. اصلا تحمل سکوت، تنهایی و یکنواختی رو ندارم.

 

منصور

نظرات 7 + ارسال نظر
حمید پنج‌شنبه 7 خرداد 1383 ساعت 23:50

اولین بار وبلاگت رو خوندم . عالی بود.

علیرضا جمعه 8 خرداد 1383 ساعت 03:26 http://mardegharibeh.persianblog.com

سلام وبلاگ خوبی دارید موفق و پیروز باشید
در ضمن اگر خواستید با هم تبادل لینک کنیم

بابک جمعه 8 خرداد 1383 ساعت 09:21

سلام.منم یه جورایی مثل شمام. تنهایی دیوونم میکنه اما باورت نمیشه از ۱۲ ماه سال حداقل ۷ ماه تنهام . بخاطر همین الان کاملا دیوونه شدم. با این حال از شخصیتت خوشم اومد.

آوای من جمعه 8 خرداد 1383 ساعت 09:53 http://avayeman.blogsky.com

سلام
۱- . . .
۲- همچین یه نمه توهین بود به بعضی خانواده‌ها!! من نشنیده می‌گیرم.
۳-انسان همین طوره. کلا موجود اجتماعی آفریده شده. اما خوب بعضی‌ها بیشتر و بعضی‌ها کمتر. من هم بیشتر مواقع این‌طوریم. اما بعضی اوقات سکوتی هم لازمه. برای فکر کردن در تنهایی.

اگه توهین بود معذرت شدید
البته هر قاعده استثنائاتی دارد.
که شما هم استثنا هستید...

پیر صبا جمعه 8 خرداد 1383 ساعت 10:27 http://pire-harat.blogsky.com

ذیگه فردا شب نامردیه دیگه! لا اقل فردا صبح یه چیزی!

راستی ما هم بر میگرده به ما یا شما؟!!!

محمد امین جمعه 8 خرداد 1383 ساعت 13:00

ضلع AB:در مورد سوالات با پیر صبا هم نظر هستم.
ضلع AC:وقتی آدم با یکی هم نشین می شود مدام دنبال نکته ای است که سر حرف را باز کند .اما امان از وقتی که چیزی پیدا نکنه!
ضلع BC:این چند روزه راحت تر حرف میزنم ! احتمالا می دانید چرا!؟۷ خرداد

صادق جمعه 8 خرداد 1383 ساعت 22:17 http://restart.blogsky.com

تا این غزل شبیه غزل‌های من شود
چیزی شبیه عطر حضور شما کم است

تا انتها حضور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد