رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

عاقبت کار خیر


امروز رفته بودم یک جایی دیدم که یک انگلیسی اونجا کار می کنه و جالب اینکه مسلمان شده بود. البته آدم درست حسابی و پولداری بود که خیلی ازش خوشم آمد. بعد فهمید که من ایرانی هستم و کلی صحبت و....
تا اینجاش خوب بود
            و بعد گفت که ۲-۳ سال پیش رفته ایران و دوست داشته که یک کار خیر کنه و تصمیم گرفته که یک مدرسه درست کنه. طبق قانون چون خارجی نمی تونه ملک بخره تصمیم می گیره که به اسم یک نفر دیگه بخره.
می گه خوب باید یک آدم قابل اعتماد پیدا کنم که بعدا مشکلی پیش نیاد. با یک آخوند آشنا می شه و ملک را به اسم اون می خره و همه کاراش را می کنه.
بقیه اش رو فکر کنم خودتون حدس بزنید...

الان در به در دنبال یارو هستش و داره دنبال وکیل می گرده .... 

این هم عاقبت کار خیر توی کشور عزیزمان!!؟؟!!

واقعا داشتم از خجالت آب می شدم.

من  از فردا به مدت ۳ هفته میرم مسافرت به سرزمین آفتاب تابان و نیستم که مطلب بدم. البته می دونم که بودن یا نبودنم تو کار وبلاگ زیاد تاثیری نداره و بقیه اعضا انقدر فعال و خوب هستند که نبود من اصلا احساس نمی شه. حالا شاید هم از اونجا توانستم یک چیزی بنویسم.

تا بعد
یاسر
نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود جمعه 8 خرداد 1383 ساعت 04:55 http://www.nabavey.co.sr

وب با حالی داری اگه میخوای به هم لینک بدیم یه سر بزن

منصور جمعه 8 خرداد 1383 ساعت 10:23 http://toranj.blogsky.com

آقا یاسر !
خوش بگذره... به سلامتی- منتظر برگشتت هستیم بی صبرانه
نه! شما مطلب ندی یک ششم وبلاگ پریده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد