رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

از ۸۸ تا ۹۰ و اندی


سلام

اول) دیروز یه درسی گرفتم گه بد نیست براتون بنویسم شما هم بخونید. بعد از اینکه نمرات هر امتحان را میدند به دانش آموزان یه فرصتی میدند که بیاند برگه هاشون را چک کنند. برای اینکه برگه ها را عوض نکنند ۵ نفر ۵نفر میارند و خلاصه سیستمش پیچیدس. دیروز رفتم نمره فیزیکم را دیدم که ۱۰٪‌ کمتر از اونی بود که فکر میکردم. رفتم تو سالنی که برگه ها را چک میکردند یه ۱۰۰ نفر تو صف بودند. خلاصه ول کردم و رفتم. نیم ساعت بعد با یکی از بچه ها برگشتیم و خلاصه رفتیم تو. ۱۶ نمره از ۱۳۰ نمره کم داده بودند. بیشتر از ۱۶ نمره بود. حدود ۲۰ نمره بود که از دستم در رفت. دیگه معلمه کلافه شده بود خلاصه نمرم درست شد و رفتم.(از غلط های بی دقتی بگذریم که km/h را نوشته بودم m/s یا اینا). چیز جالب اینکه تو این ۱۵ تا امتحانی که تا حالا دادم به ندرت همه برگه درست نمره داده شده بود)

بعد از ۸ ماه بالاخره مدرک دیپلمم هم آماده شد و دیروز رفتم گرفتم از دبیرستان. بعضی وقت ها آدم نمی فهمه اینا چیکار میکنند. اما قیافش قشنگه. جالبه که روی اون برگه هیچ نمره ای نوشته نشده. فقط یه حرف(A,B,C و ازین حرفا) که فقط نشان میده نمره بین مثلا ۸۰٪ تا ۱۰۰٪ یا این جوری. برام جالب بود که برا اینا نمره ۱۰۰٪ با ۸۰٪ خیلی فرقی نداره.

همیشه برا پیدا کردن یه عنوان مناسب زور میزنم.  یه چیز باشه قشنگ باشه؛‌ یخ نباشه ؛‌جذاب باشه و مربوط باشه. برا این آدم میتونه بگه : درس بزرگ که یخه. مطلب جالب که هم یخه هم نا مربوط. از ۸۸ تا نود و اندی. (بیسواد نیستم؛‌ نمره آخر با یه فرمول یه دست میاد.)

قربون شما

صادق
نظرات 3 + ارسال نظر
میلاد شنبه 23 خرداد 1383 ساعت 22:50 http://mirror.blogsky.com

بابا چه عجب... می گم چه طور آدرس وبلاگتون یادتون مونده بود؟

منصوره یکشنبه 24 خرداد 1383 ساعت 07:17 http://nacl.blogsky.com

سلام خوب مطلبت عوان نداشته باشه مگه چیه

منصور یکشنبه 24 خرداد 1383 ساعت 19:29 http://toranj.blogsky.com


فکر کردی همه معلما مثل من هستن که نمره ۱۶ ات رو بدن ۲۰ ! نه داداش !‌دنیا اینجوری نیست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد