رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»


۱) به دوستان گفتم پیش بینی خودم رو در مورد چهارتیم پایانی یورو ۲۰۰۴ در وبلاگ اعلام میکنم. بعدا هم دبه نمی کنم!

ایتالیا ٬ آلمان ٬ جمهوری چک ٬ فرانسه

حالا هر کی شاید یه نظری داشته باشه ! لطفا شما هم بگید. هر کس تعداد تیم بیشتری درست گفته بود برنده!!!

۲) از محسن تشکر میکنم که مطلب داد.

۳) نصیر هم من را نواخته است ! ‌فقط خودم میفهمم...

۴) دو سه روزه حسابی مریض شدم. احتمالا به خاطر کولر. امروز صبح بیدار که شدم ٬ چشم راستم باز نمی شد. پلکم ورم کرده بود شده بود این هوا. نمی دونم . هر کی از دست ما ناراضیه بگه یه جورایی جبران کنیم. الآن هم ولو شدم و هیچ کاری ازم ساخته نیست.

۵) یه غلطی کردیم ٬ به سرمون زد یه گزارش با فلش تهیه کنم ! یکی نیست بگه آخه ...! تو که فلش بلد نیستی به همون پاور پوینت قناعت کن . خلاصه شدیم اسیر و عبیر . به هر دری می زنم نمیشه . کسی رو که این کاره باشه گیر نمی آرم. خلاصه اینم شده قوز بالا قوز.
و کاملا فهمیدم که فلش یعنی چی !!!

منصور
نظرات 7 + ارسال نظر
نرگس یکشنبه 24 خرداد 1383 ساعت 23:08 http://rozaneh1001.blogsky.com

چرا هیچکی به انگلیس محل نمیذاره!!!!

محمد حسین یکشنبه 24 خرداد 1383 ساعت 23:55

سلام
۱. ای رب بنده نواز
ما را بنواز

نرگس دوشنبه 25 خرداد 1383 ساعت 01:42

این انگلیسم باید حال بگیره...فکر کنم بابت فرانسه خیلی ذوق کردینا!!!!۱۱۱

فرا دوشنبه 25 خرداد 1383 ساعت 14:49 http://gastby.persianblog.com

منم جلو کولر خشک شدم آییییی

پیر هرات دوشنبه 25 خرداد 1383 ساعت 15:35

مفلسانیم و هوای می و مطرب داریم
آه اگر خرقه پشمین به گرو نستانند

با فلش که نمیشه گزارش تهیه کرد اصلا فلش آدم رو پیر می کنه!!

حسین دوشنبه 25 خرداد 1383 ساعت 19:14

فرانسه
ایتالیا
هلند
پرتغال

امیرخسین سه‌شنبه 26 خرداد 1383 ساعت 18:44 http://www.material.persianblog.com

نمیشه هم آلمان باشه هم چک هم ایتالیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد