رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

حالا که کار تو شده ٬ پر نیرنگ و ریا

1-      رفقام از خودم بهترن! اینو امروز فهمیدم!!! بعضی از دوستان اینقدر خوبن و مردم دار ، آدم شرمنده میشه...یه چیزی به یکی از دوستان گفته بودم ، امروز اینقدر پی گیری کرد و دنبالش رو گرفت تا برام اون کار رو انجام داد. دیدم عمرا اگه خود من که اینهمه ادعای معرفتم میشه اینجور باشم! تازه زنگ زد به یکی دیگه از دوستان اونم کارش رو ول کرد و دوتایی رفتن کار من رو انجام دادن. و این در حالی است که اصلا ازش نخواسته بودم ! فقط میدونست که من به یه چیزی احتیاج دارم. خدا رو شکر . یه مدت بود تقریبا این فکر به سرم زده بودکه همه به فکر خودشونن . امروز تا حد زیادی زدوده شد. نمی دونم. شاید در چند وقت اخیر با یه مشت بچه برخورد داشتم و این تصور برام ایجاد شده بود...

 

2-      70 نفر تو لیست مسنجرم بودن. دیشب و امشب در یک اقدام انقلابی اکثرشون رو پاک کردم ! موندن 20 نفر ! یه جورایی راحت شدم...

 

3-      چرا از نابسامانیها نگم. بذار بدونیم و فکر کنیم و راه حل پیدا کنیم.

 

4-       باز هم حدیث رئیس ! ولش کن حالش نیست! کوتاه کنم... هیچوقت مخالف نظر رئیستون حرف نزنین! چون فقط موقعیت خودتون رو خراب کردین! مخالفت شما ذره ای هم تاثیر نداره. فقط نظر رئیس را در مورد شما خراب میکنه. در عوض ، هر چی طرح و نظر مزخرف و زپرتی که جناب رئیس فرمودن ، تایید کنید و به به و چه چه بگین ! چون شما چه موافق باشین چه مخالف ، اون کار که انجام میشه ! فقط با تعریف کردن نظر جناب رئیس رو در مورد خودتون مثبت می کنین... امان از این رئیس جماعت!

 

5-      بعضی از دوستان و حتی کسانی که نمیشناسمشون ، شفاها یا از طریق ای میل یا در قسمت نظرات ابراز تمایل میکنن که دروبلاگ ما عضو بشن و مطلب بنویسن. باید بگم که وبلاگ میتواند عضو جدید بپذیره ولی شرایط داره .فرم نوشته های اون شخص باید به وبلاگ بخوره ( از این فرم تخیلی ها نباشه!) یا از این جورایی نباشه که من حالیم نمیشه !( آه ای ظلمت تنهایی های بی صدای من .... !) و یکسری شرایط دیگر هم داره ! این ماجرا هم مثل ماجراهای دیگست. کسی را که دوست داری بیاد هم تیمیت بشه نمیاد ، ولی کسی را که نمی خوای هم وبلاگیت (!) بشه ده دفه پیشنهاد می ده ...هی....

 

6-      برم که نیمه دوم آلمان – هلند شروع شد. هلند اصلا تیم نیست. فکر نکنم از گروهش بالا بیاد.

 

منصور

نظرات 8 + ارسال نظر
نرگس چهارشنبه 27 خرداد 1383 ساعت 01:18 http://rozaneh1001.blogsky.com

جالبه شما هم رئیس بازی در اوردید برای وب لاگتون ها!!!(شوخی گفتم)..منکه فهمیدم رفیق خوب اینروزا کم نیست...ولی بهترینشون روزای سختی آدم خودشونو نشون میدن...دوست خوب واقعا یه نعمته یه نعمت...

الماس چهارشنبه 27 خرداد 1383 ساعت 01:33 http://diamound.blogsky.com

سلام امیدوارم موفق باشی

پیر هرات چهارشنبه 27 خرداد 1383 ساعت 13:50

دلا نزد کسی بنشین که از دل ها خبر دارد
(مولوی)

حالا یه شعر دیگه درباره بعضی از دوستان:

آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست
هر کجا هست خدایا به سلامت دارش بزن !!
(محصول مشترک حافظ-ناسیونال)

دلاکی سراغ داری دل آدمو بشوره؟

میلاد چهارشنبه 27 خرداد 1383 ساعت 15:16

هر دم ز تو نقشی زندم راه خیال
به که گویم که دراین پرده چه ها می بینم
کس ندیده است ز مشک ختن و نافه چین
آن چه من هر سحر از باد صبا می بینم
(دیگه همه می دونن که مال کیه ... البته ان شاء الله!!)

روبی چهارشنبه 27 خرداد 1383 ساعت 15:56 http://roobipire.blogspot.com

....بابا ماشاالله ..بابا ایول‌الله.....۷۰ نفر تو یاهومسنجر !!!!..... یه تماس با این کتاب گینس بگیری بد نیست مهندس جان

نارنجک چهارشنبه 27 خرداد 1383 ساعت 16:11 http://narenjak.blogsky.com

سلام
گفتید مسنجر یاد این افتادم :
اگه تو یاهو ایمیل دارید
ظرفیت ان به ۱۰۰ مگابایت افزایش پیدا کرده
خداحافظ

باران چهارشنبه 27 خرداد 1383 ساعت 16:14 http://shamlo.blogsky.com

کارمندی که تمام عمرش هیچ تخلفی نکرده بود از طرف رییسش اخراج شد ...
اون به ارباب رجوع گفته بود « درباره ی کارتون ( فکر) می کنم »

سجاد چهارشنبه 27 خرداد 1383 ساعت 22:50 http://paknevis.com/weblog

سلام. می بینم که آلمان همون هلندی رو که تیم نیست رو نمی تونه ببره :)

من که نگفتم آلمان خوبه- اونم از هلند بدتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد