رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

امشب هم دوباره ببین که دست من عطر تورو کم میاره


تا پنجشنبه نیستم. اعضای وبلاگ اینجا رو استاد کنن.

ممنونم از دوستانی که حضوری ٬ تلفنی ٬ ای میلی (!) ٬ پی امی (!) از من دلجویی کردن.
در رابطه با مطالبی که در دو پست اخیر نوشتم.

البته اینم بگم که بعضی ها هم سکوت کردند که برایم کلی معنی داشت !
بعضی ها هم از در «راه کار» و «روش حرکت » و « نصیحت» و « ارشاد» در اومدن که ممنونم ٬‌دستشون درد نکنه.

و چیزی که جالبه ٬‌ اینکه ٬ در مورد مطالب یادداشتهای اخیر٬ ‌هر کسی از ظن خود شد یار من ! و این خیلی جالبه...

به یاد هق هق بی وقفه من
توی آغوش معصومانه باد

منصور

نظرات 10 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 27 مرداد 1383 ساعت 04:12

هوم؟
اوهوم...

پیر صبا سه‌شنبه 27 مرداد 1383 ساعت 11:21

من کوچیکتر از اونم که بخوام با شما همدردی کنم(به ظاهر)...

اما الان که اومدم توی وبلاگ دلم گرفت... چرا رنگهای وبلاگتون این طوری شدن؟؟؟

اختیار دارین

صادق سه‌شنبه 27 مرداد 1383 ساعت 11:23 http://restart.blogsky.com

بی‌صدا تر ز سکوتیم ...

محمد امین سه‌شنبه 27 مرداد 1383 ساعت 12:25

به نظرم خیلی نگران هستید . خدا با ماست

والله چی بگم؟

علیرضا سه‌شنبه 27 مرداد 1383 ساعت 14:03

چی خبر شده اینجا؟

جریان خواب چیه؟

مشکل کجاست؟

گیج و گنگ شدم!

راستش رو بخواید یه لحظه تمام خاطرات دبیرستانم تا به حال از جلو چشمام رد شد.نمی دونم چرا!ولی شد دیگه...اون موقع ها که صاف و پاک بودم تا حالا که ... یادش به خیر!

خدا به هممون رحم کنه...........

آوای من سه‌شنبه 27 مرداد 1383 ساعت 16:48

مرا عهدی است با جانان . . .

‌بهرنگ سه‌شنبه 27 مرداد 1383 ساعت 22:51

mansour jaan, kheily mokhlesam, nabinam naaraahat baashi, begoo khodam haalesho begiram, man chaakeram

چاکرتیم دربست

علی انصاری پنج‌شنبه 29 مرداد 1383 ساعت 17:04 http://baasmeh.8m.com

بابا شادش کنید. چقدر همه ناله شدین! ولی اگر شاد شدین اون آی فیل یو! رو دوباره بزارین. البته من رفتم سورسشو پیدا کردم. ولی به وبلگتون حال میده!

پیام جمعه 30 مرداد 1383 ساعت 03:53

اهای معلم بد
چقدر جریمه باید
عذاب وجدان چیز بدی هست

حسین جمعه 30 مرداد 1383 ساعت 22:13

بخوان ای پرنده سکوت تو ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد