رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رجب ماه بزرگ خداست*

فردا اول ماهه رجبه. همون‌طور که همه می‌دونید فضیلت این ماه خیلی خیلی زیاده و از پیغمبر(ص) روایت شده که فرموده‌اند:
رجب ماه خداست و شعبان ماه من و ماه رمضان ماه امت من است.
و همین‌طور در حدیث داعی که از معصوم(ع) نقل شده است می‌فرمایند:
در آسمان هفتم ملکی است به نام داعی. به مجرد اینکه ماه رجب  وارد می‌شود ندا می‌دهد خوشا به حال ذاکرین؛ خوشا به حال توبه کنندگان
و خود خداوند هم می فرماید من همنشین کسی هستم که با من همنشین شود. گوش به فرمان کسی هستم که گوش به فرمان من باشد. آمرزنده کسی هستم که از من آمرزش بخواهد.
ماه؛ ماه من است. رحمت؛ رحمت من است و بنده؛ بنده من است. هر کس در این ماه مرا صدا بزند لبیک می‌گویم. هرکس درخواستی از من داشته باشد عطا می‌کنم. هرکس از من هدایتی بخواهد هدایتش می‌کنم. 
این ماه را یک ریسمان قرار دادم بین خودم و بندگانم و اگر کسی این ریسمان را بگیرد به من رسیده است. 

خلاصه اینکه دوستان از فردا خوان رحمت الهی پهن می‌شه و دیگه بسته به خودمونه که چه‌قدر بهره ببریم. روزه گرفتن در این ماه بسیار بسیار فضیلت داره. برای امشب و همین طور کل این ماه اعمال زیادی در مفاتیح ذکر شده که هرکس علاقه داره می‌تونه رجوع کنه و ببینه.
همین طور شب جمعه اول این ماه به لیله‌الرغائب معروفه که شبی است بسیار با فضیلت و اعمالش هم در مفاتیح هست.
البته لفظ و ظاهر اعمال از نظر من خیلی مهم نیست. ان‌شاالله که همه بتونیم به هر روشی که بیشتر درکش می‌کنیم اون توشه‌ای که شایسته این ماه هست رو برداریم و نکنه که این ماه بگذره و بی‌نصیب بمونیم.
از همگی التماس دعای مخصوص دارم.

راستی دوستانی هم که به سخنرانی‌های آقای پناهیان علاقه دارند به اینجا مراجعه کنند:
چگونه با خدا حرف بزنیم؟؟ (شرح مناجات شعبانیه)
زنگ بزنید اسماتون رو بدید که از اواسط شهریور شروع می‌شه ان‌شاالله.

*پیغمبر اکرم(ص)


آوای من

نظرات 7 + ارسال نظر
نرگس و روزنه هاش سه‌شنبه 27 مرداد 1383 ساعت 21:02 http://www.rozaneh1001.blogsky.com

التماس دعا...

محسن چهارشنبه 28 مرداد 1383 ساعت 10:43

بی خبرند زاهدان نقش بخوان و لا تقل
مست ریاست محتسب باده بده و لاتخف
صوفی شهربین که چون لقمه شبهه می خورد
پاردمش دراز باد آن حیوان خوش علف
حافظ اگر قدم زنی در ره خاندان به صدق
بدرقه رهت شود همت شحنه نجف

صادق چهارشنبه 28 مرداد 1383 ساعت 11:33 http://restart.blogsky.com

انسان دارایی‌های خویش را آن‌گاه کشف می کند،
که خداوند می‌آید
و از او هدایایی انسانی طلب می کند.

((تاگور))

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 مرداد 1383 ساعت 22:37

سلام و بسیار ممنون برای اینکه شروع این ماه را یاد اوری کردید
لطفا برام دعا کنید
موفق و سلامت باشید

اگه قابل باشم چشم حتما.
فقط یه چیزی هست؛ اسمتون رو نگفتید آخه!!

منصور پنج‌شنبه 29 مرداد 1383 ساعت 07:56 http://toranj.blogsky.com

دعا کنید همگی بتونیم از برکات این ماه بهره مند شویم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 مرداد 1383 ساعت 21:26

اسمم اصلا اهمیتی نداره
فقط برام دعا کند لطفا
خدا خودش مدونه کی هستم
برام دعا کنید

چشم . . .

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 مرداد 1385 ساعت 15:45

من اولین باره که مطالب توی وبلاگتون رو می خونم.واقعا فکرشم نمی کردم که تو این دوره زمونه جوونای با خدایی هم باشند. البته کم لطفی نمی کنم جوونای ما اکثریتشون خوبن.من منظورم از نوعه شماش بود. براتون آرزوی موفقیت میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد