رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

دیدار یک دوست


امروز یه زنگ کلاس نداشتم. رفتم ولگردی تو دانشگاه. . یه دختره رو دیدم که قیافش آفریقای جنوبیی نبود. اما خوب به من چه. خلاصه داشتم میرفتم که موبایل این عزیز دل برادر زنگ زد و دیدم شروع کرد فارسی حرف زدن. خلاصه خیلی جالب بود. قیافش خنده دار بود وقتی برگشتم سلام کردم این جوری: .

اینجا ماه رمضان از شنبه شروع میشه. به سلامتی افتاده وسط امتحانا آخر سالم. التماس دعای خیر از همه دوستان دارم. (سوسکم نکنید.)

یکی از رفقام چند وقت پیش بالاخره از کما در اومد. شنیدم هیچی دیگی یادش نمیاد. این قدر که شروع کردند بهش غذا خوردن یاد دادن. بنده خدا.

شعر آقا امین را حتما بخونید. قشنگه. (متن زیر)

یا علی

صادق
نظرات 3 + ارسال نظر
منصور جمعه 24 مهر 1383 ساعت 23:26 http://toranj.blogsky.com

آقا ! من چه جوری بگم؟ به زبان چینی بگم؟ زبان مالایی چطوره ؟ زبان افریقایی ؟ فاصله بین دو تا پست رو رعایت کنید! نمی دونم چرا توجه نمی کنین . رو پستی که دو ساعت پیش اومده میفرستین؟!!! بعد که می بینید ناجور شده به خوانندگان توصیه میکنید که متن زیر رو هم بخونید ! بابا جان ! خوب شما فاصله رعایت کن ، 12 ساعت دیگه پست کن ، مردم خودشون پست اول رو میخونن. احتیاج به توصیه شما هم نیست...

احمد شنبه 25 مهر 1383 ساعت 00:14

گوش کن آقا منصور چی میگه دیگه !!...
ان شاالله تو امتحانات موفق شی ( زبونه روزه آدم بهتر امتحان می ده )

نیما شنبه 25 مهر 1383 ساعت 23:00

سلام
-معلوم نیست با این وضع سریالهای در پیت چه جوری میشه درس خوند.
-به سختی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد