رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

کجایند مردان بی ادعا

  هفته شهدا مدرسه تمام شد.تو این هفته رستم داستانمون را سیمرغ کردیم. سیمرغ را هم از ذهنمون پروندیم. یک حرف بیشتر  برای گفتن نداشتیم- آن هم این بود شهید فرشته بود. در ضمن نگذاشتیم عقیده متفاوتی٬ سوال متفاوتی٬ مقاله متفاوتی مطرح شود. (به دلیل آن که وقت کم بود).ولی این هم خاطره بود که در ذهنمون می ماند.
  امروز در یک جلسه نشسته بودم. در یک لحظه وبه طور غیر منتظره با بی احترامی خاصی گفتند بفرمایید بیرون . هنوز هم نفهمیدم که چرا؟ آخه خود برگزار کننده جلسه از من وامثال من خواسته بود به آنها کمک کنیم.هم فکری کنیم و... .نمی دونم چه اتفاقی افتاد.خلاصه از جلساتی بود که اتلاف وقت محصولش بود.به نظرم دیگه لازم نیست که من و امثال من٬ تو این جلسات شرکت کنیم.
  برصلیبم
 میخکوب

محمد امین
نظرات 11 + ارسال نظر
یاس خانم دوشنبه 30 آذر 1383 ساعت 18:16 http://yasesefid.blogsky.com

شب یلدات مبارک باشه
خوشبختم

از شما هم مبارک باشد.

منصور دوشنبه 30 آذر 1383 ساعت 18:26 http://toranj.blogsky.com

فکر نکنم فقط گفته باشیم که شهید فرشته است.
عقیده و سوال متفاوت هم تا دلتون بخواد مطرح شد. شما ندیدی لابد...
اسطوره های شاهنامه رو هم که نام بردید فکر کنم تتابع اضافات باشه. رستم که نمیشود سیمرغ شود. هم سنخ نیستند.

سلام
درست است نگفتیم که شهدا فرشته هستند.بلکه القا کردیم که فرشته هسنتند.
من از دید یک دانش آموز نوشتم. از دید من که یک عقیده بیشتر مطرح نشد.
برای همین من این را گفتم. شهیدی که انسان بوده است . از من بهتر بوده است را فرشته توصیف کردیم.

پاسخ من (منصور) به پاسخ:
(البته اینم سیستم جدیده که فقط اعضا میتونن انجام بدن !!)

فکر نمی کنم که القاء کرده باشیم شهدا فرشته اند. من فهمیدم که منظور شما همین القا است نه اینکه زبانی گفته باشیم.
در مراسم بزرگداشت شهدا که نمی آن مطلب مخالف بگن ! مطالب مخالف و نظرات دیگر تا دلتان بخواهد در حاشیه و جاهای دیگر مطرح شد. برا همین میگم که احتمالا شما ندیدین.
صحبت من (محمد امین):
با عرض معذرت٬
حد اقل به من که می خواست که القا شود.مگر عقیده متفاوتی و نظر متفاوتی٬ لزوما نظر مخالف هست... صفر و یک که نیست.مهم آن چیزی است که از تریبون مراسم هفته شهدا و نمایشگاه بیان می شود.

سارا دوشنبه 30 آذر 1383 ساعت 19:32 http://sareh1360.bolgsky.com

سلام دوستان عزیز
وبلاگتون جالب هست
موفق و موید باشید
شب یلدا مبارک

از شما هم مبارک باشد

رسول دوشنبه 30 آذر 1383 ساعت 22:14 http://totanj.blogspot.com

من هم از اینکه بیرونمون کردند ناراحت شدم ولی چه میشه کرد؟؟؟فعلا اولویت اونها بیشتره. نمی دونم مگه می خوان واسه ما برن خواستگاری که ما رو بیرون می کنن؟

شاید هم قضیه ازدواج و از این مسائل باشد

رضا مقدم سه‌شنبه 1 دی 1383 ساعت 00:11

من که نفهمیدم کی کی رو بیرون کرده ... ولی کلاْ از جلسه خوشم نمیاد !
معمولاْ من و شما مردان بی ادعا را وقتی می بینیم که دیگه دیر شده !
موید باشید!

پیر صبا سه‌شنبه 1 دی 1383 ساعت 00:33 http://pire-harat.blogsky.com/

بهتر بود میگفتی از دید خودم...نه از دید دانش آموز...چون که من کلا با این نظرت مخالفم...اتفاقا تا اونجایی که میشد آن مردان بی ادعا معرفی شدن...
البته عذرت قبوله...چون شاید به خاطر مسئولیتت نتونستی توی اون جوی که من حسش کردم باشی...خدا میدونه...

من یک دانش آموز هستم
اتفاقا به دلیل همون مسئولیتم به این نتیجه ریسدم.آخه با جو و عاطفه که نمی توانیم حرف حسابی زد. الله اعلم..

محمد حسین فروزان سه‌شنبه 1 دی 1383 ساعت 00:47

ای بابا.....

محسن سه‌شنبه 1 دی 1383 ساعت 08:52

شهدا فرشته نبودند. انسان بودند مثل من و تو و البته همین هم بار مسؤولیت ما را سنگینتر می کند. شهدا معمولی بودند. از مادر شهید زاده نشدند، آدمهای معمولی بودند که فقط حواسشان را جمع کردند و چشم و گوششان را باز. لاجرم چیزهائی دیدند و شنیدند که بنده و امثال بنده هیچگاه نه دیده ایم و نه شنیده ایم. اینطوریاست دیگه ... به قول حسین فروزان عزیز ای بابا ...

بسیاری از دوستان من روی همین نکته تاکید داشتند ولی متاسفانه برگزار کنندگان هفته شهدا ومحتوانویسان ما نظری دیگر داشتند. یا حداقل بد بیان کردند.

محمد حسین فروزان سه‌شنبه 1 دی 1383 ساعت 18:19

داش محسن من خدا وکیلی نمیفهمم کی واسه این همکلاسیهای جدید از شهدا حرف میزنه که حرفاش این همه موثره !!!

محمد جمعه 4 دی 1383 ساعت 08:29

کاملا با نظر شما موافقم
هفته شهدا روتین شده
ولی هنوز قابل استفاده هست
می شه فایدش رو بیشتر کرد
اگه جرعت ریسک پیدا کنیم

سیشبیسب پنج‌شنبه 3 آذر 1384 ساعت 07:53 http://sdf

در مورد فیلتر شدن سایت اورکات و سایتهای ساختار فراکتالی قابل ذکر است که فیلتر شدن این سایتها نه تنها در ایران بلکه ابتدا در چند کشور پیشرفته آغاز شد و نکته از آنجا سرچشمه گرفت که چند دانشمند آلمانی با وارد کردن اطلاعاتی بعنوان بسته های اطلاعاتی طعمه و رهگیری آن ثابت کردند که شبکه اورکات نه تنها دنبال زیاد شدن دوستان کاربران نیست بلکه میخواهد دیتا بیس خود را از اطلاعاتی استراتژیک خصوصا از کشورهای رقیب پر نماید ( در حالی که گوگل ادعا کرده بود ساخته شخصی یکی از کارمندان ترک تبارش بنام اورکات بیوک است ).
این تحقیق از جایی قوت گرفت که درون سیستم کمپانی گوگل گروهی از پرسنل به این امر معترض شدند و اعتراف کردند که گوگل برای فروش این اطلاعات با سازمان سیا وارد مذاکره شده و چون این افراد خود از کشورهای استعمار شده و جهان سومی بودند شدیدا به این امر واکنش نشان دادند که مدیران گوگل بشدت با آنها برخورد و این امر را سانسور شدید نمودند ولی بعد از افشاگری این عده ، آمار نشان داد که حتی بسیاری از مردم دیگر رقبتی به استفاده از جی میل یا سرچ گوگل ندارند زیرا تمام سرویسهای گوگل به یک موتور - اصطلاحا ربات - وصلند که وظیفه طبقه بندی اطلاعات را بر عهده دارد و این اطلاعات برای سلطه اقتصادی و سیاسی بر کشورهای ضعیف توسط سیاستمدارانی که به آن دسترسی یابند استفاده میشود.
لذا دولت ایران هم مانند بسیاری کشورها اقدام به فیلترنمودن سایت اورکات کرد که این امر از طرف بسیاری اندیشمندان اقدامی مقتدرانه و مفید ارزیابی شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد