رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

ولادت امام هشتم را به تمامی عزیزان تبریک و تهنیت می گویم.

 




دیشب رفتم مراسم سالگرد یکی از شاگردان قدیمیم . پارسال در زمان شلوغی های زلزله بم درجریان یک تصادف از دنیا رفت. محسن مرادی. خدایش رحمت کناد. برای شادی روح آن مرحوم فاتجه ای قرائت کنید.

پارسال هم ختمش رفتم. خونه شون هم رفتم. فکر میکردم تا امسال بعد اینهمه مدت پدرش آرامتر شده باشد . ولی داغش تازه بود. تازه ی تازه.

مداح مدعو شروع کرد به خواندن روضه های آنچنانی و من نمی توانم اینچنین مجالسی را تحمل کنم. جایی هم باید میرفتم. پاشدم. و با چه زحمتی تونستم برم بیرون. پدرش نمی گذاشت. چه کلمات و جملاتی به کار میبرد برای اینکه من تا آخر و برای شام بمانم. ولی مقدور نبود. البته او تو حال و هوای خودش بود و با من حرف میزد. به زور خودم رو نگه داشتم . توی خیابون که رسیدم صورتم خیس بود.

 


به یاد هموطنان از دست رفته در فاجعه زلزله، به یاد بازماندگانشون، به یاد خانواده های فرزند از دست داده،  به یاد اینهمه کودک و نوجوان بدون پدر و مادر که شنیدن خبرشون دلم رو ریش میکنه. فاما الیتیم فلا تقهر...

 

یکی از دوستان سه روزه داره رو فکر ما کار میکنه که « بیاین تو گلدکوئیست » نمی دونم چیکار کنم. کسی اگر اطلاعات داره منو راهنمایی کنه...

 

از این جلسه در میام میرم تو اون جلسه! خدا زیاد کنه این جلسات رو...

 

سه شنبه کنسرت عصار دعوتم ، جمعه کنسرت شهرام ناظری. خدا این رفقا رو از ما نگیره الهی!!!

 

رئیس در یک اقدام تاکتیکی، یه مقداری با بقیه همراه می شود و نرمش نشان میدهد ! و احتمالا بقیه را احمق فرض مینماید !

 

منصور

نظرات 11 + ارسال نظر
رضا مقدم پنج‌شنبه 3 دی 1383 ساعت 23:47

هیچ نظری نمیتونم بنویسم...
کاشکی می شد اشک رو نوشت ...
...

نصیر جمعه 4 دی 1383 ساعت 00:47

سلام
۱. میلاد امام رضا ( ع ) مبارک.
۲. یاد سمند و راه و زیارت و طلب به خیر.
۳. مشتاق دیدار مفصل و مبسوط.

بله- یاد آن روز به خیر
آقای عابدینی...

محمد جمعه 4 دی 1383 ساعت 08:48

ابن خانواده آقای مرادی تا آخر عمر هم باور نمی کنن که بچه اونا مرده؛ خدا بهشون صبر بده و از این دردها نصیب هیچ کس نکنه.
عید همه مبارک.

احمد جمعه 4 دی 1383 ساعت 14:37 http://mirror.blogsky.com

خدا بیامرزتشون
گلدکوئیست چیه؟
کنسرت میرید دو رکعت هم به نیابت از ما گوش کنین...!
ایول رئیس ... تاکتیک...!
یه سری به ما هم بزنین
یا علی

پیر خمین جمعه 4 دی 1383 ساعت 14:49 http://pire-harat.blogsky.com/

خدا آخر عاقبت این رئیس(ی) رو بخیر کنه!

صادق جمعه 4 دی 1383 ساعت 15:01 http://restart.blogsky.com

سراپا اگر زرد و پژمرده ‌ایم
ولی دل به پاییز نسپرده ‌ایم

چو گلدان خالی لب پنجره
پر از خاطرات ترک‌خورده ‌ایم

اگر داغ دل بود، ما دیده ایم
اگر خون دل بود، ما خورده ایم

اگر دل دلیل است، آورده ایم
اگر داغ شرط است، ما برده ایم

گواهی بخواهید، اینک گواه:
همین زخمهایی که نشمرده ایم!

دلی سربلند و سری سر به زیر
از این دست عمری به سر برده ایم

«قیصر امین‌پور»

رضا جمعه 4 دی 1383 ساعت 15:57

سلام.
اولا منم عصار می خوام.
بعدشم بیاین گلد ماین. یه شنبه خودم پرزنتتون می کنم بعد جلسه.

امیرحسین جمعه 4 دی 1383 ساعت 21:34 http://www.material.persianblog.com

پیشنهاد میکنم دوستانی که بم نرفتن یه سری بزنن.مخصوصا الان که سالگرد اون عزیزانه.خدا بیامرزدشان.گلوم خفست.بهتره هیچی ///؟؟؟؟

محسن شنبه 5 دی 1383 ساعت 08:55

سلام،

۱- تبریک
۲- توصیه بنده این است: پولدار شدن را از راههای یواشتر امتحان کنیم. گلدکوئست هم جزو این راهها نیست.
۳- مخلصیم و مشتاق دیدار

پیر هرات شنبه 5 دی 1383 ساعت 11:12 http://pire-harat.blogsky.com

با توجه به مطالعاتی که در این زمینه داشته ام توصیه ی من این است که به دلایل زیر عضو گلدکوئیست نشوید:

۱- بازار گلدکوئیست در ایران کاملا اشباع شده است. یعنی این امکان ندارد که زیرمجموعه هایتان را (در ایران) به مرحله ی ششم برسانید.

۲- در این نوع سیستم های بازاریابی مقدار ارزی که از کشور خارج می شود چندین برابر مقدار کمیسیونی است که به اعضا می دهند. و این مسئله به اقتصاد کشور ضربه می زند.

۳- مقدار پولی که شما برای خرید سکه می پردازید سه برابر قیمت واقعی آن است!

۴- در این نوع سیستم ها بیشترین سود را خود شرکت و سرگروه ها می کنند.

۵- تعدادی از مراجع درآمد ناشی از گلدکوئیست را حرام اعلام کرده اند (بستگی به مرجع تقلیدتان دارد)

* اگر احیانا تصمیم گرفتید که عضو گلدکوئیست شوید توصیه ی من این است که زیرمجموعه های خود را از خارج از ایران انتخاب کنید.

دوستدار شما یکشنبه 6 دی 1383 ساعت 19:02

سلام ! امیدوارم سه شنبه کنسرتتون سر (( جلسه هفتگی )) نباشه . خودتون که میدونین ؛ آقای پیر هرات با اون سنشون قبول زحمت فرمودن . اینم یه جلسه دیگه که تقدیم میگردد.

در ضمن؛ بابا توروخدا عصارم شد خواننده؟ از شما که سیاوش گوش میدین بعیده ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد