رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

ای ایران ای مرز پرگهر

۱- اول اینکه سال نو میلادی مبارک . بر همه خوانندگان مسیحی وبلاگ که تعدادشان کم هم نیست ! حالا عرض میکنم...

 

۲- غرض اینکه ظاهرا وبلاگ ما از همه جای دنیا خواننده داره. سایت پشتیبان آمار و اطلاعات وبلاگ که ما در آن عضو شدیم، آمار hit های وبلاگ را به تفکیک تاریخ و ساعت و کشور مربوطه و اینکه از چه آدرسی به وبلاگ آمده را در اختیار ما قرار میدهد.

خوب، طبیعی است که یکسری از سرزدن های به وبلاگ ما حاصل یک search  باشد که در گوگل انجام شده. مثلا هرکس راجع به لیزینگ ایران خودرو search  کند به وبلاگ ما می آید !!! چون من در یکی از یادداشت هام یک خطابه بلند بالا در این زمینه نوشته ام! و موضوعات دیگر کم و بیش در وبلاگ هست. امیر که انگلیسی مینویسد باعث شده حاصل یکسری جستجوهای انگلیسی هم به وبلاگ ما منجر بشه .

منتها سایت آمار نشان میدهد یکسری از سرزدن ها "direct hit" است. یعنی طرف مستقیما با تایپ آدرس وبلاگ ما به اینجا آمده. که معنایش این است که طرف با قصد دیدن وبلاگ به اینجا آمده و به صورت تصادفی و اتفاقی و گذری نبوده. یا اینکه در یک وبلاگ دیگه زده باشه رو لینک ما و اومده باشه ببینه چه خبره.

خوب ٬  این دسترسی های مستقیم غیر از ایران که طبیعی ست ، از امریکا و کانادا و انگلیس و آلمان و قبرس و امارات و اسپانیا و سوئد و دانمارک و چند کشور دیگر هم منطقی است. چون در این کشورها دوستانی داریم که خواننده وبلاگ ما هستند.

ولی نمی دونم direct hit از اسرائیل ، اردن و کویت قضیه اش چیه؟! حالا اردن و کویت یه چیزی ، اسرائیل چی؟! ما که با ده تا واسطه هم تو اسرائیل کسی رو نمی شناسیم . حالا این کیه، نمی دونم!

 


آسمانش را گرفته تنگ درآغوش

ابر با آن پوستین سرد ونمناکش

 

۳- کنسرت شهرام ناظری عالی بود. با کلاس و با کیفیت. امکانات سالن وزارت کشور عالی ست. کیفیت صدا خیلی خوب بود. همه کله گنده ها بودن. کامکارها، جمشید عندلیبی ، کیوان ساکت ، سیامک آقایی ، بهداد بابایی و پرویز مشکاتیان.

هفت هشت تا قطعه اجرا کرد. حسابی مایه گذاشت. تکنوازی ها هم که کولاک بود. مخصوصا تار کیوان ساکت. آخر برنامه هم به طور غیر منتظره «ای ایران » رو اجرا کرد که سالن ترکید. مردم همه ایستادند و همراهی کردن. روح روح الله خالقی شاد که عجب قطعه ای ساخت که اینقدر ماندگار شد. غرور ملی آدم رو زنده میکنه . البته اگه بازم دم انتخابات هر دقیقه پخشش نکنن!!  

 

۴- این تسونومی هم خیلی تلفات داده. پس لرزه ها هم نسبتا بزرگه. تا حتی 6.5 ریشتر. از خدا طلب آمرزش میکنم برای روح درگذشتگان این حادثه.

 

۵- امروز بایکی از دوستان که برای تعطیلات از کانادا به ایران اومده صحبت میکردم. هیچ کدام از دوستانی که خارج از کشور هستند و من باهاشون حرف میزنم از شرایط و موقعیتشون بد نمی گن و همه تعریف میکنن و راضین. ولی من دائما به این نتیجه میرسم که ایران از همه جا بهتره. برای همه چی . عشق می ورزم به کشورم و افتخار میکنم به ایرانی بودنم. کشور عشق و محبت. کشور برکت و ثروت.

در راستای امورات وطن پرستی و حس ناسیونالیستی(!) ایرانی ، یک تیم فوتبال هم تشکیل دادیم به نام خلیج همیشه فارس که خدا رو شکر جواب داد و توی نشریات بین المللی نام خلیج فارس تثبیت شد.

  

۶- کماکان:

بنشینم و با غم تو سازم             پنهان زتو با تو عشق بازم

 

منصور

نظرات 6 + ارسال نظر

لطفا تبلیغ ما را در وبلاگها و سایتهای خودتان بکنید

برای اولین بار در تاریخ: رای گیری تمامی وبلاگ نویسان، خبرنگاران و حتی چت بازان در یکی از وبلاگهای فارسی

سلام به شما وبلاگ نویس عزیز و گرامی. لطفا یک سری به وبلاگ من بزنید و شما میتونید برای اولین بار به بهترین های سال ۸۳ رای دهید . شما می توانید بهترین فوتبالیستها و تیم و ورزشکاران و وبلاگها و بهترین وبلاگ نویسان و بهترین سایت های سال ۱۳۸۳ را انتخاب کنید و به آنها رای بدهید و اگر هم سوالی دارید برای من ایمیل کنید یا در صفحه نظرات وبلاگ از خودم هم می توانید سوال کنید

یاس خانم یکشنبه 13 دی 1383 ساعت 00:36 http://yasesefid.blogsky.com

سال نو مبارک****************************
********/****/****/********
********/****/****/********
********||****||****||********
********||****||****||********
********||****||****||********
***(-------------------------------)****
***(----------سال نو ....---------)****
***(----------mobarak----------)****
***(-------------------------------)****
***(___________________)****
****************************
****************************
****************************
****************************

کورش یکشنبه 13 دی 1383 ساعت 13:54 http://vulturek.persianblog.com/

چقدر کنسرت می رین تازگی ها!!!
-------------------------------------

دوبار رفتم همش...

شعردوست دوشنبه 14 دی 1383 ساعت 13:17 http://7falak.persianblog.com

salam age mikhastam farsi bezanam 1 saat tool mikeshid
jenabe aghaye akhani be sheddat eradat darim ma gar che ba in mashghale fecr nakonam be koolbeye foghara nazar bendazin vali khob age vaght cardin ghadam roo cheshe ma gozashtyn

kamtar vssse neveshte hatoon peigham mizaram vali taghriban hamasho khopondam
baram jaleb bood anjomane weblogitoon
ma ha,m ba baro bache haye ahle sher gahi barname mizarim
ba weblog hayy messe kargfadan oxizhen raghse moje ghazal
rasty shabe shere yalda jatoon khali bood daneshkadeye adabiat tehran bood

gheisar ham sher khoon gheisar amin poor
ziad harf zadam
chahkeram

ممنون از محبت شما
چشم ! به وبلاگ شما هم سر میزنیم.

علیرضا دوشنبه 14 دی 1383 ساعت 23:46 http://fidividi.8m.com

سلام به آقا منصور:(ببخشید اینجوری صدا زدم. گویا نباید فامیل گفت)
ایشالا همیشه خوش بگذره و ....
ولی این عشق به وطن رو خارج از وطن باهاش مشکل پیدا می کنیم و می کنید. می دونین چرا؟ چون هنوز فکر می کنن ایرانی یعنی همون عرب. اونا میگن ایرانی کیلو چند؟ اینجاست که رگ غیرت ایرانی واقعی باد میکنه. البته اگر پیدا بشه. ما که زیاد ندیدیم. نمی دونن که زمانی که تمدن پرسیا و آریایی بود اصلا ..... و .... و .... کلی ......... وجود خارجی نداشت.
البته اینو باید اول به بعضی ایرانی های خارج از کشور که دارن ......... بگذریم
زیاد حرف زدم. شرمنده. سلامت باشین

شما اونجا ایرانی ها را سر بلند کنید

دوستدار شما چهارشنبه 16 دی 1383 ساعت 13:45

سلام.
آقا اینکه وبلاگتون از همه جا خواننده داره که تعجب نداره . خوب همه به دنبال جایی میگردن که مثل این وبلاگ شما باشه. اولا چرت و پرت ننویسه ؛ دوما حرفش به دل بشینه و صمیمی باشه ؛ سوما ........ ؛ چهارما ......... ؛ ...............

در ضمن ؛ راجع به اسرائیل بگم. من از دو نفر ایرانی شنیدم که مردم اسرائیل خیلی شبیه به ایرانی ها هستند. و توی اسرائیل هم ایرانی کم نیست. به همین دلیل تعجب نکنین !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد