رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

سلیمانی بی نگین!


۱- نمیان آقا ! نمی نویسن !!! از دست من هم کاری بر نمیاد... اعضا همکاری نمی کنن... چی کار کنم . خودم رو بکنم وبلاگ ؟!!!
تا آخر هفته نیستم... میرم نصف جهان... ببینم چراغ وبلاگ تو این مدت روشن می مونه یا سوسو میزنه یا کلا خاموش میشه!

۲- ما موبایل میخواهیم چی کار؟! کبوتر نامه بر برازنده ماست... ما رو چی به موبایل ؟ یه گوشتکوب میدیم دست مردم ٬ ککمون هم نمی گزه که کار نمی کنه... چقدر وقیح...

۳- ما خودرو میخواهیم چی کار... ماشین سوار شدن به سر ما زیادی ست... باید با استر و قاطر اینور اونور بریم... صنعت انحصاری خودرو داریم٬ آشغال تولید می کنیم٬ کسی رو اجازه نمی دیم تو موضوع خودرو نفس بکشه ٬ آشغالهامون رو تا دو سال پیش فروش کردیم به این ملت بدبخت ٬ هر دقیقه هم تهدید میکنیم بنزین گرون خواهد شد ای بیچارگان که تا حالا صدقه میدادیم به شما لیتری ۸۰ تومان !!

۴- خسته میرسم خونه و دیر... ببخشید که من هم کم کار شدم... 

۵- بعضی وقتا فکر میکنم ژاپنی ها باید بیان از من کار کردن یاد بگیرن !!! باور کنید از صبح که میرم تا ساعت ۹ که بر میگردم یک لحظه اتلاف وقت ندارم و همش در حال دویدن و دویدن... امروز وسط ناهار خوردن ( به مدت ۱۰ دقیقه ) سه بار تلفن جواب دادم دو بار موبایل! طوریکه صدای دوستان در اومد...

۶- بد دردیه ! اختیاراتم با وظایفم و توقعاتی که ازم هست متناسب نیست... فرآیند تصمیم گیری و تصمیم سازی جابجا شده... باور کنید چیزهایی هست که من تو خشت خام میبینم ولی بعضا روسای عزیز تو آینه هم نمی تونن ببینن...

۷-

گریه نمی کنم برات ، آه نمی کشم بشین 

حرف نمی زنم بمون ، بغض نمی کنم ببین


۸- این همه آخر نوشته هام کنایه زدم و غیر مستقیم نوشتم ٬ یک بار نمیشه جواب بدی؟

منصور

نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 5 بهمن 1383 ساعت 01:35

آقا منصور خبری شده ؟

[ بدون نام ] دوشنبه 5 بهمن 1383 ساعت 04:02

با اونهمه غرور و اونهمه حقی! که به خودتون میدید جایی برای جواب دادن هم باقی میمونه؟؟؟

رسول دوشنبه 5 بهمن 1383 ساعت 15:50 http://totanj.blogsky.com

گریه نمی کنم براتون ، آه نمی کشم بنشینید!!
حرف نمی زنم بمونید !!! ، بغض نمی کنم ، ببینید!!!
( با لهجه خودتون بخونید) ،( کاری که من می گم رو انجام بدید ، تخته پاک کن رو بردارید...)

الهه مهر دوشنبه 5 بهمن 1383 ساعت 16:56 http://www.totanj.blogsky.com

۱.خسته اما با لبخند...
خسته اما با امید ...
با امید فرداهای بهتر به خانه بر می گردیم ...
۲.خستگی برا مرد شیرینه ...

رضا مقدم سه‌شنبه 6 بهمن 1383 ساعت 01:16

موبایل من یه دکمه داره که با اون خاموش میشه !
فکر کنم باسه شما هم داره.

امیرحسین سه‌شنبه 6 بهمن 1383 ساعت 15:05 http://www.material.persianblog.com

راست میگی .موبایل رو میخوای چیکار وقتی جواب نمیدی ....حداقل اس ام اس ها رو جواب بده ...در ضمن خسته هم نباشی گل پسر.
یا حق

مصطفی محوی چهارشنبه 7 بهمن 1383 ساعت 12:49

سلام شما خودتان وبلاگ هستید.{البته بلا نسبت} لازم نیست خودتان را وبلاگ کنین.

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 بهمن 1383 ساعت 21:43

چطوری باید جواب بدم ؟

امیدوارم درست فهمیده باشم .

احمد جمعه 9 بهمن 1383 ساعت 19:04 http://mirror.blogsky.com

۱- خوب نیان
۲و۳- ای آقا زمان اون خدا بیامرز که این جوری نبود .
همش تقصیر این ... ها ست.
(شوخی کردم ها)
۴- راحت باشید .
همه خسته میرسن خونه!
۵- انشاالله همش فقط به خاطر خدا هست .
چون اگه این جوری نباشه که هممون کلاهمون پس معرکه است
۶- خوب شما هم اون چبزها نبینید تا راحتتر باشید .
خوش به حال هر کی خوابه! ((:
۷ـ احسنت
۸ـ ناراحت نباشید یا خودش میاد یا نامه اش (یا شایدم خدایی نکرده جسدش)!

زندگی رو این قدر هم جدی نگیرید
ولی اگه شوخی هم بگیرید آخرش می بازید ها!

آرت سه‌شنبه 13 بهمن 1383 ساعت 18:01

لذت عشق به جواب ندادنه
همین....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد