رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

چه گویم که نا گفتنم بهتر است...

سلام.
این چند هفته نبودم و درگیر امتحانا و انتخاب واحد احمقانه دانشگاه و اینا... و الآنم هرچی بگم عملا غرغر بیخوده...
اما دو تا چیز بگم:
۱- دیدین مدتیه مد شده هر ننه قمری که نه می دونه اسپریچوال یعنی چی و نه اینکه رلیجس یعنی چی فقط محض اینکه کلاس شده تو اورکاتش مذهبش رو میزنه اسپریچوال بات نات رلیجس ...

۲- اینکه نازنین نظام شهیدی، شاعر ، درگذشته.
این هم یکی از شعرای نسبتا معروفش. خدا بیامرزدش...


دمی دیگر
از رویا
باز می مانیم

چنانکه باز می ماند
از بازی
کودک تنهایی
که بادکنک ارغوانیش
یکدفعه می ترکد
و آوار هوایی پاره پاره
در گلو ناگاه...

دمی دیگر
رویا در خانه ی شنی
ته می نشیند

قلعه هایی بی سوار
باروهایی بی عبور خاتونان...

دمی دیگر امّا
عشق را به من بدهید
تا به دیواره های جهان
خطّی
در امتداد خود بکشم

آنجا که باز ماند
من باز مانده ام...

همین.
رضا.

نظرات 3 + ارسال نظر
AOL جمعه 9 بهمن 1383 ساعت 17:02 http://aol.blogsky.com

سلام اگر حاضر به تبادل لینک هستید به وبلاگ من بیایید و نظر بدید ممنونم

صادق جمعه 9 بهمن 1383 ساعت 22:05

سلام

کنکور چه طور بود ؟ ببخشید اگه یه زره پرتم

منصور جمعه 9 بهمن 1383 ساعت 23:23 http://toranj

معلومه که میتونی به اورکات وصل شی- مارو هم راهنمایی کن! هر راهی رو که رفتم فرداش فیلتر شده! مثل اینکه آی اس پی با کارهای من خودش رو تنظیم کرده!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد