رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

با یاد عشق دیروز سر را نهاده بردار


مطلب اول :

در یادداشت قبل ، یادم رفت درگذشت آقای جعفر علاقمندان – از معاونین وزارت آموزش و پرورش - رو تسلیت بگم. به جامعه آموزش و پرورش ایران و کسانی که ایشان را از نزدیک می شناختند. و همچنین تسلیت می گویم به فرزندان گرامیش ، میثم و حسین همچنین دکتر ظفرقندی و دوست عزیزم عباس ذوقی پور که میدانم واقعا عزادار شد.


آقای علاقمندان بی نظیر بود. یک مدیر واقعی . یک فرد فهیم در امر آموزش و پرورش و یک نفر با سینه ای گشاده و دیدی باز در مسائل آموزشی کشور، چیزهایی که در مجموعه وزارت آموزش و پرورش ما حکم کیمیا دارد.


خیلی ها حرف از وزارت آقای علاقمندان می زدند. من فقط چند بار از نزدیک با ایشان برخورد داشتم ولی درباره کارهایشان زیاد شنیده بودم. سن زیادی نداشت. کار در آموزش و پرورش آدم را از داخل فرسوده میکند . البته اگر دلسوز باشی و وظیفه شناس و دغدغه برای رشد این بخش جامعه که مهمترین آن است ، داشته باشی.

خدایش رحمت کناد. از خوانندگان عزیز تقاضا دارم برای شادی روح آن مرحوم فاتحه ای قرائت کنند.

 

مطلب بعد از مطلب اول  :  راه من...

 

مطلب بعد از مطلب بعد از مطلب اول  :

 یکی از بچه ها هست که سه بیتی می سراید ! نه قالب شعریش مثل آدم است و نه مضامین شعرهایش ! از سروده هایش این را یادم مانده . خودتان قضاوت کنید !


ساقیا بادی بده ، جامی بگیر !

(در این بخش ٬ بی صبرانه منتظر اعلام نظر پیر هرات هستم!) 


مطلب وسطی :

این آهنگ از آلبوم vengelis با نام the lonely shepherd که گذاشتم بک گراند وبلاگ ، به نظر من خیلی قشنگه و با روح و معناست. من با شنیدنش میروم به اعماق ...

 

مطلب دو تا مونده به آخر:

من هنوز خواب می بینم... هر چقدر مسافرت اصفهان آرام و راحت بود ، این دو شب اخیر آی خواب های عجیب و غریب دیدم. خوابهای خفن ! که از خواب پریدن به همراه داشته. خون هم داشته. میگن دیدن خون خواب رو باطل میکنه . نه؟

 

مطلب ما قبل آخر :

 تاحالا دو نفر از دوستان برای آمدن به مشهد اعلام  آمادگی کردند. هل من مزید؟

 

مطلب آخر :   

دل خسته ام از عالم ، دل بسته ام به ساقی

صبرم زیاده  اما ، عمری نمونده باقی

 

منصور

نظرات 11 + ارسال نظر
محمد امین شنبه 10 بهمن 1383 ساعت 23:28 http://toranj.blogsky.com

ما این قدر به صدا وسیما گیر می دهیم که تو ایام شادی وجشن هم از موسیقی های غمناک استفاده می کنند و در واقع افراط کرده اند.ماهم نباید افراط کنیم.
قضیه مشهد چیه؟؟در ضمن توجه آقای پیر هرات را به شماره گزاری متن جلب می نمایم.
ایام به کام

غمناک نیست که ! همه منظوره ست. به عزا و عروسی میخوره.
قضیه مشهد هم مربوط میشه به پست قبلی. یک بار دیگه بخونیدش.

رضا مقدم شنبه 10 بهمن 1383 ساعت 23:54

موقع بلیط گرفتن اگه خواستید به ما هم خبر بدید.

آژانس آشنا داری؟!

محمد یکشنبه 11 بهمن 1383 ساعت 07:17

وقتی نظر آدمو پاک می کنید دیگه چیزی برای گفتن نمی مونه.

یا علی












در ادیتور بلاگ اسکای٬ قسمت حذف نظر و پاسخ به نظر کنار هم هستند. چند بار پیش اومده که اشتباهی به جای پاسخ ٬ زدیم رو حذف. فورا پاک میکنه و با ادم چک نمی کنه. صد بار هم میل زدم به ادمین بلاگ اسکای و متذکر شدم که یک سوال کردن قبل از حذف تعبیه کنید. گوش نکردند. این دفه قرعه به نام شما افتاد. می خواستم پاسخ بدم. متاسفم. سهوی بوده

محسن یکشنبه 11 بهمن 1383 ساعت 08:34

سلام

- عید مبارک گرچه دیر ...
- خدایش بیامرزاد. مرد بزرگی بود. پارسال نزدیک بود افتخار همکاری با ایشان را داشته باشم ولی توفیق یار نبود. دلم سوخت. حیف بود این مرد که اکنون برود ...
- در مورد مشهد هم ... ای بسوزه پدر زن ذلیلی وگرده ما که حتما بودیم!!!

نزدیک بود افتخار همراهی داشته باشم ( لابد دنبالش اینه که :ولی خدا رحم کرد!!!)

پیرمغان یکشنبه 11 بهمن 1383 ساعت 17:34 http://pire-harat

یادمه اون دفه که نظر مارو رفیقتون پاک کرد یکی گفت قبل از پاک کردن نظر میپرسه که می خاهید پاک کنید یا نه. ما هم چون طرف فاسق نبود! باور کردیم. اما حالا که شما میگید قبول!
راستی شما پیرپاتال هایی رو که کمردرد دارن رو هم می برید؟

شما که وبلاگ دارید میتونید به راحتی امتحان کنید و ببینید که چک نمی کنه با ادم

پیر هرات یکشنبه 11 بهمن 1383 ساعت 18:36 http://پیر هرات

می گم یه جلسه وبلاگی بذارین ببینیم بازم مدل شماره گذاری دیگه ای هم در عالم امکان موجود هست یا خیر!! (البته نمی گم تنوع بده ها خوبه)

درمورد اون شعر هم فکر می کنم اشکال تایپی داشته اید(!!): مصراع اول « ساقیا بده باده » ٬ حکما درست است. نه؟ (عجب فیلمی هستم من!!)

خدایش بیامرزد. می گن قبل از این ماجرا حاجی آقای علاقه مندان رو از معاونت برکنار می کنه. چون مجلس به حاجی گفته بوده اگه می خواد استیضاح نشه باید بیست تا معاون رو عوض کنه. ایشون هم که بیست سال معاون بودند! خلاصه یه روایت هست میگه بعد از اینکه ایشون رفتند تو کما حاجی ایشون رو برکنار کرده. یه روایت هم هست میگه قبل از سکته ی مغزی ایشون رو برکنار کرده. که به قضیه ابعاد هولناکی می بخشد!! قتل و ... (کارآگاه پوارو) (این قسمت یه کم زیاد خاله زنکی شد!!)

نکنه چون دارین می رین مشهد این خواب ها دوباره برگشته اند ؟ فکر نمی کنید بین مشهد و این قضیه ربطی وجود داشته باشه؟

نمی دونم - شاید مشهد و این جریانات ارتباط داشته باشه

آوای من یکشنبه 11 بهمن 1383 ساعت 18:40

سلام
اعیاد گذشته مبارک!

بله؛ خون در خواب ببینید خواب تعبیر ندارد و باطل است.( البته من این رو همیشه از مادرم شنیدم) احتمالا شام مشکلی داشته؛)
خودتون رو ناراحتش نکنید.

احمد یکشنبه 11 بهمن 1383 ساعت 18:56 http://mirror.blogsky.com

اولا :خدا بیامرزتشون
بعد از اولا : ...
بعد از قبلی : خیلی باحال شعر میگه کلی خندیدم خوبه به بچه ها گل آقا معرفیش کنیم
وسطا : ما این چیزها رو نمی فهمیم چی کار کنیم؟
دو تا موده به آخر: انشاالله خیره
یکی مونده به آخر: بازم التماس دعا
اخرا: به به

امیرحسین یکشنبه 11 بهمن 1383 ساعت 19:56 http://www.material.persianblog.com

کی بریم ؟

علی رضا ۲۵ یکشنبه 11 بهمن 1383 ساعت 21:03

سلام عرض شد . با اینکه همین کنارتون هستیم ولی خیلی کم می بینیمتون.راجع به خواباتون هم بعدا باهاتون حرف میزنم. خون ریزی که همش آدم کشی نیست!!!!!!!!!!!!

باران سه‌شنبه 13 بهمن 1383 ساعت 19:59

علاقمندان یا علاقبندان ؟
اشتباه شنیدم من ؟
بگذریم ..
اون سه بیتی ها یه اسم خاصی داره که من اونم الان یادم نیست
ولی اخوان ثالث هم سه بیتی میگفت ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد