رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

ایران من

امروز
ایران به جوانانش نازد که توانند
 اسب شرف از گنبد گردان بجهانند
در عرصه میدان جهان نام بر آرند
ایران ٬
دیروز به پیران خردمندش نازید
 امروز٬
 ایران به جوانان برومندش نازد
نسلی که تواند ایران را آزادتر ٬ آبادتر ازپیش بسازد
 نسلی که ز اوهام وخرافات گسسته ست
اهریمن نادانی را شاخ شکسته ست!
نسلی که به ظلمت کده جهل نمانده ست
خود را به جهان های پر از نور رسانده ست.
ملتی که تاریخ خود را نداند ناچار اشتباهات گذشته خویش را تکرار خواهد کرد.
بیست وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر تمام ایرانیان مبارک.

محمد امین 
نظرات 7 + ارسال نظر
احمد دوشنبه 12 بهمن 1383 ساعت 20:18 http://mirror.blogsky.com

فردا
ایران به چه می نازد؟؟؟؟؟؟؟

۲۶شششششششمین سالگرد انقلاب بر شما هم مبارک

یا علی

به من و تو٬به ما می نازد؟ اگر جوان ایرانی هستیم. در ضمن لبخند بزن

منصور دوشنبه 12 بهمن 1383 ساعت 21:52 http://toranj

۱- شعر از کیست؟
۲- چند تا غلط تایپی داشت که اصلاح کردم.

شما که می دانید از کیست؟ چرا می پرسید
دست شما درد نکند. می خواستم مطلب دیگری بدهم ولی با علیرضا مشورت کردم.گفت مشول بند ۲ اساس نامه وبلاگ می شود . من هم قبول کردم. بعد هول هولکی این مطلب را نوشتم.

علی درویش سه‌شنبه 13 بهمن 1383 ساعت 00:26

نسلی که تواند ایران را آزادتر ٬ آبادتر ازپیش بسازد

حرف سیاسی در آستانه انتخابات ... اینجا تریبون کدوم جناحه ؟ ما که نفهمیدیم ! ... زت زیاد

نمی دونم از کجا این نتیجه را گرفتید. قصد من که این نبوده است. کو تا انتخابات . واقعا برای این نتیجه متاسفم.

پیر صبا سه‌شنبه 13 بهمن 1383 ساعت 20:15

خیلی قشنگ بود...واقعا.

پیر خمین سه‌شنبه 13 بهمن 1383 ساعت 22:57 http://pire-harat.blogsky.com

هنوز به هم پیر هاش باید نازید.

علی سه‌شنبه 13 بهمن 1383 ساعت 23:18

سالگرد انقلاب تسلیت داره نه تبریک

حالا پاکش کنین

در این وبلاگ جای بحث در باره این جمله نیست.ولی ما به تاریخ خود احترام می گذاریم. هر چند...

علی درویش سه‌شنبه 13 بهمن 1383 ساعت 23:33

سلام ... نمی دونم چرا لحن شوخی متن را متوجه نشدی ... البته احتمال می دهم که سنت قد ندهد .... زت زیاد

این هم لحن شوخی است؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد