رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

قصه قصه ی مردی که غرورش را رها نکرده

 

1- دیروز من هم در یک جلسه ای شرکت کردم و مجدد به این نتیجه رسیدم که :

فلک به مردم نادان دهد زمام مراد.

 

2- خوب ، پیش بینی در مورد این فیلمی که در پست قبلی بهش اشاره شده بود ، درست از آب دراومد! من ندیدم ولی می گن که صحنه های آنچنانی هم تا حدی داشته. خوب، فکر کنم دیگه همگان متوجه شده باشند که وابستگان رژیم سابق چه افراد فاسد الاخلاقی بودند!

 

3- باز هم برگشتیم به دوران خوانندگان read only !!! کانتر وبلاگ شماره می اندازه ولی نظری نمیاد. از دوستان عزیز که فقط میخونن تقاضا دارم بعضی وقتا یه کامنتی هم بگذارند. یا لااقل به من که رسیدند به روی مبارک بیارن که وبلاگ رو میخونن!!!

 

4- بوی محرم میاد. آیا سزاوار است که از الان نصف عرض خیابون رو برای برپایی خیمه و سقاخونه و نظایر آن بگیریم؟ از این حرفای پیرمردی بزنم؟ آخه امام حسین راضیه که یک عده برای عزاداریش مردم رو توی زحمت و اذیت قرار بدن؟

 

5- برنامه های تلویزیون در دهه فجر نمی دونم چرا اینجوریه؟ یک ناظر کل به شش شبکه نداریم؟ اصلا همچین چیزی وجود دارد؟ همزمان همه شبکه ها دارند سرود انقلابی پخش می کنند. یا همزمان دارند تظاهرات پخش میکنند. زعمای قوم در جایی که به اون صورت سرگرمی های دیگر برای جوونها نیست و دلخوشی خیلی ها به تلویزیون است و طلسم شدگان و کبری11 و غیره ، باید بیش از اینها به این امور توجه کنند.

 

6- قبل تر ها یه چیزایی به کنایه و تحاشی می نوشتم با استناد به این شعر:

من این حروف نوشتم چنانچه غیر نداند            تو هم ز رسم وفا آنچنان بخوان که بدانی

 

ولی خسته شدم بس که نوشتم و هیچ فایده نکرد.

 

منصور

نظرات 12 + ارسال نظر
ری را جمعه 16 بهمن 1383 ساعت 13:33 http://riravabehnam.pershianblog.com

سلام خوبی زیباست

علی اصغری جمعه 16 بهمن 1383 ساعت 13:36

سلا م

فکر می کنم در عنوان این نوشته مشکلی هست یا شاید من متوجه نمی شم ؟

ارادتمند

تو کی متوجه میشدی که اینو متوجه بشی !!!!!
شوخی کردم علی آقا ! عنوان چیز خاصی نیست. این مدت هی دارم به آلبوم جدید داریوش گوش میدم ٬ هر قسمتی که پیش بیاد رو مینویسم به عنوان تیتر ! به همین سادگی ... وگرنه غرورم کجا بوده؟! مگه دیگه چیزی هم مونده!
این تحت تاثیر مقطعی گوش کردن به آلبوم «راه من» بوده

پیر خمین جمعه 16 بهمن 1383 ساعت 13:59 http://pire-harat.blogsky.com

-بالاخره یه مراسم این چیزا رو هم داره!

- آن خانه لطیف است نشانهاش بگفتید
از صاحب ان خانه نشانی بنمایید

من چیکاره بیدم که نشانی بدم!!

الهه مهر جمعه 16 بهمن 1383 ساعت 14:10 http://www.totanj.blogsky.com

بوی یک بن بست از نوع وبلاگی میاد...

حرفهای گنده گنده میزنی. بیشتر توضیح بده

مسعود جمعه 16 بهمن 1383 ساعت 16:46

با قلم می گویم :
- ای همزاد ای همراه
ای هم سرنوشت
هر دومان حیران بازی های دوران های زشت.
حرف هایم را نوشتی
دست خوش؛
اشک هایم را کجا خواهی نوشت ...

* * * *

چاکریم آقا مسعود...

احمد جمعه 16 بهمن 1383 ساعت 20:37 http://mirror.blogsky.com

۱ـ کدام مراد واقعی است که به درد نادان بخورد؟
۲- من که میگم بهتره برای حفظ دین وایمونمون هم که شده دیگه این فیلم رو نگاه نکنیم!
۳- دوستان اسمشون رو بگن من جاشون کامنت می ذارم!
۴- اصلا امام حسین رفت شهید که حق مردم ضایع نشه و اذیت نشن!
۵- اتفاقا چون ناظر کل داره همه با هم یه چیز نشون میدن که هر کسی هر کانالی رو که نگاه می کنه همونی رو ببینه که اون ها می خوان !
۶- ... چی بگم؟

یا علی

احمد اقا !خدا از برادری کمت نکنه

صادق جمعه 16 بهمن 1383 ساعت 22:20

سلام

آلبوم جدید حبیب را حتما گوش کنید.
هیچ وقت یادم نمیاد از برنامه های تلویزیون خوشم اومده باشه. بجز از فوتبالش البته. راه حل من : به تلویزیون نگا نکنید.

ممنون. به توصیه شما گوش کردیم

محمد امین جمعه 16 بهمن 1383 ساعت 23:31 http://toranj.blogsky.com

۱- بهتر است بپرسیم آیا امام حسین راضی هست جامعه ما با غم واندوه مدام سر وکار داشته باشد.
۲-یادم می آید که تو جلسه وبلاگی که در اوایل دیماه داشتیم ٬در دو موضوع به اجماع رسیدیم:
الف-زیاد درباره مدرسه م.. صحبت می کنیم و می نویسیم
ب- جز انتقاد و و نالیدن از روزگار چیزهای دیگری هم بگوییم
۳-مرا بر نازنینان این نوید ست
که پایان شب غم ها سپیدست
مترس از شام تار آسوده دل باش
چراغ روشن فردا٬ امید است.
۴- باز هم می گویم هر کجا هستم باشم آسمان مال من است

سردار ! قرار نشد مسائل خصوصی وبلاگی را بنویسید ها !
با این نظر شما شک کردم. برگشتم و هفت پست اخیرم رو دیدم. در مورد مدرسه م... مطلب ننوشته ام- نمی دونم شما چه چیزی را میگویید.
همچنین انتقاد و نالیدن از روزگار هم نداشتم. باز هم نفهمیدم. کدام مطلب را میگویید.
البته اینکه روحیه انتقادی دارید مغتنم است.

نصیر شنبه 17 بهمن 1383 ساعت 08:12

سلام
۶. تو هم ز روی کرامت چنان بخوان که تو دانی.
۵. تلویزیون بگذار و بگذر.

مشتاق دیدار مفصل و مبسوط. گرچه دیر گرچه پیر

ممنونم از اصلاحی که انجام دادین

پیام شنبه 17 بهمن 1383 ساعت 08:47 http://insunset.blogsky.com

اقا منصور نظرات زیاد جمع کردن هنر نیست (مگه اینجا محل جمع اوری آرای مردمه)هنر اینه که مطالب شما اثر کنه حتی روی یه نفر

ممنون از نظر شما- ولی قصد ما در این وبلاگ هنر کردن هم نیست!

دکتر۲۶ شنبه 17 بهمن 1383 ساعت 14:36

بعضی وقتها طبیعت تمام قدرتش رو زوم می کنه روی یه چیز تا یه اتفاق خاص نیفته!مثل برف اومدن امروز!ببخشین که ربطی به این پست نداشت.

به قول فرانسوی ها Pe'te etr'e !!!

علیرضا شنبه 17 بهمن 1383 ساعت 21:36

کجای این جنگل شب پنهون می شی خورشیدکم
پشت کدوم سد سکوت پر می کشی چکاوکم
منصور خان عزیز سلام
راستش من به خاطر این که گفتی چرا نظر نمی دید اینو نوشتم . راستش من شاید جز اولین خوانندگان هر پست باشم ولی خوب خیلی جاها چیزی به ذهنم نمی رسه بگم .
شما داری کار فرهنگی می کنی و درد دل هات رو تو بلاگت می نویسی که به نظر من خیلی خوبه و فکر کنم برای دل خودت می نویسی نه برای این که عین بقیه یک بلاگ پرطرفدار و کلی خواننده و از این جور چیز ها داشته باشی . اگر این طور به نظر من این که همکارانت (بقیه نویسنده های ترنج) کم کارن یا دوستان نظر نمی دن نباید ناراحتت کنه البته این دلیل نمی شه که این ها را یاد آوری نکنی .
در ضمن رک بگم من از پست های دوستان بدم میاد چون حرف دل نمی زنند ولی یک سری مطالبی رو که میشه جاهای دیگه خوند را به هم می چسبونن و اسمش رو می ذارن پست .
امیدوارم که من نظر دادم عین دفعه ی بدون پاسخ نمونه و شما هم یه پاسخی به من بدهید که متوجه بشم این نظر من خوانده شده .
خیلی ممنون منصور خان و با تشکر از مطالب قشنگتون

آقای علیرضا. شرمنده ام . نمی دونم کدوم کامنت رو جواب ندادم. حضوری که شما رو دیدم در مورد کامتتون حرف زدیم گفتم شاید لازم نباشه- مضافا اینکه نظرات را تا یه جایی پاسخ میدم و نظراتی که بعد اون میرسد احتمالا بی پاسخ میماند.
چشم ما حرف دل خواهیم زد ولی یکسری این حرفا رو بعنوان نالیدن و خلاف قرار ازش اسم میبرند( حتی از اعضای خودمون) خلاصه گیر کردیم آقای علیرضا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد