رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

رویای دیگر

سرمایه هر دل حرفهایی است که برای نگفتن دارد. «دکتر شریعتی»

درس هندسه


۱- نخست ٬ عشقی ست سبز
   وعشق٬ در قلب سرخ
  و قلب٬ در سینه پرنده ای می تپد
  که با دل وعشق خویش
  همیشه را خرم است.

  پرنده بر ساقه ای
  و ساقه بر شاخه ای
  درخت در بیشه ای
  و بیشه در ابر و مه
  و ابر و مه گوشه ای ز عالم اعظم است.

  کنون به دست آورید
  مساحت عشق را
  که چند ها برابر عالم است.
 (سوال امتحان هندسه نیست!)
۲-خاک تو اگر نیست٬ جان من مباد

۳- شنیدی. من که شنیدم
                             محمد امین

نظرات 11 + ارسال نظر
رضا مقدم دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 01:21

ما که نمی‌فهمیم تو چی

آوای من دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 11:12 http://avayeman.blogsky.com

سلام
خیلی زیبا بود.
(الکی نمی‌گم‌ها!! واقعا خوشم اومد:))

روناک دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 16:49 http://ronak5s.persianblog.com

jaleb bud va ziba

پیر صبا دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 18:04

متفاوت بود مثل همیشه.
وبر دل به آرامی مینشست. مانند برف و همه جا را سفید پوش میکرد. سفیدی که مساحت عشق را از قسمت هاشور خورده متمایز میساخت.
شنیدی؟!!

علیرضا دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 20:53

فردا که درصد امتحان تستی امروزت اومد ۱۰ درصد یاد می گیری که نباید شب امتحان بشینی شعر بگی در مورد این پست هم فکر میکنم به موقع نظر میدم

احمد دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 21:44 http://mirror.blogsky.com

به به
جواب هیچکدام درسته آقا !

تعطیلی مبارک!

م.ش دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 22:02

آخه امین نگه ما بگیم؟
شوخی کردم-سر درس هندسه میگم این حرفا بسه
کاشکی زود زنگ بخوره دل به دلدار برسه

باران سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 00:42

جناب رییس
شما ترجیح میدید همچین نظراتی که خوب بود .. زیبا بود .. عالی بود و الخ نوشته بشه ؟
یعنی نوشته شدنشون رو به ننوشتنشون ترجیح میدین ؟

محمد امین سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 10:08

این جوریش را ندیده بودم. نظر روی یک مطلب کس دیگه در مورد چیز دیگه و پاسخ از طرف جناب رئیس.
البته ما مطیع در بست جناب رئیس هستیم.وهر اتفاقی را که در این وبلاگ بیفد ما جزو قوانین می دانیم و پشت سر ایشان حرکت می کنیم.

پیرمغان سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 10:43

بابا به خدا بعضی مطالب رو فقط اینجا می شه گفت جالب بود. آخه اصلا شان حرف زدن در موردشون اینجا نیست. حالا شما هی بیا بگو تاثیر داره یا نداره!

منصور سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 12:34 http://toranj.blogsky.com

دوست من !
طبق اساسنامه این کار من اشکالی ندارد .یعنی جواب دادن به کامنتها ولو مستقیما در قسمت مربوط به من فرستاده نشده باشد.
بعدشم اینکه دست مریزاد ! تیکه میندازین به من؟ هر کاری که من تو وبلاگ بکنم لابد جزو قانون است؟ نه داداش ! وبلاگ اساسنامه داشته و شما که اومدی اون رو پذیرفتی و وارد شدی.
به هر حال ٬ من جوابم به باران رو پاک کردم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد